fbpx

Як накрутити підписників в інстаграм: 8 перевірених методів

Рекомендуем к прочтению
як-накрутити-підписників-інстаграм
4.1/5 - (129 votes)
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Інстаграм давно став успішною платформою для інтернет-продажів і просування бізнесу. Головна умова досягнення мети і популяризації бізнесу – визначити, як накрутити підписників в інстаграм. Створення постів, таргетована реклама, сторіс націлені на привернення уваги потенційної аудиторії і вирішення питання, як набрати багато підписників в інстаграм. Ще кілька років тому залучити фоловерів було досить просто, але тепер соціальна мережа ускладнила завдання. Знайомимося з перевіреними ефективними методами, як набрати багато підписників в інстаграм.

як-набрати-підписників-в-інстаграм

Для чого потрібно знати, як накрутити підписників в інстаграм

Питання, як збільшити підписників в інстаграм, знайоме багатьом маркетологам, адже показник кількості фоловерів говорить про успішність профілю, актуальність інформації, яку надають користувачам. Розумна система соціальних мереж оцінює дії підписників, їх інтерес до записів, лайки і коментарі, після чого пропонує іншим користувачам інстаграм познайомитися з постами. Чим більше відгуків, тим вищий рейтинг матимуть публікації, більше користувачів мережі їх побачить і буде популяризувати вже для своїх підписників.
Важливо подбати про те, щоб в процесі вирішення питання, як набрати підписників в інстаграм, набиралися саме живі люди. В іншому випадку акаунт скоро перестане оцінюватись системою, показники залученості істотно знизяться, профіль буде вважатися малоцікавим користувачам. Невелика аудиторія з 100 чоловік, які активно реагують на публікації, набагато ефективніша, ніж 100000 непотрібних ботів. Відповідаючи на питання, як накрутити підписників в інстаграм, варто враховувати, що саме живі фоловери є рушійною силою, здатною зробити акаунт популярним, тому нарівні зі швидкістю, важлива і якість підписок.

8 перевірених методів збільшення підписників в інстаграм

Всі методи того, як накрутити підписників в інстаграм, можна поділити на малоефективні і ефективні. Перші виконуються за допомогою програм, в той час як інші передбачають ручне управління. Малоефективні програми пропонують за певну плату накрутити підписників, які в результаті будуть видалені сервісом, або забанені. Користуватися такими пропозиціями треба з обережністю, оскільки можна втратити акаунт повністю, або на певний час, що суттєво вплине на інтерес вже набраної аудиторії. Програми можуть відразу створити величезну аудиторію, але користі вона не принесе. Є й інші ефективні способи, які допомагають набрати багато підписників в інстаграм. Знайомимося з популярними варіантами отримання живої зацікавленої аудиторії за досить короткі терміни.

Массфолловінг, масслайкінг і масслукінг

Розкрутка профілю за допомогою массфолловінгу, масслайкінгу і масслукінгу передбачає використання спеціальних програм, які в масовому порядку підписуються, лайкають або переглядають публікації. Працює схема за наступним алгоритмом:

  • вибирається потенційна аудиторія зацікавлених людей з відповідними інтересами;
  • в спеціальну програму, наприклад Instaplus завантажується інформація про вибраних користувачів, потенційних підписників;
  • визначаються параметри, які будуть обмежувати кількість лайків, підписок і переглядів в певний період часу, щоб не заробити бан або тимчасову заморозку профілю;
  • запускається система, націлена на здійснення запланованої дії.

Далі система працює автоматично. Користувачі бачать лайки, підписки і переходять на новий профіль, підписуються або здійснюють інші дії у вигляді лайка, коментаря або репоста. Масслукінг працює трохи інакше, ніж два описаних вище методи. Система функціонує на основі сторіс потенційної аудиторії, перегляді моментальних записів і реакції на них, якщо акаунт пропонує зробити якусь дію (лайк, відповідь, перехід за посиланням). Користувачі сприймають такий порив як щиру реакцію на їх матеріал, тому досить часто заходять в бізнес-профіль, щоб подивитися, хто ними зацікавився, і залишаються в якості підписника. Успіх такої системи відзначається, навіть при підписці 1% від усіх розглянутих акаунтів.

массфолловінг

Регулярні пости

Регулярні публікації повинні стати основою просування профілю, так як в першу чергу користувачів інстаграм цікавить корисна інформація, яка може стати в нагоді, розважити або просто зацікавити. Соціальні мережі, особливо інстаграм не люблять затишшя, тому якщо довго немає постів, поступово профіль буде показуватись меншій кількості людей, його охоплення знизиться. Регулярні пости в інстаграм допоможуть набрати багато підписників за рахунок роботи системи аналізу дій підписників, їх лайків і коментарів. Соціальна мережа сама буде рекламувати вашу сторінку більшій кількості користувачів, якщо ця сторінка буде активна і цікава.

Купівля реклами (таргетинг)

Як і в інших інтернет-ресурсах, в інстаграм є платне просування за допомогою таргетованої реклами. Соціальна мережа пропонує зручні налаштування з просування такої реклами, які можуть бути сформовані автоматично, виходячи з інтересів підписників, або налаштовуватися вручну в залежності від геолокації, соціальних параметрів, інтересів та інших критеріїв. Налаштувати таргетовану рекламу можна в спеціальному кабінеті, або скористатися ще більш детальним функціоналом в Facebook. Вартість показів буде залежати від охвату аудиторії і виставлених налаштувань.

таргетинг

Використання сервісів накрутки

Сервіси накрутки дозволяють виконати безліч різноманітних дій по набору підписників. Массфоловінг, масслайкінг і інші масштабні дії неможливо виконати вручну, так як здійснюється понад 1000 підписок, лайків, коментарів в день з певними часовими проміжками, які теж необхідно враховувати. Сервіси накрутки пропонують:

  • знайти живих підписників, відхиляючи запити ботів і бізнес-сторінки;
  • відсікти сторінки з малою кількістю публікацій;
  • виділити давно неактивні профілі;
  • визначити сторінки з живою аватаркою.

В цих сервісах існують стоп-слова і white слова, які допомагають знайти зацікавлену аудиторію. У них вказуються терміни, які не повинна або навпаки має містити сторінка потенційного підписника, щоб не витрачати кошти даремно.

Гіви (конкурси giveaway)

В особливу категорію входять конкурси, так звані гіви чи giveaway. У них користувачам соціальної мережі пропонують виконати певні дії, щоб отримати приз у вигляді подарунка, грошей або знижки чи якогось бонусу. Це можуть бути дії у вигляді підписки на спонсорів, лайк, репост, коментар або відразу кілька варіантів. Перевіряють такі конкурси спеціальні програми, які видають переможця автоматично при дотриманні всіх умов конкурсу. В останні кілька років такий спосіб виявився найбільш ефективним, так як багато учасників конкурсу залишаються підписані на сторінку акаунта, хоча є й такі, хто після підведення підсумків відписується.
гіви

Співпраця з блогерами

Співпраця з блогерами – ще один вид платної реклами і відповідь на питання, як накрутити підписників в інстаграм. Можна домовитися з лідерами думок, у яких на сторінках безліч живих підписників. Зазвичай це артисти, популярні ведучі, медійні особистості, за життям яких цікаво спостерігати. Такий підхід вважається дуже ефективним, тому що людина не тільки запускає рекламу продукту, але і рекомендує його своїм послідовникам, які швидше за все прислухаються до думки лідера і здійснять покупку або підписку. Вартість на такі послуги залежить від популярності сторінки блогера, домовлятися про розцінки доведеться особисто. Самі блогери рідко безпосередньо спілкуються з рекламодавцями, але їхні менеджери із задоволенням беруть у роботу вдалі і вигідні проекти, які дозволяють їх блогерам заробити, не втрачаючи своєї репутації. Якщо для просування продукту буде обраний цей метод, добре продумайте ідею реклами, перш ніж дізнаватися про розцінки і направляти комусь свою версію подачі матеріалу.

Використання безкоштовних програм, що працюють за принципом бартеру або біржі

Крім платних програм, які дозволяють полегшити процес накрутки підписників, існують і безкоштовні, які за свою роботу пропонують витратити час, здійснюючи якісь дії для набору балів. Такий підхід вважається рутинним і трудомістким, але теж виправдовує себе. У число таких ресурсів можна включити сервіси Bosslike, Ad-Social, Freelikes, Followers BOOM. Вони дозволяють набрати бали, коїни і інші варіанти внутрішньосистемних грошей, які згодом йдуть на накрутку підписників. Небезпека полягає в тому, що системи не дають гарантію безпеки даних, і можуть стати причиною блокування облікового запису. Однак, такий метод також актуальний серед безкоштовних варіантів просування. Альтернативою може стати робота з платними програмами просування, які дають пробний період. На кілька днів, тижнів, місяців можна скористатися їх послугами абсолютно безкоштовно, не вдаючись до безлічі зайвих дій і не ризикуючи своїм профілем.

Участь у флешмобах

Одна з тенденцій останніх років – флешмоби. Запуск певної дії призводить до того, що її повторюють сотні користувачів соціальної мережі по всьому світу, люди починають цікавитися, звідки пішла ця тенденція, і знаходять акаунт профілю, який запустив флешмоб з метою популяризації свого бренду. Далі відбувається підписка, яка стає ефективною, оскільки призводить до збільшення аудиторії, зацікавленості інформацією, яка пропонується в профілі. Така акція належить до вірусного контенту, не вимагає вкладень, тому вважається дуже ефективною, головне, придумати по-справжньому яскравий контент, який може зацікавити велику аудиторію, медійних особистостей та лідерів думки.

Плюси і мінуси накрутки

У накрутки є очевидні плюси і мінуси. З одного боку, з’являється велика кількість підписників, акаунт набирає потенційних клієнтів, аудиторію, яка буде стежити за публікаціями і реагувати на них, з іншого, є і деякі недоліки. Але спочатку поговоримо про плюси. Серед них:

  • збільшення обсягу потенційних покупців і спостерігачів, зацікавленої аудиторії;
  • збільшення рівня продажів;
  • просування імені бренду в інтернеті;
  • збільшення показників статистики бренду в позитивну сторону;
  • підвищення значущості профілю в рейтингах Інстаграм, а значить розширення кількості показів.

До недоліків накрутки можна віднести тільки помилку у виборі методу просування, яка стане причиною появи в списку фоловерів ботів, нецільової аудиторії. Такий недолік може стати причиною даремно витраченого часу для створення постів, так як зацікавлена аудиторія не збільшуватиметься, і навіть може бути заблокований обліковий запис.
Вирішення питання, як накрутити підписників в інстаграм тільки виглядає простим завданням. Насправді це складна, іноді монотонна робота, яка включає оцінку дій аудиторії, вибір правильних методик роботи з потенційними підписниками. Щоб не переживати про те, що профіль буде заморожений, а гроші будуть витрачені даремно при наборі нецільової аудиторії, краще звернутися до досвідчених маркетологів. Спеціалісти нашого агентства з радістю проведуть консультацію та допоможуть зробити акаунт популярним в інстаграм за короткий проміжок часу. Зателефонуйте нам за номером телефону 096 785 98 69 або залиште заявку на електронну пошту info@bestmarketing.com.ua, ми відразу зв’яжемося з вами.

4.1/5 - (129 votes)

Оцените статью по шкале от 1 до 5

4.1/5 - (129 votes)

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

банерна-реклама
Маркетинг

Що таке банерна реклама в інтернеті та її ефективність

Банерна реклама – це метод просування товарів, послуг або брендів, при якому рекламодавець розміщує на сторонніх майданчиках графічні об’єкти рекламного характеру.Банерна реклама подається у вигляді

Читать полностью »
Таргетированная-реклама
Маркетинг

Таргетована реклама: що це, для чого вона потрібна, як ефективно використовувати?

Таргетована реклама в останні роки стала потужним рекламним інструментом, який дозволяє охопити величезну цільову аудиторію. Просування в соціальних мережах і на інтернет-ресурсах видається простішим, ніж застосування

Читать полностью »
plugin-wordpress
Маркетинг

Плагіни WordPress. 5 кроків для знайомства та як їх вибрати

Вебсайт може бути звичайною інформаційною візиткою, а може і реальним інструментом заробітку. Особливо це стосується комерційних сайтів та веб-аплікацій, якими користуються як продуктом. Для ефективної

Читать полностью »
tiktok-dlya-biznesu
Маркетинг

Тікток для бізнесу

TikTok, що нараховує більше 800 мільйонів активних користувачів по всьому світу, є одним з  додатків для соціальних мереж в світі, які найшвидше розвиваються. Фактично, Тікток для

Читать полностью »
smm-dlya-biznesa
Маркетинг

Чому вашому бізнесу потрібне SMM просування

Інстаграм і Фейсбук вже давно увійшли в наше життя. Одночасно зі зростанням їхньої популярності все більше бізнесменів стали звертати увагу на такий інструмент збільшення доходів,

Читать полностью »
Как-быстро-набрать-подписчиков-в-Facebook--проверенные-методы
Маркетинг

Як швидко збільшити кількість підписників у фейсбуці: перевірені способи

Facebook можна назвати однією з найбільш успішних майданчиків для спілкування та ведення бізнесу. Щодня кількість активних користувачів соціальної мережі збільшується, їх активність зростає в геометричній

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?