fbpx

CRM система: що це і для чого вона потрібна?

Рекомендуем к прочтению
crm-sistema
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Визначення CRM

CRM (англ. Customer relationship management) розшифровується як «Управління відносинами з клієнтами» і відноситься до бізнес-систем, розроблених для взаємодії з вашими клієнтами. Мета CRM-системи полягає в тому, щоб допомогти вашому бізнесу розвинути тривалі відносини з клієнтами, стимулювати ріст бізнесу і підвищити лояльність клієнтів.

CRM-система, найбільш часто використовувана фахівцями з продажу та маркетингу, допомагає компаніям оптимізувати свій бізнес-процес за допомогою автоматизації продажів, підвищуючи ефективність і продуктивність.
Програмне забезпечення CRM все частіше використовується службами підтримки та обслуговування клієнтів для управління післяпродажним обслуговуванням.

Що таке CRM-система?

CRM-система – це централізований пункт, в якому зберігаються всі дані про ваші ділові контакти. Це можуть бути ваші клієнти, потенційні клієнти, постачальники, преса і колеги. Система створює історію ваших взаємодій з кожним контактом (електронні листи, дзвінки, замітки про зустрічі і продажі). Привабливість у тому, що все, що вам потрібно, знаходиться в одному місці, даючи вам чітке уявлення про вашу воронку продажів.
Програмне забезпечення також може включати інтеграцію з іншими додатками і каналами, такими як ваш веб-сайт, програмне забезпечення для цифрового маркетингу та бухгалтерського обліку. Це дозволяє створювати автоматизовані робочі процеси, замінюючи будь-які рутинні ручні процеси в вашому бізнесі.
Наприклад, ви можете використовувати програмне забезпечення CRM для отримання нового запиту з вашого веб-сайту, який запускає автоматичний процес продажів. Запит ініціює створення нового облікового запису в системі, створить завдання для відстеження продажів і відправить контакту вітальне повідомлення. Сучасна CRM – це надійність і впевненість.

Які переваги CRM?

Плідно попрацювавши над збором інформації про потенційного клієнта або покупця, продавці можуть в кінцевому підсумку отримати свою інформацію з кількох джерел. Використання CRM допомагає об’єднати все це в централізований пункт. Програмне забезпечення полегшить командну роботу і підвищить ефективність. При цьому немає втрачених повідомлень або забутих зворотних дзвінків. Це призводить до більш своєчасного спілкування, зміцнення відносин і збільшення продажів.
Автоматизація робочого процесу бере на себе більшу частину ручних процесів продажів, тому введення даних і адміністрування займає менше часу. Ви також можете використовувати автоматизацію, щоб розставити пріоритети для потенційних клієнтів, об’єднавши дані, отримані в ході вашої ділової активності.
В цілому crm-система – це можливість управляти своїми командами, контролювати безпеку даних і підтримувати дотримання правил конфіденційності даних.
Переваги CRM для вашого бізнесу:

  • покращення управління контактами;
  • утримання клієнтів і їх задоволеність;
  • просування управління продажами;
  • підвищення ефективності і продуктивності;
  • організація і командне співробітництво;
  • підвищення точності звітності та прогнозування продажів;
  • покращення розуміння даних для маркетингу і розробки продуктів;
  • збільшення показників продажів;
  • сприяння зростанню бізнесу;
  • дійсно прості системи CRM.

Що робить CRM-система?

Ви зараз думаєте, що все це звучить гарно, але що насправді робить CRM-система і для чого вона використовується? Ось спрощений список:

  • створює орієнтованість на клієнта;
  • допомагає миттєво знайти кожного клієнта, контакти і історію спілкування;
  • покращує післяпродажне обслуговування і підтримку;
  • підвищує лояльність і утримання клієнтів;
  • збільшує продажі і прибуток;
  • класифікує і розставляє пріоритети лідів;
  • відстежує ваші ліди від початку до кінця;
  • автоматизує процес продажів;
  • управляє вашими завданнями і зустрічами;
  • створює централізований хаб з усім в одному місці;
  • створює повну видимість, яка покладе край дублюванню;
  • покращує командне співробітництво;
  • полегшує віддалену роботу;
  • оптимізує ваші процеси за рахунок інтеграції інших систем;
  • забезпечує розуміння і звітність;
  • створює точні звіти і прогнози;
  • аналізує активність клієнтів;
  • управляє показниками ROI.

Кожен у вашій організації може бачити всі взаємодії з контактами в системі, включаючи їх повідомлення, що вони купили і коли, скільки заплатили, а також багато іншого.

Кому потрібне програмне забезпечення CRM?

Програмне забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами актуальне для багатьох бізнес-функцій і галузей. Програмне забезпечення CRM найчастіше використовується у відділах продажів, маркетингу і службах підтримки. Тим не менше, використання в інших сферах і менеджменті також може бути актуальним.
Відділ продажу
Ваші спеціалісти з продажу зможуть використовувати CRM для відстеження нових потенційних клієнтів в своїй воронці продажів, реєструвати дзвінки і замітки про зустрічі, ставити завдання для роботи з клієнтами, створювати і відправляти ціни і рахунки. Створюючи звіти і прогнози, менеджери з продажу в режимі реального часу бачать, як їх команда виконує свої завдання.
Маркетингова команда
Маркетологи можуть інтегрувати форми веб-сайту з системою, щоб автоматично зібрати нових потенційних клієнтів і передати їх вашій команді продажів для відстеження. Вони можуть відправляти автоматичні електронні листи, щоб вітати нових клієнтів і відстежувати їх відповіді. Проведення маркетингових кампаній з CRM означає, що всі дії клієнтів записуються в системі. Це дає уявлення про їх поведінку і аналіз рентабельності інвестицій.
Сервісна команда
Впровадження crm з вбудованою системою служби підтримки означає, що ви також можете контролювати післяпродажну взаємодію з вашими клієнтами. Будь-які подані заявки в службу підтримки будуть записані до облікового запису клієнта, щоб попередити ваш відділ продажів про будь-які потенційні проблеми.
Організації, що ведуть бізнес у сфері бізнесу (B2B), зазвичай є цільовою аудиторією для постачальників CRM, але програмне забезпечення також може бути корисним для інших ринків. Деякі постачальники націлені на бізнес для споживача (B2C), а деякі пропонують системи для конкретних секторів промисловості, таких як нерухомість, набір персоналу і навіть членство в клубах.

Як вибрати CRM?

При виборі CRM реалістично оцінюйте свою ІТ-компетенцію і потреби, а також те, скільки ви хочете витратити. Доведеться знайти компроміс між простотою використання і включеними функціями.
Як правило, ціна залежить від кількості користувачів, кількості записів про клієнтів, вимог до розміру сховища і складності функцій. Навіть якщо ви можете дозволити собі кращий варіант в своїй сфері і використовувати всі функції, вам не потрібно здійснювати все відразу.
Більшість постачальників пропонують безкоштовну пробну версію CRM, щоб ви могли побачити, як система буде працювати для вас, і дізнатися, як формується служба підтримки клієнтів.
Ваш вибір повинен відображати вашу стратегію і цілі системи:

  1. допоможіть продавцям управляти і закривати більше можливостей;
  2. надайте менеджерам з продажу повне уявлення про воронку продажів і автоматизуйте прогнозування продажів;
  3. захистіть право власності на канал продажів, ключовий актив компанії;
  4. переконайтеся, що ваша організація має повне уявлення про процес продажів;
  5. надайте повну картину кожного клієнта тим, хто її потребує у вашій організації;
  6. запускайте і відстежуйте ефективність маркетингових кампаній;
  7. забезпечте кращий сервіс для своїх клієнтів.
Наша команда Best Marketing з радістю відповість на будь-які додаткові питання і допоможе підібрати оптимальне рішення.

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

seo
Маркетинг

Що таке SEO? Основні етапи робіт по SEO оптимізації

SEO – скорочена назва англійського терміну «search engine optimization», перекладається як «пошукова оптимізація сайту».SEO оптимізація виконується для просування сайту по вибраному ключовому запиту на перші сторінки в

Читать полностью »
ppc-спеціаліст
Маркетинг

PPC спеціаліст з контекстної реклами: хто такий і чим займається?

PPC спеціаліст – фахівець, який налаштовує та веде контекстну рекламу в Google Ads та інших системах. В його обов’язки входить залучення нових користувачів на сайт. PPC спеціаліст

Читать полностью »
таргетована-реклама-в-соцмережах
Маркетинг

Як працює таргетована реклама в соцмережах

Соціальні мережі стали вигідним майданчиком для продажів, варто лише вдало налаштувати таргетовану рекламу. Соціальні мережі дозволяють знайти покупців автоматично, використовуючи дані про вік, рід занять та

Читать полностью »
content-marketing
Маркетинг

Контент-маркетинг: що це і для чого потрібно?

Що таке контент-маркетинг? Кожен день люди переглядають величезну кількість інформації, що знаходиться в інтернеті. Багато хто й не замислюється, що читаючи статті, блоги, рекламні брошури,

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?