fbpx

Юзабіліті сайту – основні принципи

Рекомендуем к прочтению
yuzabiliti-sayta-osnovnyye-printsipy
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Сьогодні всі підприємства і організації володіють веб-сайтом. Питання вже не в тому, чи є у вас сайт чи ні. Йдеться про те, які конкурентні переваги має ваш веб-сайт і що відрізняє його від 1,6 мільярда інших веб-сайтів. Технологічні досягнення з’являються швидко, і компанії змушені їм відповідати, чого б це не коштувало. В іншому випадку вони ризикують бути проігнорованими.
Щоб виділитися серед великої кількості веб-сайтів, розміщених в Інтернеті, вам необхідно зосередитися на його юзабіліті. Хороший досвід роботи з веб-сайтом спонукає відвідувача постійно повертатися, а це може статися тільки в тому випадку, якщо виправдати очікування людей і дотримуватися ряду принципів юзабіліті сайту. Що стосується нашої компанії, то ми завжди створюємо проект з урахуванням цих факторів. Компанія Best Marketing завжди рада новим клієнтам, і готова розповісти все про юзабіліті, відповівши на будь-які супутні питання.

Чому так важлива зручність використання сайту?

Користувачі відчувають себе важливими, коли веб-сайт, який вони відвідують, орієнтований на їх потреби і відповідає їхнім очікуванням. Для цього всі власники бізнесу повинні проаналізувати, чого хоче їх цільова аудиторія, і адаптувати рівень юзабіліті до їхніх вимог і бажань. Потенційні клієнти повинні цінувати призначений для користувача досвід, щоб взаємодіяти з веб-сайтом і приносити вам прибуток.
Юзабіліті сайту (зручність використання сайту) – це той елемент, який відрізняє ефективний веб-сайт від того, на який не звертають уваги. Всі відвідувачі повинні отримувати задоволення від веб-сайту, щоб продовжувати з ним взаємодіяти, і хороший веб-дизайн є ключем до досягнення цього. Кожна дрібниця, представлена на веб-сайті, включаючи кнопки або форми, може вплинути на те, як відвідувач відчуває себе при вході на сайт. Без глибокого розуміння того, що думають ваші потенційні відвідувачі, ви не зможете досягти такого рівня зручності використання веб-сайту, який принесе позитивні результати в довгостроковій перспективі.
Зручність веб-використання – це часте тестування вашого сайту і визначення того, що можна поліпшити. Зайнятися веб-дизайном тільки один раз неможливо, якщо у вас є веб-сайт, який ви хочете просунути на вершину. Якась нова тенденція в веб-дизайні з’являється майже кожен місяць, і ви не зможете встигати за всім цим, але вам доведеться зробити так, щоб для користувача інтерфейс залишався цікавим та інтерактивним. Цього не станеться, якщо ви регулярно НЕ тестуєте сайт і не знаходите помилки, які можна виправити, або аспекти, які можна оновити. Пропустивши цей крок, ви не знатимете, що потрібно поліпшити, а це може привести до того, що ви внесете зміни, які погіршать юзабіліті сайту.

Основні принципи юзабіліті

Це деякі принципи зручності використання сайту, які допоможуть вам почати роботу над поліпшенням свого сайту. Виберіть той, який найкраще підходить для вашого випадку.
Доведено, що люди не можуть запам’ятовувати всю інформацію, яку вони бачать. Короткочасна пам’ять може зберегти тільки близько п’яти з дев’яти речей, які людина бачить одночасно. Це біологічне обмеження мозку, доведене наукою. Пам’ятаючи про це, коли ви маєте справу з юзабіліті сайту, вам потрібно розділити інформацію на п’ять-дев’ять частин за раз. Цей простий принцип допоможе без особливих зусиль створити хороший чистий макет веб-сайту. Він використовується не тільки в дизайні, але і в багатьох інших галузях, тому на нього можна покластися.

Правило двох секунд

Інший простий принцип, який повинен визначати, як ви створюєте свій веб-сайт, свідчить, що користувачі не готові витрачати більше 2 секунд на завантаження веб-сайту. Якщо ваш веб-сайт завантажується нескінченно, не дивуйтеся, чому у вас недостатньо відвідувачів або чому показник відмов (люди, які йдуть з веб-сайту, не взаємодіючи з ним будь-яким чином) зашкалює. Юзабіліті також пов’язана з тим, як швидко завантажується сайт, тому постарайтеся поліпшити цей аспект.

Доступність

Один з основних принципів хорошого дизайну – залучення якомога більшої кількості користувачів, враховуючи, що не всі люди однакові, тому слід бути обережним при виборі колірних схем і товщини шрифту. Веб-сайт з тьмяними кольорами чи шрифтами, які важко прочитати, можуть миттєво покинути.

Ясність

Суть юзабіліті – створення зрозумілих сайтів. Захаращуючи веб-сайт і заповнюючи його всілякими елементами, які не мають відношення до користувача, тільки погіршує ситуацію. Замість того, щоб збивати відвідувачів з пантелику, додаючи відволікаючі фактори, постарайтеся, щоб все було зрозуміло і спонукало користувачів до виконання певних дій на ньому. Ясність – єдиний спосіб правильно спроектувати веб-сайт і дати людям необхідні рекомендації при навігації по ньому.

Здатність вчитися

Людям приємно, коли вони взаємодіють з традиційним веб-сайтом. Оскільки всі користувачі вчаться на своєму минулому досвіді, вони породжують певні очікування в своїй голові. Постарайтеся зробити свій веб-сайт максимально інтуїтивно зрозумілим. Юзабіліті сайту поліпшується, коли веб-сайт не вимагає ніяких інструкцій або коли його легко зрозуміти. Під здатністю вчитися розуміється створення інтуїтивно зрозумілого дизайну з використанням елементів, з якими люди вже знайомі.

Достовірність

Ніхто не залишиться на сайті, який не викликає довіри. Не всі веб-сайти виглядають такими, що заслуговують довіри, і це також пов’язано із зручністю використання. Якщо користувач стикається з безліччю помилок і попереджень під час навігації по вашому сайту, дуже малоймовірно, що він буде довіряти вашому сайту. Щоб завоювати довіру, переконайтеся, що ваш веб-сайт створений професійно, що контент добре написаний і не містить помилок, і що на ньому немає помилок або непрацюючих посилань, залишених непоміченими.
Кожна сторінка, яка є частиною вашого веб-сайту, з самого початку повинна мати мету. Оскільки всі веб-дизайнери обмежені в просторі, вам в першу чергу необхідно уточнити, для чого призначений сайт. Це дає користувачам певний напрям, і ви зможете набагато простіше встановити цільову аудиторію. Всі елементи, включені на ваш сайт, повинні сприяти бездоганному використанню сайту, керуючись чіткими цілями.

CTA

Як уже згадувалося, в дизайні веб-юзабіліті абсолютно необхідно дати вашим відвідувачам якийсь напрямок. Використовуйте для цього CTA (заклик до дії). CTA – це кнопки, які містять команди дій, які спонукають відвідувачів сайту щось зробити. Наприклад, веб-сайти електронної комерції містять заклики до дії, такі як «Купити зараз» або «Зв’яжіться з нами». Зробіть те ж саме на своєму власному веб-сайті, але постарайтеся обмежити їх використання. Занадто багато закликів до дії може зробити ваш сайт спамерським, а невелика кількість закликів до дії або їх відсутність може призвести до незадовільного використання.

Читайте також: Як правильно написати заклик до дії

Конверсії
Зробіть конверсії пріоритетними. Всі сайти повинні в найкоротші терміни перетворювати відвідувачів в клієнтів. Якщо ви не знаєте, з чого ще почати роботу зі своїм сайтом, зосередьтеся на збільшенні кількості конверсій, що генеруються вашим сайтом в кінці місяця. Це може бути проста зміна кольору того чи іншого елемента.
Висновки
Коли ви створюєте веб-сайт, вам потрібно звертати увагу на дрібні деталі, які сприяють підвищенню рівня юзабіліті. Чим краще користувач почуває себе на сайті, тим вищі шанси перетворити його в постійного відвідувача. Дотримуючись дев’яти перерахованих вище принципів, ви не програєте. Просто визначте, яка комбінація найкраще підходить для вашої ситуації, і застосуйте її на практиці. Ви помітите величезну різницю, навіть якщо ви реалізуєте тільки деякі з цих принципів.

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

seo
Маркетинг

Що таке SEO? Основні етапи робіт по SEO оптимізації

SEO – скорочена назва англійського терміну «search engine optimization», перекладається як «пошукова оптимізація сайту».SEO оптимізація виконується для просування сайту по вибраному ключовому запиту на перші сторінки в

Читать полностью »
комплексний інтернет-маркетинг
Маркетинг

Що таке комплексний інтернет-маркетинг та його переваги

Просування бізнесу в інтернеті – питання, яке хвилює багатьох власників бізнесу, продавців товарів та послуг. Яким чином це реалізувати? Існує не один, а кілька способів,

Читать полностью »
Как-быстро-набрать-подписчиков-в-Facebook--проверенные-методы
Маркетинг

Як швидко збільшити кількість підписників у фейсбуці: перевірені способи

Facebook можна назвати однією з найбільш успішних майданчиків для спілкування та ведення бізнесу. Щодня кількість активних користувачів соціальної мережі збільшується, їх активність зростає в геометричній

Читать полностью »
відеореклама-для-бізнесу
Маркетинг

Відеореклама для просування бізнесу та її ефективність

Відеореклама виникла набагато пізніше багатьох інших видів онлайн-реклами. Це пояснюється просто – ще недавно у більшості користувачів всесвітньої павутини не було швидкісного інтернету, а значить,

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?