fbpx

CTA – як правильно написати заклик до дії

Рекомендуем к прочтению
CTA
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Що таке CTA?

Веб-дизайнер розміщує кнопку замовлення так, щоб відвідувачу було легко зробити ключовий крок на сайті інтернет-магазину – придбати товар або замовити послугу.
Кнопка «Замовити» – заклик до дії (call-to-action – CTA) – звернення компанії до користувачів робити покупки.
Маркетологи створюють заклики для користувачів і в інших рекламних формах. Це можуть бути інформативні тексти, новини досягнень, оглядові відеоролики, якісні фотознімки, красиві картинки, банери, в яких постійно підтверджується, що в представлених сферах співробітники підприємства є експертами, продукція відповідає стандартам якості.
Завдяки таким маркетинговим елементам досягається основна мета CTA – переконати відвідувачів сайту зробити бажані для компанії дії: наприклад, придбати продукт, завантажити додаток, зареєструватися на форумі або оформити підписку.

Де розміщувати call-to-action

При плануванні розміщення кнопки CTA визначається:

  1. які сторінки відрізняються високою відвідуваністю, щоб охопити максимум аудиторії;
  2. яку дію потрібно виконати користувачу, щоб швидко реалізувати плани.

При цьому важливо враховувати, що точки входу на сайт різні: блог, опис, контакти. Всі ці сторінки повинні справити приємне враження. На одній сторінці розміщується один заклик. Але це залежить від тематики сайту. Тому припущення перевіряються на практиці. Наприклад, тести на ефективність CTA проводяться на основі конструкторів лендінгів.

Які види CTA використовувати

1. Кошик
Тут відображають лише те, що продається, як оплатити товар чи послугу, і як виконується доставка. Рекламні банери з сезонними пропозиціями і знижками відволікають.
2. Картка товару
Тут важливо полегшити клієнту прийняття рішення про покупку. Тому на першому плані слід розмістити переваги пропонованої продукції за вартістю, характеристиками, фотографіями, відгуками. Також вказуються додаткові аспекти: логістика, товарні запаси. Кнопка «Купити» виглядає стильно, якщо сторінковий фон – білий, а колір кнопки – червоний. Контраст кольорів привертає увагу.
3. Категорії
Тут акцент ставиться на фото, ціни, параметри, посилання «Купити» і оформлення кошику. В окремому блоці вказується, якими знижками і офертами можна скористатися.
4. Головна сторінка
Відвідується для загального ознайомлення. Оцінюються знижки, шукаються можливі розпродажі, читаються рекомендації, новинні стрічки.
Тут заохочується приєднання до соціальних спільнот, підписка на розсилку, участь в конкурсах. Увага також акцентується на рекламі успішної продуктової лінійки.
5. Статті
В блозі компанії шукають корисну інформацію і не думають купувати. Тому тут розміщуються запрошення підписатися на розсилку, прес-релізи з презентацією товарів, які просуваються, порівняльні огляди аналогів з виділенням переваг власних брендів.
6. Соціальні мережі
Багато корпорацій відкривають свої представництва в соціальних мережах для самореклами. Для цього існують SMM спеціалісти. Тут часто анонсують вихід недавно створених моделей техніки, одягу, відеопродукції, музичних композицій. Підписники корпоративних блогів формують лояльну до брендів аудиторію.
7. Лендінги
Завдання лендінгів – максимально проінформувати потенційних покупців про товар, яскраво продемонструвати його переваги.
Тут корисні всі форми CTA, а також:

  • розпродажі, обмежені у часі;
  • ексклюзивний асортимент;
  • конкурси з призами.

Для того щоб правильно розташувати необхідний функціонал, аналізуються дані про рухи курсору користувача.

Як правильно написати call-to-action

Характерні риси ефективних закликів:

  • гармонійно вписуються в контент, але виділені особливим шрифтом, рамкою, корпоративним кольором для привернення уваги;
  • не викликають роздратування і негативних емоцій, виглядають у вигляді звичайного прямокутника, мотивують купувати;
  • застосовуються разом з таймером, де може показуватися час до завершення розпродажів або наявність зразків на складі;
  • складаються з коротких словосполучень;
  • розташовуються з привабливим оформленням і дизайнерським смаком, на екрані вгорі ліворуч, в центрі або внизу праворуч, на чималій відстані один від одного, щоб одне іншому не заважало;
  • формулювання від імені покупця генерують теплу домашню атмосферу. Приклади – «мій кошик», «моя знижка», «беру»;
  • містять слова з позитивною мотивацією, які сприймаються схвально, асоціюються зі святковим настроєм – «після реєстрації – подарунки», «безкоштовна доставка»;
  • розгорнутий заклик більш зрозумілий, ніж неповний. Наприклад, замість «замовити» краще поставити «замовити зворотний дзвінок», «дізнатися ціну»;
  • стрілки і графічні покажчики, які вказують, куди натискати, збільшують кількість необхідних переходів.

Помилки при створенні CTA

Обов’язкова реєстрація для відправки замовлення є перешкодою у воронці продажів. Користувачі охоче реєструються, коли бачать, що натомість отримають бонуси, наприклад, у вигляді знижок, сертифікатів на відвідування магазину, накопичувальні бали, можливість публікувати коментарі.
Масовий підхід. Багатьом людям подобаються індивідуальні умови обслуговування з урахуванням їх віку, інтересів, доходу, ціни замовлення. Наприклад, можна запропонувати безкоштовні доставки у свята і вихідні.
Відсутність стимулів для потенційних клієнтів. Наприклад, для стимулювання деякі компанії розсилають свій асортимент безкоштовно.
Дизайн. Привабливою виглядає кнопка, яка змінює колір при наведенні на неї курсору.

Як підвищити ефективність СТА

Спочатку аналізуються звіти за допомогою таких інструментів:

  1. Google Analytics дає детальний рейтинг відвідуваності з урахуванням кліків, показів, запитів. Наприклад, вибирається в якості мети аналізу «натискання на кнопку» і відстежується відсоток переходів.
  2. Яндекс.Метрика. Крім звичайних показників продуктивності, тут можна дізнатися, де робляться кліки найчастіше. Для цього до лічильника підключається Вебвізор. Ця програма допомагає вибрати найкраще місце для інструментарію CTA.
  3. Plerdy, Hotjar також виконують роль підтримки при оцінці якості і обсягу кліків.
Якщо з’ясовується, що кнопка не дає велику кількість кліків, то змінюється її текст і дизайн.
Тест здійснюється поетапно. Спочатку оновлюється тільки текст і дивляться на результат. Потім освіжають тільки дизайн. Після цього тестується варіант, при якому оновлені і слова, і художній стиль.
Дані для кожного етапу збирають протягом певного часу, наприклад, тижня чи місяця. Якщо виявлено поліпшення показників, то стратегію поширюють на подібні сторінки. При цьому потрібно враховувати, що форми CTA на різних сторінках можуть відрізнятися.
Таким чином, основна функція заклику до дії – мотивація клієнтів приймати рішення, корисні для підприємства – купувати, реєструватися, підписуватися на розсилку, завантажувати програми. Для відстеження статистики по кліках встановлюються лічильники Google і Яндекс. Це дає можливість правильно сформулювати заклик до дії, з огляду на вік, інтереси, географію користувачів.

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

таргетована-реклама-в-соцмережах
Маркетинг

Як працює таргетована реклама в соцмережах

Соціальні мережі стали вигідним майданчиком для продажів, варто лише вдало налаштувати таргетовану рекламу. Соціальні мережі дозволяють знайти покупців автоматично, використовуючи дані про вік, рід занять та

Читать полностью »
seo
Маркетинг

Що таке SEO? Основні етапи робіт по SEO оптимізації

SEO – скорочена назва англійського терміну «search engine optimization», перекладається як «пошукова оптимізація сайту».SEO оптимізація виконується для просування сайту по вибраному ключовому запиту на перші сторінки в

Читать полностью »
таргетолог
Маркетинг

Хто такий таргетолог і чим він займається?

Діджиталізація розвивається стрімкими темпами, особливо в сфері маркетингу. Попит на інтернет-маркетологів збільшується, з’явилися нові напрямки та професії. Таргетолог відноситься до цього переліку. Етимологія слова “таргетинг”

Читать полностью »
інструменти-інтернет-маркетингу
Маркетинг

ТОП інструментів інтернет-маркетингу

Інтернет-маркетинг – це використання інтернету для реклами товарів та послуг. Бренди/магазини можуть використовувати різні інструменти для продажу своїх товарів або послуг. Серед доступних сьогодні рекламних

Читать полностью »
просування-в-інстаграм
Маркетинг

10 порад ефективного просування в Інстаграм від Best Marketing

Соціальні мережі так щільно увійшли в наше життя, що давно перестали бути просто місцем для спілкування з друзями. Сьогодні за допомогою SMM просування можна рекламувати практично будь-який

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?