fbpx

Як знизити показник відмов на сайті

Рекомендуем к прочтению
показник-відмов
[kkstarratings force=«false» valign=«bottom» align=«left»]
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Bounce rate (англ.) або в перекладі на українську показник відмов – це індикатор роботи сайту, поведінковий фактор, який показує відсоток від загальної кількості відвідувань, коли користувач переглянув не більше однієї сторінки або провів на сторінці менше 15 секунд, без дій. Цей параметр відіграє важливу роль для маркетологів, фахівців пошукового просування, рекламодавців, власників сайтів і серверів в інтернеті. Показник відмов враховується пошуковими системами при підрахунку рейтингу, що позначається на позиції сайту у видачі. Низький відсоток відмов говорить про якість ресурсу і його користь для користувачів.

Що таке показник відмов?

Показник відмов – це відсоток візитів (або сеансів) з переглядом тільки однієї сторінки. Він говорить про кількість візитів, під час яких користувач залишив сайт відразу після перегляду посадкової сторінки. Як Google Analytics підраховує показник відмов для сторінки і сайту можна пояснити за допомогою формули.

Показник відмов веб-сторінки = кількість відмов сторінки (за певний період) / кількість переглядів сторінки (за той же період).


Тут: відмови – це кількість візитів з переглядом однієї сторінки, перегляди – це кількість разів, яке користувачі заходили на цю сторінку сайту.


Показник відмов сайту = кількість відмов всіх сторінок сайту (за конкретний період) / кількість переходів на всі сторінки сайту (за той же період).

Показник відмов сторінки / сайту не має нічого спільного з «Часом, проведеним на сторінці / сайті». Час – не найточніший вимірювач, тому що можуть виникати баги системи і затримки передачі даних. Браузер допомагає зібрати додаткову інформацію, щоб показники відображали об’єктивну картину.
Існує помилкова думка, що відмова – це відвідування лише однієї сторінки сайту. Насправді, за визначенням Google, відмова – це сесія з одним хітом. Отже, відсоток відмов – це відсоток сесій, протягом яких ваші користувачі зробили всього лише один хіт (взаємодію) з сайтом. Але що таке хіт? І чим хіт відрізняється від відвідування? Хіт – це взаємодія, що призводить до відправки даних в Google Analytics. Перегляди сторінок – це хіти, але більшість подій теж. Відвідувачі сайту не завжди знаходять на ньому те, що вони шукали.
Як розраховується показник відмов? Кількість відвідувань на одну сторінку, розділене на загальну кількість відвідувань.
Кожен день сайт відвідують, наприклад, 150 чоловік в пошуках потрібної інформації, товарів або послуг. Половина користувачів – 75 осіб – не знайшли те, що шукали на першій сторінці і покинули сайт. Інші 75 чоловік зацікавилися контентом, і перейшли на другу і третю сторінку, щось купили або замовили. Ми маємо відсоток відмов – 50%, так як рівно половина користувачів пішли з першої сторінки.

Показник відмов для різних типів сайтів

Залежно від ніші і спрямованості сайту показник відмов може сильно варіюватися. Норми показника відмов залежать від ніші, спрямованості, тематики і типу ресурсу, джерел переходів. Для різних типів сайтів показник відмов може складати від 10% до 90%.
Так, для інтернет-магазину нормальним вважається відсоток відмов в межах 20 – 40%, для сайту послуг 10 – 30%, для landing page в деяких нішах показник може досягати 70 – 90% , блогів – 60%.
В ідеалі, чим менша цифра, тим краще. Метрика не завжди вказує на те, що сайт поганий. Можливо, клієнт моментально отримав відповідь на першій сторінці. Наприклад, знайшов номер телефону компанії. Все залежить від цілей сеансу і налаштувань конверсійної послідовності.
Якщо в інтернет-магазині хороша конверсія, високий показник відмов і невелика глибина переглядів – це не привід для занепокоєння. Інша справа, коли більшості споживачів щось не подобається і вони залишають сайт, так і не зробивши конверсійну дію. В даній ситуації слід вживати відповідних заходів.
Bounce Rate надає прямий і непрямий вплив на:

  • ранжування в пошукових системах;
  • конверсію;
  • CTR (клікабельність);
  • якість користувацького досвіду;
  • прибуток компанії.

Однак судити про якість ресурсу виключно по цій метриці не варто. Буває, що онлайн-магазин складається з сотень сторінок з товарними картками. Без функції внутрішнього пошуку і логічної структури відвідувачі можуть довго блукати по майданчику в пошуках потрібної інформації, а в підсумку так і не оформлять покупку. Незважаючи на низький відсоток відмов, конверсія на сайті буде мінімальною.
Коефіцієнт bounce rate відображає те, скільки користувачів зайшло на посадкову сторінку сайту і скільки покинуло її протягом певного часу (наприклад, це 1-15 секунд). Так, якщо за добу блог або інтернет-магазин відвідало 100 чоловік і 50 з них закрили сторінку менш ніж за 15 секунд, значить, цей статистичний параметр становить 50%. Постійне зростання коефіцієнта може бути ознакою неефективного просування. Втім, можливо, що користувач дуже швидко знайшов потрібну йому інформацію або зайшов на сторінку помилково. Таким чином, кожен випадок вимагає окремого аналізу.
Через те, що показник відмов відображає статистику відмов, потрібно знати, як зацікавити відвідувачів. У цьому допоможе швидке завантаження сторінки, відмова від нав’язливої реклами, цікавий дизайн і зручна навігація. Крім того, знадобиться поліпшення якості трафіку і знання цільової аудиторії.

Чому відвідувачі покидають сайт?

чому-покидають-сайт

Відлякати потенційних клієнтів можуть як технічні неполадки, так і проблеми з дизайном або маркетингом. Щоб виправити ситуацію, потрібно розібратися в причинах високого показника відмов:

  1. Повільне завантаження. Ніхто не любить чекати, тому довга відповідь сервера сильно позначається на показниках. Кількість часу, який користувач готовий витратити на очікування постійно зменшується: мало хто готовий дивитися на порожню сторінку більше 3 секунд. Якщо за цей час контент так і не з’явився на сторінці, людина закриває вкладку.
  2. Погане відображення сайту на мобільних пристроях. Адаптивна верстка – один з головних чинників, здатних утримати користувача. Якщо ваш сайт погано відображається на смартфоні, зробити замовлення незручно, а тексти неможливо прочитати без збільшення, відвідувач моментально закриває вкладку і шукає інший ресурс, а ви віддаєте клієнта конкурентам.
  3. Некоректна робота функціоналу. Технічні помилки можуть з’явитися на будь-якому онлайн-ресурсі, навіть якщо над ним працювала ціла команда програмістів. Якщо якась кнопка не спрацьовує, форма не заповнюється, а замість контенту спливає вікно про помилку, це може негативно позначитися на статистиці.
  4. Проблеми з контентом. Інформаційне наповнення – одна з найпоширеніших проблем, яка призводить до високого показника відмов. Якщо заголовок або рекламні тези не відповідають змісту, відвідувач відчуває себе обдуреним. Статті, в яких немає ніякої користі для потенційного клієнта, також негативно впливають на результат.
  5. Непривабливий дизайн. Оформлення грає головну роль при управлінні увагою користувача. Коли перед його очима з’являються неякісні картинки або відволікають від змісту блоки, шрифти нечитабельні, а кольори змушують напружувати зір, виникає бажання піти.
  6. Недоліки юзабіліті. Навіть якщо сайт вийшов красивим, а інформація відповідає очікуванням – це не означає, що користувач залишиться на ньому. Ще один критерій, який може стати причиною відмови – погано пророблена юзабіліті. Коли неможливо знайти потрібну інформацію, залишати замовлення незручно, постійно спливають вікна і блимають банери, юзер закриває сторінку і не повертається на неї.

Якщо всі перераховані помилки не про ваш ресурс, а відмови все одно високі, то проблема в трафіку. Швидше за все залучену аудиторію не цікавить пропозиція. Щоб знайти недоліки, необхідно провести детальний аналіз ресурсу. Часто буває так, що одні сторінки добре конвертують, а на інших – показники зашкалюють. Останні псують всю статистику. Знайти їх допоможуть інструменти пошукових систем. В Google Analytics зібрати дані допоможе звіт «Сторінка входу». У цьому звіті ви побачите URL-адреси кожного розділу і всі необхідні показники. Ранжируйте сторінки з відмов: якщо показник нерівний, то причина проблем – зміст окремих розділів. Опрацюйте їх – і статистика покращиться.

Читайте також: Юзабіліті сайту: основні принципи

Способи зниження показника відмов

Розуміючи, що відлякує відвідувачів, ви складете ефективну стратегію для боротьби з відмовами. Опрацювати платформу допоможуть наступні методики:

  • Робота із запитами: виберіть ті ключові слова, які точно відповідають вашій пропозиції. Важливо працювати зі змістом – подумайте, що саме шукає користувач, коли вводить фразу в пошук, а потім створіть релевантний контент.
  • Технічні доопрацювання: проаналізуйте, чи коректно сайт відображається на різних пристроях, чи всі функції працюють і наскільки швидко вантажиться вміст. Позбавтеся від зайвої анімації, «важких» зображень, плагінів і автоматичних скриптів – і завантаження контенту прискориться.
  • Поліпшення юзабіліті: перевіряйте дизайн на реальних користувачах, збирайте зворотний зв’язок і працюйте над зручністю. По черзі покращуйте окремі елементи: навігацію, графіку, шрифти, кнопки CTA, перелінковку. Кожен раз при внесенні змін, тестуйте ресурс і виміряйте відгук.

Щоб поліпшити ресурс, необхідно точно визначити причини проблем. Існує кілька способів зниження показника відмов:

  1. Редизайн. Дизайн сторінки не повинен бути перевантажений графікою. При оформленні тексту слід уникати білого кольору шрифту на чорному тлі, а також низької контрастності тексту.
  2. Поліпшення usability. Для зменшення кількості відмов слід уникати незручного меню, незрозумілого інтерфейсу, відсутності цін на цікаві користувачеві товари.
  3. Зменшення кількості реклами. На сторінках сайту не слід розміщувати помітні рекламні блоки, особливо спливаючі. Крім того, відвідувач може випадково натиснути на банер, замість пункту меню, і перейти на інший ресурс.
  4. Зміна контенту. Оскільки деякі ключові слова можуть не відповідати контенту сторінки, їх необхідно прибрати або додати на сторінку релевантний текст.

Читайте також: Контент-маретинг: що це і для чого потрібно?

Використовуючи ці методики, ви зможете не тільки знизити показник відмов, але і поліпшити сайт в цілому. В результаті виросте конверсія сайту і обсяг продажів.
Спеціалісти Best Marketing визначать показники відмов, вивчать функціонал і зміст та зроблять все, аби ваш сайт був зручним та приніс бажані результати. Не зволікайте, отримайте повний список рекомендацій щодо покращення вашого ресурсу вже сьогодні!

Оцените статью по шкале от 1 до 5

[kkstarratings force=«false» valign=«bottom» align=«left»]

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

seo
Маркетинг

Що таке SEO? Основні етапи робіт по SEO оптимізації

SEO – скорочена назва англійського терміну «search engine optimization», перекладається як «пошукова оптимізація сайту».SEO оптимізація виконується для просування сайту по вибраному ключовому запиту на перші сторінки в

Читать полностью »
Таргетированная-реклама
Маркетинг

Таргетована реклама: що це, для чого вона потрібна, як ефективно використовувати?

Таргетована реклама в останні роки стала потужним рекламним інструментом, який дозволяє охопити величезну цільову аудиторію. Просування в соціальних мережах і на інтернет-ресурсах видається простішим, ніж застосування

Читать полностью »
як-накрутити-підписників-інстаграм
Маркетинг

Як накрутити підписників в інстаграм: 8 перевірених методів

Інстаграм давно став успішною платформою для інтернет-продажів і просування бізнесу. Головна умова досягнення мети і популяризації бізнесу – визначити, як накрутити підписників в інстаграм. Створення

Читать полностью »
content-marketing
Маркетинг

Контент-маркетинг: що це і для чого потрібно?

Що таке контент-маркетинг? Кожен день люди переглядають величезну кількість інформації, що знаходиться в інтернеті. Багато хто й не замислюється, що читаючи статті, блоги, рекламні брошури,

Читать полностью »
SMM-стратегия
Маркетинг

SMM стратегія: що це? План створення стратегії просування в соціальних мережах

Розміщення реклами в соціальних мережах і публікація постів тільки здаються простим завданням. За кількома рядками тексту, красивою картинкою або цікавим роликом ховається потужна SMM стратегія, яка

Читать полностью »
Как-быстро-набрать-подписчиков-в-Facebook--проверенные-методы
Маркетинг

Як швидко збільшити кількість підписників у фейсбуці: перевірені способи

Facebook можна назвати однією з найбільш успішних майданчиків для спілкування та ведення бізнесу. Щодня кількість активних користувачів соціальної мережі збільшується, їх активність зростає в геометричній

Читать полностью »

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?