fbpx

Контент-маркетинг: що це і для чого потрібно?

Рекомендуем к прочтению
content-marketing
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Що таке контент-маркетинг?

Кожен день люди переглядають величезну кількість інформації, що знаходиться в інтернеті. Багато хто й не замислюється, що читаючи статті, блоги, рекламні брошури, нерідко стикається з продуктами контент-маркетингу.

Деякі фахівці називають цей напрямок магістральним шляхом розвитку інтернет-маркетингу. У чомусь вони праві.

Контент-маркетинг
– це одна з технологій маркетингу, що відповідає за створення і поширення продаваного контенту. Його присутність важлива для залучення цільової аудиторії і заклику потенційного покупця до дій.
Досвідчені бізнесмени вже впроваджують програму контент-маркетингу. Якщо у Вас є бізнес, то неодмінно починайте створювати якісний контент, тому що це в рази збільшує продажі. Яким чином? Просто клієнти сприймають інформацію за “сценарієм” продавця.
Якщо суспільство не знає про те, що у вас вигідні ціни, якісні товари та послуги, а також явні переваги перед іншими компаніями, то ваша реалізація на нулі.
Інтернет-реклама відіграє значну роль в обсязі продажів. І краще розмістити її конструктивно і хитро, тобто створити правильний контент.
Розмістивши звичайну “кричущу” рекламу про товар, ви ризикуєте втратити репутацію. А діючи через контент-маркетинг, ви непомітно спонукаєте людей дізнатися про продукт. Наприклад, зробити огляд з зазначенням плюсів. Таким чином, споживач зможе оцінити товар і зробити власний вибір.

Переваги контент-маркетингу

Клієнт заходить в інтернет, щоб дізнатися необхідну інформацію і вирішити свою проблему. Контент підвищує авторитет і створює довіру між виробником і споживачем. Завдання контент-маркетингу: вказати на переваги товару або послуги, позбавити покупця його невпевненості.
Основні властивості:

  • Зібрана аудиторія. Ви вже здійснюєте продажі згідно контенту, яким зацікавилась ваша цільова аудиторія.
  • Контент-маркетинг не відтворює банерну рекламу бренду, а робить товар впізнаваним за рахунок розміщення на різних майданчиках (ЗМІ, блоги, соціальні мережі, відеохостинги і т. д.)
  • Застосовуючи класичні методи реклами, грошові витрати будуть набагато більші.
  • Наявність природних посилань краще привертає увагу потенційного споживача.
  • Можливість реклами різного товару. Збільшення продукції веде до збільшення контенту, нових джерел інформації та релевантних запитів.
  • Перевага над конкурентами. Якісний контент додасть репутації та іміджу в відповідній сфері діяльності. Налагодяться довготривалі стосунки з клієнтами. Залучити трафік досить просто. Складніше зробити так, щоб про Вас не забули після першої ж покупки.
  • Довгострокова перспектива. Тут немає seo-посилань і пресингу. Пошукова система буде довго показувати матеріал на перших сторінках. Користувачі самі зможуть Вас знайти за відповідними тематиками.
  • Вищі коефіцієнти лідогенерації. Читаючи статті та рекомендації, переглядаючи відеоролики, люди клікають на посилання і потрапляють на Ваш сайт. Вони зробили це свідомо, з чітким уявленням про продукт. Це набагато краще, ніж спливаюча реклама.

Види контент-маркетингу

1. Статті
За конкретними запитами користувачів корисні статті збирають якісний трафік. Люди діляться цікавим матеріалом з друзями, рекомендують знайомим. Отже, посилання поширюється. Збільшується конверсія від звичайних відвідувачів до справжніх клієнтів.
2. Ресурси та довідники
Дуже часто посилання на Ваш сайт можуть вказати як джерело інформації. Споживачів цікавить якась тема, і вони хочуть дізнатися про неї більше.
3. FAQ
При гарній підготовці блок питання-відповідь може стати в нагоді. Він розвіє всі сумніви щодо покупки і скоротить час, який міг бути витраченим на нескінченні питання.
4. Аналітичні графіки
Експерти вважають, що графіки допомагають візуально вивчати і сприймати інформацію. Завдяки систематизації та узагальненню все наочно видно. Аналітика забезпечує популярність бренду, що просувається.
5. Подкасти
Багато брендів зараз займаються цим. Подкасти виступають аналогами радіо. Їх слухають під час прогулянки, виконанні щоденної рутини, пробіжок і т. д. Дотримуючись однієї теми, ви зможете завоювати довіру цільової аудиторії.
6. Інструкції
Нерідко в інтернеті багато людей шукають способи вирішення своїх проблем. І інструкцій щодо виконання певних дій досить мало. Здатність вирішувати проблеми ЦА за допомогою відеороликів, фотографій та інформаційного тексту значно збільшує прихильність до товару.
Контент-маркетинг включає в себе безліч форматів. Вище представлені найпоширеніші з них. Також до текстових форматів належать: новини, розсилки, пости, книги, тексти для сайтів, чек-листи.

Де поширювати контент?

Створити якісний контент необхідно, але важливіше правильно знайти канали поширення, дати розголосу товару. Не можна просто розмістити статтю в блозі, і чекати поки вона сама себе розкрутить, збере трафік і проіндексується. Так пройде багато часу, перш ніж Ви знайдете свого першого клієнта.
Після створення контенту, для підвищення впізнаваності, потрібно показати його великій кількості людей. Зробити це можна через:

  • колонку в тематичних ЗМІ;
  • ведення власного блогу;
  • email-розсилку (зберіть базу контактів і регулярно відправляйте листи з посиланнями);
  • соцмережі (створіть паблік або групу, ведіть свій профіль);
  • форуми (на подібних профільних майданчиках ви самі задаєте темп і проблематику дискусії, відповідаєте на питання, приймаєте відгуки);
  • канал на Youtube (цю програму активно використовує не тільки молодше покоління, а й старше. Там можна проводити прямі ефіри, вебінари, будь-які трансляції, онлайн-конференції, викладати відеоролики).
Таким чином, ми розповіли про контент-маркетинг, розібрали його структуру, види та переваги. Якщо вважаєте, що ви ведете неправильний контент-маркетинг, то зверніться за допомогою до професіоналів нашого агентства. Успішної роботи і прибуткових клієнтів!

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

ppc-спеціаліст
Маркетинг

PPC спеціаліст з контекстної реклами: хто такий і чим займається?

PPC спеціаліст – фахівець, який налаштовує та веде контекстну рекламу в Google Ads та інших системах. В його обов’язки входить залучення нових користувачів на сайт. PPC спеціаліст

Читать полностью »
Как-быстро-набрать-подписчиков-в-Facebook--проверенные-методы
Маркетинг

Як швидко збільшити кількість підписників у фейсбуці: перевірені способи

Facebook можна назвати однією з найбільш успішних майданчиків для спілкування та ведення бізнесу. Щодня кількість активних користувачів соціальної мережі збільшується, їх активність зростає в геометричній

Читать полностью »
банерна-реклама
Маркетинг

Що таке банерна реклама в інтернеті та її ефективність

Банерна реклама – це метод просування товарів, послуг або брендів, при якому рекламодавець розміщує на сторонніх майданчиках графічні об’єкти рекламного характеру.Банерна реклама подається у вигляді

Читать полностью »
контекстная-реклама
Маркетинг

Що таке контекстна реклама і як вона виглядає. Основні поняття і види

Один з найважливіших етапів просування сайту – робота з контекстною рекламою. Такий вид подачі матеріалу передбачає рекламу, яка показується пошуковою системою збоку або у верхній

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?