fbpx

Що таке лендінг і як він працює?

Рекомендуем к прочтению
что-такое-лендинг
4.8/5 - (6 votes)
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Лендінг пейдж (посадкова сторінка) – один з інструментів маркетингу, який дозволяє збільшити аудиторію, вплив в інтернеті, створити ефективну рекламу для конкретного товару або послуги. Така сторінка є невеликим веб-ресурсом, метою якого є здійснення певної дії. Найчастіше створення лендінгу пов’язане з певною рекламною компанією. Посадкова сторінка стає ціллю клієнтів після переходу за посиланням в емейлі, соціальних мережах або на інших сайтах. Отже, що таке лендінг, його структура і поширені помилки при створенні.

Як працює лендінг пейдж

Для просування товарів і послуг необхідно зробити певні кроки, пов’язані з етапом розробки лендінгу і подальшого його просування в мережі. Такий підхід дозволяє максимально використати наявні ресурси, залучаючи зацікавлену аудиторію. Одним з основних параметрів, який показує успішність кампанії, вважається конверсія. Вона дає зрозуміти, як багато клієнтів змогло зареєструватися, підписатися на розсилку або здійснити покупку. Лендінги націлені на збільшення конверсій, просування певних товарів або послуг. Для створення такого ресурсу потрібні не тільки навички копірайтерів, маркетологів і дизайнерів, а й знання психологів, які допомагають визначити, яким чином стимулювати покупця купити товар, зробити замовлення або зареєструватися. Основне завдання лендінгу – допомогти потенційному клієнту стати дійсним.

Типи посадкових сторінок

Залежно від мети, яку переслідують розробники лендінгів, існує 4 типи посадкових сторінок. Сюди входять:

  • продуктовий лендінг. Головна мета такої сторінки – продати товар. Користувач повинен перейти за посиланням і захотіти купити те, що вона просуває. На такій сторінці є опис товару, відеоогляд або фотографії, відгуки і інші додаткові відомості. Представлення інформації покупцеві схоже на картку товару в інтернет-магазині, але на відміну від інтернет-магазину, метою продуктової посадкової сторінки є не тільки розповісти про переваги і властивості, але і мотивувати на швидку купівлю чи замовлення товару;
  • лендінг для послуг. Різниця між цією сторінкою і продуктовим лендінгом полягає тільки в результаті, який передбачається отримати від відвідування сторінки потенційним клієнтом. Продаж послуги включає опис її особливостей. Результат полягає в отриманні контактів фахівців, надання даних, за якими можна буде зв’язатися з клієнтом;
  • передплатний лендінг. Найприємніша для потенційної аудиторії посадкова сторінка – передплатна. Вона не просить робити покупок, кудись дзвонити і витрачати гроші. Головна мета передплатного лендінгу полягає в підписці клієнта на розсилку новин, сторінку в соцмережах. В результаті виконання дій на екрані, людина потрапляє в базу даних компанії в якості потенційного клієнта. Недостатньо просто попросити підписатися, лендінг повинен приваблювати чимось приємним і спокусливим. Це можуть бути чек-листи, безкоштовні книги, майстер-класи та інші бонуси, які будуть по-справжньому корисні і цінні для клієнта. Інформація має бути актуальна і нести певну значимість, користь, яку складно отримати в інтернеті безкоштовно;
  • брендовий лендінг. Найрідкісніший вид посадкової сторінки, метою якого є інформування аудиторії про новинки компанії, її інноваційні товари і найпопулярнішу продукцію. Ціль такого лендінгу – просто привернути увагу до бренду, тому далеко не всі види бізнесу можуть собі дозволити подібні витрати. Найчастіше брендові посадкові сторінки розробляють підприємства, що випускають дорогі товари: телефони, автомобілі, телевізори та інші гіганти сфери торгівлі.

Часто компанії створюють лендінги відразу декількох видів. Кожна реклама в такому випадку націлена на певну аудиторію, відрізняється видами товарів і послуг, соціальним рівнем потенційних клієнтів, географією їх розміщення і віком. Великі компанії можуть запускати одночасно десятки посадкових сторінок, максимально охоплюючи всіх зацікавлених користувачів.

Структура лендінгу

Посадкова сторінка – це односторінковий сайт, метою якого є здійснення клієнтом однієї дії. Вона містить інформацію про товар або послугу, а також мотивацію для переходу до замовлення, може обіцяти якийсь приємний бонус або подарунок. На відміну від сайту, лендінг пейдж повинен зачіпати і підштовхувати до моментальної дії, стимулювати порив до покупки, тому його структурі слід приділити більше уваги. Елементи структури, які повинна включати посадкова сторінка:

  • привабливий заголовок. Саме він впливає на рішення покупця про подальше знайомство з інформацією. Якщо заголовок не зачіпає користувача, подальший текст з великою ймовірністю не буде прочитаний;
  • логічна і зрозуміла навігація. Весь лендінг повинен спонукати до знайомства з офером, комерційною пропозицією компанії. Якщо користувачеві належить познайомитися з великим об’ємом інформації, слід подбати про створення меню, навіть для однієї сторінки. Ніяких додаткових переходів потенційний клієнт на сторонні ресурси за пошуком додаткової інформації здійснювати не повинен;
  • опис – запорука майбутньої покупки. У тексті не повинно бути кліше і заїжджених фраз, клієнт повинен отримати інформацію з максимальною користю для себе, щоб прийняти рішення про подальші дії. Не варто перебільшувати переваг товару, використовуючи фрази «унікальний», «ексклюзивний», «найкращий». Опис має бути поданий в експертному форматі з критичним підходом і грамотним поясненням переваг;
  • переваги. Клієнт повинен розуміти, які плюси він отримає від придбання товару або послуги саме на цій сторінці компанії, тому в короткій формі йому необхідно вказати на них;
  • візуальне уявлення. Фото і відео роблять сторінку привабливою, тому важливо включити їх в структуру лендінгу, підібравши найбільш якісні варіанти;
  • форма. Мета посадкової сторінки – покупка, підписка або отримання відомостей, тому важливо зробити зручну і зрозумілу форму для виконання очікуваної дії (введення емейла, особистих даних, телефону);
  • відгуки. Лендінг може містити відгуки та коментарі реальних покупців товару чи послуги, щоб довести вигідну сторону пропозиції;
  • подяка. Після заповнення форми, відвідувач повинен побачити слова подяки за вчинену дію. Подяка може бути виконана, як перехід на наступну сторінку, або звичайне спливаюче повідомлення.

Посадкова сторінка повинна включати всі описані елементи, щоб не тільки приваблювати клієнта, а й спонукати його виконати певну дію. Можна виключити відгуки, забути про подяку в кінці, але інші складові мають обов’язково бути, інакше рекламна кампанія провалитися.

Помилки при розробці посадкових сторінок

Лендінг слід розробити правильно, з дотриманням умов просування. Однак, багато початківців маркетологів припускаються помилок, які можуть звести всі зусилля, витрачені на розробку і вкладення коштів, до нульового результату. У число найпоширеніших проблем, які супроводжують розробку посадкових сторінок і заважають просуванню, можна включити:

  • величезну кількість інформації, злитої в єдине полотно, складні конструкції в тексті і відсутність нитки оповідання, яка може зацікавити людину, спонукати її до прочитання відомостей до кінця. Подібна помилка не тільки відіб’є бажання читати, але може стати причиною закриття сторінки;
  • водний текст і масло масляне. Якщо інформація на сторінці не несе смислове навантаження, не має нічого спільного з товаром, який просувається, є велика ймовірність, що клієнт закриє лендінг в пошуках більш корисної інформації;
  • неувага до дизайну. Перше, що привертає клієнта – красиве, цікаве візуальне уявлення компанії. Для цього важливо подбати, щоб інформація на сторінці була подана максимально гармонійно, читабельно. Її можна доповнити тематичними фотографіями хорошої якості, подбати про єдність шрифтів і їх забарвлення. Якісний дизайн лендінгу говорить про турботу компанії про свій імідж в очах клієнта і вселяє довіру;
  • ледь помітний шрифт. Якщо текст написаний дрібним шрифтом, кольором, який майже зливається з фоном, клієнту треба буде докласти чимало зусиль, щоб вивчити інформацію. Швидше за все, цього робити ніхто не буде. Клієнт просто закриє сторінку і піде до конкурентів;
  • брехливі обіцянки. Якщо інформація про продукт не відповідає його реальному зовнішньому вигляду, якості або внутрішньому наповненню, клієнти швидко зрозуміють, що їх обманюють. Одна людина може стати покупцем, два або три клієнти теж попадуться на красиві слова, але далі піде хвиля невдоволення, яку в світі інтернету неможливо приховати. У пошуку відразу з’явиться інформація про брехливі обіцянки, і компанія втратить свою репутацію.


Створення правильного лендінгу вимагає інформативного, красиво сформованого тексту, продуманого дизайну та необхідних акцентів для привернення уваги покупців.
Ретельне опрацювання цих елементів говорить про турботу про клієнтів, відповідальне ставлення компанії по відношенню до тих, хто буде вивчати матеріал. Якщо у вас немає навичок роботи з графічною інформацією, краще залучити дизайнера, який допоможе все гармонійно скомпонувати, підібрати колір і загальний стиль. Створення лендінгу – технічно складне завдання, з яким новачку складно буде впоратися на високому рівні. Фахівці нашого агентства готові допомогти зробити красиву, інформативну сторінку, яка вже відразу після запуску приведе до запланованого результату. Для зв’язку з нами зателефонуйте за номером 096 785 98 69 або залиште заявку на пошту info@bestmarketing.com.ua. Наші спеціалісти відразу зв’яжуться з вами і допоможуть розробити відповідну під товари або послуги бізнесу сторінку.

4.8/5 - (6 votes)

Оцените статью по шкале от 1 до 5

4.8/5 - (6 votes)

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

відеореклама-для-бізнесу
Маркетинг

Відеореклама для просування бізнесу та її ефективність

Відеореклама виникла набагато пізніше багатьох інших видів онлайн-реклами. Це пояснюється просто – ще недавно у більшості користувачів всесвітньої павутини не було швидкісного інтернету, а значить,

Читать полностью »
cpm-cost-per-mille
Маркетинг

CPM в інтернет-рекламі: що це і як розрахувати

Складно собі уявити просування будь-якого сучасного успішного проекту без продуманої рекламної кампанії, виконанням якої повинні займатися професійні агентства інтернет-реклами. CPM – це варіант платної реклами, при

Читать полностью »
Таргетированная-реклама
Маркетинг

Таргетована реклама: що це, для чого вона потрібна, як ефективно використовувати?

Таргетована реклама в останні роки стала потужним рекламним інструментом, який дозволяє охопити величезну цільову аудиторію. Просування в соціальних мережах і на інтернет-ресурсах видається простішим, ніж застосування

Читать полностью »
банерна-реклама
Маркетинг

Що таке банерна реклама в інтернеті та її ефективність

Банерна реклама – це метод просування товарів, послуг або брендів, при якому рекламодавець розміщує на сторонніх майданчиках графічні об’єкти рекламного характеру.Банерна реклама подається у вигляді

Читать полностью »
види-контекстної-реклами
Маркетинг

Види контекстної реклами

Контекстна реклама – це реклама на веб-сайті, яка відповідає змісту сторінки.  Автоматизовані системи відображають різні види контекстної реклами, пов’язані із вмістом вашого сайту, на основі

Читать полностью »
переваги-сео-просування
Маркетинг

Переваги СЕО просування

SEO просування сайту – дієвий спосіб не загубитися серед конкурентів. Тільки перші позиції в пошукових системах здатні забезпечити стабільний потік відвідувачів на сайті, який можна конвертувати

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?