Інстаграм і Фейсбук вже давно увійшли в наше життя. Одночасно зі зростанням їхньої популярності все більше бізнесменів стали звертати увагу на такий інструмент збільшення доходів, як просування бізнесу в соціальних мережах. Це й не дивно, адже за статистикою кожен користувач інтернету приділяє близько 8 годин на день соцмережам.
Приблизно 75% усіх користувачів бере участь в обговореннях, конкурсах та опитуваннях, пов’язаних з найрізноманітнішими брендами. Такий зворотній зв’язок робить просування бізнесу в соцмережах дуже привабливим для галузей, де необхідно максимально оперативно реагувати на зміну кон’юнктури ринку та конкурентного середовища.
За допомогою SMM для бізнесу якраз і здійснюється безпосередня взаємодія з покупцями, а також знайомство із брендом. Інше завдання – спонукати потенційних споживачів до дії, а також отримати відгуки від тих, хто вже скористався послугами фірми.
В цьому і полягає основна суть SMM. Це діяльність, спрямована на залучення клієнтів і зростання продажів за допомогою взаємодії зі споживачами через соціальні медіа. Або, якщо говорити простіше, це комплекс заходів по запуску і веденню сторінки в соціальних мережах.
Переваги SMM для бізнесу
Просування бізнесу в соцмережах дозволить підвищити впізнаваність, зробити підписників більш лояльними до компанії, привернути увагу до послуг чи товарів, які продаються.
Можна виділити такі переваги SMM
- широкі можливості для точкового впливу саме на цільову аудиторію;
- такі методи не є надскладними і трудомісткими, не передбачають великих витрат;
- оперативний відгук від потенційних клієнтів на рекламні оголошення;
- найчастіше неагресивний формат рекламних повідомлень, що добре позначається на ставленні до бренду в цілому.
При цьому часто SMM плутають з іншими способами просування в мережі, хоча його цілі і шляхи досягнення значно різняться. Ось головні функції SMM для бізнесу:
- Напрацювання клієнтської аудиторії.
- Підвищення впізнаваності бренду, що не менш корисно, ніж перший пункт. Завдяки цьому, багато угод підписуються саме через бренд.
- Контакт з аудиторією до прийняття рішення про покупку. Він проявляється як за допомогою постів, так і у відповідях на коментарі або прямих ефірів. Це також один із шляхів досягнення лояльності.
- Відпрацювання проявів негативу. Одна з ключових помилок деяких підприємців – видалення негативних коментарів. Однак, користувачі можуть побачити коментар до його видалення, що призведе до набагато більшого негативу і втрати клієнтів. Саме тому, при серйозному ставленні до просування бізнесу в соцмережах, робота з негативним зворотним зв’язком не менш важлива, ніж розповідь про товари і послуги.
Читайте також: SMM стратегія. План просування в соцмережах
SMM - для якого бізнесу підійде?
Відразу слід зауважити, що SMM не варто використовувати в торгівлі дорогими товарами. З огляду на, що найчастіше кількість угод таких фірм значно нижча, ніж у тих, хто торгує в інших цінових групах, число відгуків на продукцію буде також невелике. А в тому випадку, якщо хоча б кілька з них будуть негативними, то репутація буде сильно зіпсована.
Просування бізнесу в соціальних мережах буде корисне в таких сферах:
- торгівля одягом, взуттям, аксесуарами, освітніми курсами, побутовою технікою;
- послуги для фізичних осіб, наприклад сфера краси, ремонт і будівництво;
- кафе, ресторани, бари та інші заклади громадського харчування;
- приватні фотографи, фітнес-тренери і т. п.
Причини використання SMM для бізнесу
Розглянемо основні причини для того, щоб всерйоз зайнятися SMM для бізнесу.
Спосіб поширення інформації
Інструмент конкурентної боротьби
Високий трафік
Прямий вплив на оборот
Просування в соціальних мережах не тільки привертає аудиторію, а й безпосередньо збільшує продажі. Серед методик збільшення продажів виділяють такі як:
- інструменти візуального впливу (дизайн, форми і т. п.);
- застосування воронки продажів (швидкий доступ до замовлення, автоматичні інструкції на сайті);
- запуск «сарафанного радіо» завдяки репостам.
І перераховувати подібні технології можна довго. Досить згадати чат-боти, які сильно полегшують працю підприємця.
Якщо ви вирішили розвиватися в цьому напрямку, необхідно подбати про грамотну організацію праці. Неможливо одночасно якісно розвивати свою справу і займатися її рекламою.
При цьому спроба звалити цю роботу на іншого співробітника, наприклад на секретаря, заздалегідь приречена на провал. Результат від такого суміщення практично нульовий.
Компанія Best Marketing займається просуванням бізнесу в соцмережах професійно. Якщо ви хочете знайти кваліфікованих фахівців, то це саме те, що вам потрібно.