fbpx

Таргетована реклама в Одесі

Таргетована реклама в Інстаграм (INSTAGRAM) І Фейсбук (FACEBOOK) в Одесі

Правильне налаштування таргетованої реклами в Одесі – завдання для спеціалістів Best Marketing. З нашою допомогою таргетована реклама принесе вам “теплу” цільову аудиторію, що зацікавиться вашим оголошенням. Налаштування таргету дозволяють обирати собі аудиторію, достатньо вказати базові соціально-демографічні параметри, що допоможуть зробити вибірку максимально лояльною.

Отримайте ексклюзивну комерційну пропозицію

Результати наших клієнтів:

3000 + заявок генеруємо щомісяця для клієнтів нашого агентства інтернет-реклами.

Чому потрібно запускати саме таргетовану рекламу

6 основних переваг таргетованої реклами вашого бізнесу у Facebook та Instagram

Швидкі результати

Таргетована реклама дає заявки вже в перший день після запуску

Можна без сайту

Саме так, не обов’язково мати сайт, щоб продавати свої товари чи послуги

Низька ціна ліда

Таргет показує набагато кращі результати в ціні, ніж інші види інтернет-реклами

Рекламується все
Можна рекламувати будь-що, адже у соціальних мережах присутні більшість людей

Точне попадання

Таргетована реклама показується
тільки максимально зацікавленим людям

Підвищення впізнаваності

Забезпечує здатність людини визначати і впізнавати вашу продукцію серед інших схожих за характерними рисами

Що ви отримаєте в результаті

Таргетована реклама легко впорається з деякими завданнями:

  • визначення потенційної аудиторії – користувачів, що зацікавлені у продукті, мають потребу, користуються схожими послугами та готові до покупки;
  • зацікавлення оголошенням, що закликає до дії: купити товар, підписатись на сторінку, зареєструватись на курс;
  • інформування про знижки, акції, нові продукти чи послуги, що спонукатимуть до активних дій: клікнути на оголошення, перейти на сторінку чи месенджер, поставити запитання.

Приклади рекламних оголошень в Facebook/Instagram:

Як ми налаштовуємо таргет в Одесі

Фахівці починають роботу над таргетованою рекламою із створення портрету цільового клієнта. Він має охоплювати поведінкові фактори відвідувачів, що вже користувалися товарами, схожими на рекламний продукт, визначити зацікавлення користувачів. Чим більше даних вдасться зібрати, тим повнішим буде портрет аудиторії. Алгоритм налаштування реклами в соціальних мережах має певні закономірності, проте роботу краще відразу довірити спеціалістам.

Якщо ви хочете підняти свій бізнес вгору – зверніться до нас! Ми знаємо, як налаштувати ефективну таргетовану рекламу в Одесі!

Залишились питання?

Наші експерти готові відповісти на них

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?