Складно собі уявити просування будь-якого сучасного успішного проекту без продуманої рекламної кампанії, виконанням якої повинні займатися професійні агентства інтернет-реклами. CPM – це варіант платної реклами, при якому компанії платять ціну за кожну 1000 показів. Цей показник стосується того, скільки коштує опублікувати оголошення і побачити його тисячу разів на веб-сайті, і використовується для відстеження ефективності реклами.
Загальна вартість розраховується шляхом множення загального числа показів на ціну за тисячу показів і подальшого поділу на тисячу.
Це означає, що якщо у вашого веб-сайту високий трафік, продаж по моделі cpm може бути простим способом монетизації вашого контенту. Далі ми розкажемо, в чому різниця між ціною за тисячу показів і ефективною ціною за тисячу показів.
CPM в маркетингу і рекламі
eCPM проти CPM
eCPM використовується для вимірювання ефективної ціни за тисячу показів. CPM полягає виключно у тому, скільки рекламодавець готовий витратити на 1000 показів реклами, і зазвичай існує в контексті кампаній з підвищення обізнаності бренду, які не мають конкретних цілей по ефективності. Рекламодавець шукає певну кількість показів, і це те, за що він платить.
Показник eCPM також включає CPM, але вимірює вартість 1000 показів в контексті кампанії з моделлю ціноутворення, заснованої на ефективності. На практиці це означає, що вартість тисячі показів розраховується на основі того, скільки показів потрібно для досягнення мети продуктивності, наприклад, установка або реєстрація.
Формула розрахунку вартості
Переваги реклами CPM
Маркетинг CPM часто дешевший, ніж просування CPA або CPC. Однак ціна, яку ви заплатите, буде залежати від того, де ви показуєте свою рекламу. Якщо ви хочете, щоб ваші кампанії з оплатою за тисячу показів відображалися у більш широкої групи клієнтів або на популярному веб-сайті, вам, можливо, доведеться підвищити ставку для свого місця розміщення. Соціальні сайти, такі як Facebook, дозволяють звузити аудиторію за допомогою певних критеріїв таргетингу. За допомогою соціального таргетингу і CPM можна швидко підвищити поінформованість за дуже низькою ціною.
Кампанії з оплатою за тисячу показів також корисні і з інших причин:
- Підвищення довіри: інтернет-компанії повинні утвердитися на своєму цільовому ринку, перш ніж аудиторія поставиться до них серйозно. Кампанії з оплатою за тисячу показів підвищують поінформованість, так що клієнти починають краще знайомитися з новими брендами.
- Пропозиція дуже релевантних потенційних клієнтів. Оскільки компанії уточнюють свої варіанти таргетингу за допомогою реклами з оплатою за тисячу показів, можна звертатися тільки до найбільш підходящих клієнтів.
- Створення ажіотажу в галузі: якщо контент або медійна реклама, пов’язана з кампанією з оплатою за тисячу показів, високої якості, люди почнуть говорити про бренд. Кращі стратегії CPM викликають величезну кількість ажіотажу, що призводить до збільшення трафіку і конверсій.
Як збільшити рентабельність інвестицій за ціною за тисячу показів
Сьогодні існує безліч соціальних платформ і пошукових систем, які пропонують рекламні послуги CPM. Незалежно від того, чи використовуєте ви Facebook або Google, враховуйте такі моменти:
- Орієнтуйтеся на потрібних людей: точний таргетинг і сегментація гарантують, що ви будете витрачати гроші тільки на релевантних потенційних клієнтів.
- Слідкуйте за рівнями частоти. Зосередьтеся на тому, щоб одні і ті ж люди не бачили вашу рекламу більше трьох разів.
- Використовуйте текст і зображення, що привертають увагу. Переконайтеся, що люди запам’ятали ваш бренд після того, як побачили вашу рекламу.
- Додайте соціальний доказ: переконайте свою аудиторію в тому, що у вас є щось корисне, підтримка впливової людини або відгук задоволеного клієнта.