fbpx

Як працює таргетована реклама в соцмережах

Рекомендуем к прочтению
таргетована-реклама-в-соцмережах
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Соціальні мережі стали вигідним майданчиком для продажів, варто лише вдало налаштувати таргетовану рекламу. Соціальні мережі дозволяють знайти покупців автоматично, використовуючи дані про вік, рід занять та захоплення цільової аудиторії. В результаті Ви точно потрапляєте в ціль, продажі ростуть, а клієнти залишаються задоволені пропозицією, яка так вчасно з’явилась в їх стрічці. Це і є принцип таргетованої реклами в соцмережах – виділити свою цільову аудиторію і побудувати рекламне оголошення таким чином, щоб її зацікавити. Сам термін «таргетована реклама в соцмережах» означає показ рекламних оголошень, які прив’язуються не до змісту веб-сторінки, а до певної групи користувачів, виділеної на підставі їх попередньої поведінки або анкетних даних. В цій статті детальніше розглянемо, що таке таргет і таргетована реклама в соцмережах.

Читайте також: Таргетована реклама: що це таке і для чого вона потрібна?

Що таке таргетована реклама в соцмережах?

Таргетована реклама – це рекламні оголошення, що демонструються на сторінках і в додатках соціальних мереж тільки тим потенційним відвідувачам, які повністю відповідають критеріям, заданим рекламодавцем. Переваги таргетованої реклами в соцмережах:

  • вартість просування в соціальних мережах в десятки разів нижче вартості традиційних рекламних каналів і при значно ширшому і точному охопленні аудиторії;
  • у зв’язку з невисоким рівнем конкуренції серед рекламодавців, вартість переходу, а відповідно, і самої рекламної кампанії в соціальних мережах значно дешевше, ніж інші інструменти медійної реклами.
  • ви платите тільки за зацікавлених потенційних клієнтів: оплата за перехід на сайт або цільову дію;
  • для запуску таргетованої реклами не обов’язково мати групу в соціальних мережах. А при наявності сторінки в соцмережах можна рекламувати товар чи послугу без сайту;
  • детальні налаштування показу оголошень по заданих параметрах цільової аудиторії;
  • індивідуальне рекламне оголошення для кожної з груп вашої цільової аудиторії;
  • швидкий запуск таргету в соцмережах, результати в короткі терміни, докладні звіти про кожного користувача, якого зацікавило ваше оголошення;
  • можливість оперативно коригувати рекламні кампанії і бюджети;
  • високий показник ефективності проведення таргетованої реклами в соцмережах.

Особливості та принцип роботи таргетованої реклами в соцмережах

Соціальні мережі в наш час – невід’ємна частина життя, а завдяки таргетованій рекламі – незамінний інструмент маркетологів. Адже таргетована реклама налаштована таким чином, що її бачить певна вибрана аудиторія, залежно від критеріїв, заданих в параметрах запуску. Використовують таку рекламу для певних цілей: збільшити продажі, дати можливість користувачам ознайомитись краще з брендом/товаром/послугою. Рекламна пропозиція може спонукати відвідати сайт для оформлення покупки, чи дати можливість здійснити покупку без переходу. Для якісної реклами послуги, бренду, сторінки потрібен цікавий контент: відео чи фото, вигідні пропозиції, що пропонуватимуть купити послугу чи вступити в групу.
Наприклад, таргетована реклама в Фейсбук дозволяє налаштувати її таким чином, щоб  підняти активність публікацій на сторінці компанії/бренду, збільшити кількість підписників та навіть підняти конверсії на сайті.
Механізм запуску таргетованої реклами нескладний. Для початку обираємо ціль просування, задаємо параметри аудиторії, якій буде показуватися реклама. Найчастіше це:

  • місцезнаходження/проживання особи її стать та вік;
  • мова, якою людина спілкується;
  • захоплення (музичні вподобання, фільми);
  • фах/діяльність (лікування, кулінарія, освіта);
  • соціальний статус (бізнесмени, молоді мами тощо);
  • хобі/дозвілля (користувачі андроїдів, туристи).

Після чіткого визначення портрету цільової аудиторії варто переконатися, що їй цікавою буде саме ця реклама, подумати, яким способом можна її якнайкраще спонукати натиснути на рекламну пропозицію. Це може бути знижка, відеоролик, де ви ділитеся досягненнями своєї компанії, або бонус, гайд. Варіантів – безліч, на сьогодні соцмережі дозволяють перейти одразу на сайт, чи заповнити анкету заходу або події.
Після цього вибираємо, на який період поставити свою рекламу. Налаштування дозволяють рекламувати від одного дня, і навіть вказати бажаний час доби, наприклад вашу рекламу бачитимуть лише в другій половині дня.

Переваги таргетованої реклами в соцмережах

У більшості користувачів – два і більше активних соціальних акаунтів на платформах, сценарії поведінки в яких, відрізняються. За допомогою різноманітних видів таргетингу – демографічного, географічного, тимчасового, тематичного, за інтересами або пристроїв – рекламодавці можуть точково вибирати зацікавлену в їх товарах і послугах, аудиторію. При цьому професійне налаштування таргетованої реклами в соцмережах дозволить домогтися більш низької вартості кліка, ніж в пошуковій контекстній рекламі, забезпечивши високу якість трафіку. Перевагами таргету є:

  1. у соціальних мережах можна не тільки залучати нову аудиторію, а й взаємодіяти з лояльними і не визначеними поки клієнтами: повертати їх на сайт за допомогою оголошень, що нагадують про вміст кошика, пропонувати постійним покупцям знижку, безкоштовну доставку або інший бонус;
  2. можливість розміщувати рекламу навіть при відсутності сайту – просто створивши сторінку компанії в соцмережах;
  3. доступні зручні інструменти аналітики, за допомогою яких можна проаналізувати весь шлях воронки продажів і за необхідності внести зміни в рекламну кампанію.

Недоліки таргетованої реклами в соцмережах

Можна багато говорити про переваги таргетованої реклами в соцмережах, однак, як і будь-який інструмент, вона має свої недоліки. Вони – не привід відмовлятися від її використання, проте їх варто враховувати при формуванні маркетингової кампанії. Серед них такі:

  • націлювати може бути досить складно: деякі ознаки не завжди доречні, деякі – строго обмежені за часом. Одного або двох критеріїв може не вистачити, щоб якісно вказати на цільового клієнта;
  • навіть якщо людина відповідає всім критеріям, вона не завжди зацікавлена в покупці конкретного товару в даний час. Читач може не цікавитися паперовими книгами і завантажувати їх в електронному вигляді, а колекціонер може виявитися «на мілині» в конкретний момент і не мати коштів для придбання нового експоната;
  • таргетовану рекламу в соцмережах неможливо повністю автоматизувати, незважаючи на зручність рекламних кабінетів. Оголошення складаються людьми, які повинні враховувати особливості таргету при їх підготовці (наприклад, вітати з днем народження, якщо реклама показується іменинникам), і це вимагає залучення людських ресурсів;
  • кожне оголошення доведеться обмірковувати, а їх може бути досить багато;
  • база цільової аудиторії обмежена і через деякий час може закінчитися, особливо якщо ЦА досить вузька. У такому випадку варто міняти вектор просування і шукати інші характеристики і параметри, за якими можна залучити клієнтів до свого товару, тобто знаходити нову базу.

Щоб обійти мінуси і успішно провести кампанію, не втративши гроші, необхідно відповідально і уважно підходити до таргетованої реклами в соцмережах. Довірте свою компанії Best Marketing! Наші спеціалісти ефективно оцінять цільову аудиторію і зможуть скласти робочі критерії, що допоможе залучити максимальну кількість клієнтів!

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

як-накрутити-підписників-інстаграм
Маркетинг

Як накрутити підписників в інстаграм: 8 перевірених методів

Інстаграм давно став успішною платформою для інтернет-продажів і просування бізнесу. Головна умова досягнення мети і популяризації бізнесу – визначити, як накрутити підписників в інстаграм. Створення

Читать полностью »
банерна-реклама
Маркетинг

Що таке банерна реклама в інтернеті та її ефективність

Банерна реклама – це метод просування товарів, послуг або брендів, при якому рекламодавець розміщує на сторонніх майданчиках графічні об’єкти рекламного характеру.Банерна реклама подається у вигляді

Читать полностью »
Почему нужно вести бизнес онлайн
Бизнес

Чому варто вести бізнес онлайн: аргументи розвитку інтернет бізнесу

Незмінною умовою успішного існування будь-якого бізнесу завжди було вміння враховувати умови зовнішнього середовища, яке постійно змінюється. Це особливо актуально в наш цифровий вік, час стрімких

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?