Тікток для бізнесу

TikTok, що нараховує більше 800 мільйонів активних користувачів по всьому світу, є одним з  додатків для соціальних мереж в світі, які найшвидше розвиваються. Фактично, Тікток для бізнесу – це новітнє і найкраще місце для створення сильної індивідуальності бренду та охоплення більш широкої аудиторії.
Дізнайтеся, як успішно просувати свій бренд у TikTok, щоб збільшити обсяг трафіку на веб-сайт і підвищити рентабельність інвестицій, виконавши кілька простих кроків.

Що таке ТікТок?

TikTok – це додаток для соціальних мереж, який можна використовувати для створення та обміну короткими відео. Важливо розуміти багато функцій програми, щоб створювати високоякісний контент і ефективно працювати на платформі.
TikTok – це створення веселого і візуально привабливого контенту. Додаток заохочує користувачів додавати музику і спецефекти до своїх відео, забезпечуючи велику музичну бібліотеку, інтегровану з Apple Music.
Користувачі також можуть взаємодіяти з іншими акаунтами, дізнаватися про тенденції і витрачати віртуальні монети, які можна купити або подарувати. Чим вища залученість (наприклад, лайки, перегляди та коментарі), тим більше шансів, що публікація буде помічена на популярній сторінці платформи.
Незважаючи на відсутність конкретних правил, TikTok – не краще місце для надто серйозного контенту. Обов’язково загляньте на сторінку пошуку додатків і дізнайтеся, чим займаються інші бренди, перш ніж знімати власні відео.

Як просувати бізнес в TikTok

Тепер, коли ви знаєте, як використовувати платформу, пора проявити творчий підхід. Контент TikTok може збивати з пантелику, оскільки часто буває гучним і хаотичним. Більшість відео в TikTok працюють за декількома шаблонами. Ось всі способи, за якими люди використовують платформу, і те, як її може використати ваш бренд, – від відео з незграбними реакціями до надмірних скетчів.

Хештег виклик

Проблеми з хештегом важливі майже для кожної платформи соціальних мереж, і TikTok не виняток. Створення хештегу – відмінний спосіб підвищити залученість, запрошуючи аудиторію брати участь в розробці творчого контенту від імені бренду.
Запустити завдання по хештегу, спонсороване брендом, можна, просто купивши банер на сторінці Discover, який рекламує ваше завдання. Коли користувачі натискають на банер, їм пропонується подивитися відео вашої компанії, в якому пояснюється або демонструється завдання.
Успішний виклик хештегу часто отримує мільйони відео від учасників з усього світу. Хорошим прикладом недавньої проблеми з хештегом бренду є виклик #inmydenim продавця модного одягу Guess. Компанія запропонувала користувачам TikTok поділитися відео про те, як вони йдуть від бруду до багатства – звичайно, в своєму одязі Guess.

Співпраця з впливовими особами

Ні для кого не секрет, що впливові особи, по суті, керують платформою соціальних мереж, і багато хто з найвідоміших виконавців набирають мільйони підписників. Брендам, які серйозно налаштовані потрапити у TikTok, слід подумати про співпрацю.
Популярним прикладом впливового маркетингу на TikTok є Bang Energy, компанія з виробництва спортивних енергетичних напоїв, яка співпрацювала з відомою впливовою особою Даніель Кон. Американській актрисі, моделі і популярному блогеру в соціальних мережах вдалося набрати близько 250 000 лайків з 17 мільйонів підписників для спонсорованого відео.
Якщо ваш бренд хоче отримати реальне визнання, важливо розуміти, як працювати з лідерами думок у TikTok. І перш ніж почати, переконайтеся, що ви захистили сприйняття свого бренду і бюджет, уникнувши шахрайства з впливовими особами за допомогою простого у використанні інструменту для шахрайства з впливовими особами.

Відеооголошення в фіді

Є кілька способів просувати відео TikTok на платформі, одним з яких є вбудована реклама. Обране відео з’явиться в розділі «Для вас» користувальницької стрічки, і з ним можна буде працювати так само, як зі звичайним контентом.
Основна мета цього типу реклами в TikTok – залучити кліки на внутрішню або зовнішню сторінку. Такі компанії, як Facebook і Apple, використовували цю функцію, сподіваючись привернути увагу користувачів TikTok до їхнього заклику до дії.

Читайте також: Як правильно написати заклик до дії

З огляду на те, що TikTok є зараз найбільш завантаженим додатком в світі (його завантажили 1 мільярд людей в 2019 році), цей метод охоплення глядачів є життєво важливою частиною будь-якої стратегії кампанії. Фактично, міжнародна косметична компанія Maybelline недавно запустила рекламну кампанію в фіді, яка принесла бренду майже 50 000 лайків і 3 000 коментарів за один день.

Щоб дізнатися більше про еволюцію платформи соціальних мереж, важливо зрозуміти реальну суть тікток для бізнесу і вивчити факти та цифри, які роблять цю платформу невід’ємною частиною вашого маркетингового плану.

Читайте також: План створення стратегії просування в соцмережах

Фірмові лінзи

Це супер круто, і, якщо у вашій компанії є на це маркетинговий бюджет, обов’язково попробуйте. У брендів тепер є можливість співпрацювати з TikTok і розробляти 2D- або 3D-фільтр, який користувачі можуть спробувати і поділитися. Крім того, компанії, які вирішили створити свій власний фільтр, також будуть в тренді у вкладці «Виявлення» не менше 10 днів.
Це розумний спосіб, за допомогою якого бренди можуть спілкуватися з користувачами TikTok і підвищувати залученість спільноти. Неважливо чи це якась кумедна лінза чи ігровий фільтр, ваша команда, швидше за все, зможе розслабитися і спостерігати за стрімким зростанням взаємодії користувачів.

Поглинання бренду

Назва говорить сама за себе, так як у брендів є можливість захопити тікток для бізнесу на цілий день. Обліковий запис компанії може створювати зображення, GIF-файли і відео з вбудованими посиланнями на внутрішні або зовнішні цільові сторінки. Цей контент буде відображатися у фідах користувачів до того, як вони побачать який-небудь інший користувацький контент.
Оскільки TikTok допускає тільки одного рекламодавця для цього формату в день, платформа соціальних мереж гарантує п’ять мільйонів щоденних показів виключно за допомогою цього методу реклами. Це високий показник рентабельності інвестицій від трьох до п’ятисекундного відео.
Недавній приклад бренду, що добився великого успіху завдяки функції поглинання у TikTok, – це косметична лінія Too Faced. Всього за один день показу реклами компанія отримала 7,6 мільйона рекламних показів і 1,3 мільйона кліків.

Слідкуйте за трендами TikTok

TikTokers сумно відомі відмовою від традиційної реклами. Швидше за все, це можна пояснити виключно молодим віком платформи, 41% користувачів – це люди від 16 до 24 років.
TikTok – це місце, де бренди можуть більш неформально взаємодіяти з користувачами. Стиль змісту повинен імітувати стиль особистого користувача і не повинен бути явно рекламним.
Бренди, яким вдасться створити природню рекламу і залучити глядачів, ймовірно, отримають більш високі результати.
Звичайно, залишатися автентичним індивідуальності вашого бренду і при цьому відповідати хаосу TikTok може бути проблемою. Однак ось кілька вірних способів привернути увагу користувача, залишаючись при цьому рідним для платформи.

Продемонструйте продукт

TikTok – відмінна платформа, щоб продемонструвати продукт або послугу. Просте включення продукції в уже розважальне відео дозволить користувачам насолоджуватися публікацією, не чуючи, що їх стрічка завалена небажаною рекламою.
У компанії Best Marketing надають послугу комплексного просування бізнесу в ТікТок. Кожному клієнту гарантований індивідуальний підхід з урахуванням всіх особливостей.

Залишити коментар

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?