fbpx

Чому вашому бізнесу потрібне SMM просування

Рекомендуем к прочтению
smm-dlya-biznesa
3/5 - (1 vote)
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Інстаграм і Фейсбук вже давно увійшли в наше життя. Одночасно зі зростанням їхньої популярності все більше бізнесменів стали звертати увагу на такий інструмент збільшення доходів, як просування бізнесу в соціальних мережах. Це й не дивно, адже за статистикою кожен користувач інтернету приділяє близько 8 годин на день соцмережам.
Приблизно 75% усіх користувачів бере участь в обговореннях, конкурсах та опитуваннях, пов’язаних з найрізноманітнішими брендами. Такий зворотній зв’язок робить просування бізнесу в соцмережах дуже привабливим для галузей, де необхідно максимально оперативно реагувати на зміну кон’юнктури ринку та конкурентного середовища.
За допомогою SMM для бізнесу якраз і здійснюється безпосередня взаємодія з покупцями, а також знайомство із брендом. Інше завдання – спонукати потенційних споживачів до дії, а також отримати відгуки від тих, хто вже скористався послугами фірми.
В цьому і полягає основна суть SMM. Це діяльність, спрямована на залучення клієнтів і зростання продажів за допомогою взаємодії зі споживачами через соціальні медіа. Або, якщо говорити простіше, це комплекс заходів по запуску і веденню сторінки в соціальних мережах.

Переваги SMM для бізнесу

Просування бізнесу в соцмережах дозволить підвищити впізнаваність, зробити підписників більш лояльними до компанії, привернути увагу до послуг чи товарів, які продаються.

Можна виділити такі переваги SMM

  • широкі можливості для точкового впливу саме на цільову аудиторію;
  • такі методи не є надскладними і трудомісткими, не передбачають великих витрат;
  • оперативний відгук від потенційних клієнтів на рекламні оголошення;
  • найчастіше неагресивний формат рекламних повідомлень, що добре позначається на ставленні до бренду в цілому.

При цьому часто SMM плутають з іншими способами просування в мережі, хоча його цілі і шляхи досягнення значно різняться. Ось головні функції SMM для бізнесу:

  1. Напрацювання клієнтської аудиторії.
  2. Підвищення впізнаваності бренду, що не менш корисно, ніж перший пункт. Завдяки цьому, багато угод підписуються саме через бренд.
  3. Контакт з аудиторією до прийняття рішення про покупку. Він проявляється як за допомогою постів, так і у відповідях на коментарі або прямих ефірів. Це також один із шляхів досягнення лояльності.
  4. Відпрацювання проявів негативу. Одна з ключових помилок деяких підприємців – видалення негативних коментарів. Однак, користувачі можуть побачити коментар до його видалення, що призведе до набагато більшого негативу і втрати клієнтів. Саме тому, при серйозному ставленні до просування бізнесу в соцмережах, робота з негативним зворотним зв’язком не менш важлива, ніж розповідь про товари і послуги.

SMM - для якого бізнесу підійде?

Відразу слід зауважити, що SMM не варто використовувати в торгівлі дорогими товарами. З огляду на, що найчастіше кількість угод таких фірм значно нижча, ніж у тих, хто торгує в інших цінових групах, число відгуків на продукцію буде також невелике. А в тому випадку, якщо хоча б кілька з них будуть негативними, то репутація буде сильно зіпсована.
Просування бізнесу в соціальних мережах буде корисне в таких сферах:

  • торгівля одягом, взуттям, аксесуарами, освітніми курсами, побутовою технікою;
  • послуги для фізичних осіб, наприклад сфера краси, ремонт і будівництво;
  • кафе, ресторани, бари та інші заклади громадського харчування;
  • приватні фотографи, фітнес-тренери і т. п.

Причини використання SMM для бізнесу

Розглянемо основні причини для того, щоб всерйоз зайнятися SMM для бізнесу.

Спосіб поширення інформації

Останнім часом спостерігається відмова від телевізора на користь інтернету. Це безпосередньо впливає на ефективність телевізійної реклами. Банер в соцмережі інколи може стати набагато ефективнішим, ніж рекламний ролик на великому телеканалі. Переваги соцмереж як інформаційного джерела про компанію в тому, що саме тут можливе постійне пряме спілкування. Воно заохочується проведенням конкурсів, опитувань або розіграшів, публікацією гумористичного контенту. Все це наближає компанію до кінцевого споживача, прив’язує людей до бренду. Ще одним важливим плюсом соцмереж є спосіб, за допомогою якого будується спілкування. Через використання сучасного інтернет-сленгу, мемів на банерах, цитат блогерів або «обігруючи» хайпові явища, досягається спілкування мовою покупця. А це також допомагає робити бренд більш впізнаваним. Одне лише представлення товарів в інтернет-магазинах часто не дозволяє покупцеві оцінити товар повноцінно. Багато хто хоче подивитися як саме він виглядає в реальності, без застосування фотошопу, в звичайному оточенні. Важливу роль зіграє публікація відгуків від інших покупців, разом з фотографією покупки.

Інструмент конкурентної боротьби

Просування в інстаграмі, фейсбуці чи інших соціальних мережах дає змогу не тільки впливати на аудиторію, але також визначати переваги і недоліки конкурентів, опираючись на те, який контент вони публікують і як його подають. Завдяки цьому можна розробити конкретні кроки в боротьбі з конкурентами. Крім того, досить зручно те, що весь аналіз ефективності відбувається буквально за пару кліків. Завдяки цьому можна швидко визначити, хто саме зацікавлений в продукції і дізнатися їх побажання і відгуки.

Високий трафік

Станом на кінець минулого року регулярно в соціальних мережах проводили час близько 2,5 мільярда людей у світі. Це можна порівняти з кількістю користувачів месенджерів Telegram, Whatsapp і Viber разом узятих. І тенденції на зниження зацікавленості в найближчі роки не передбачається. Це обумовлює ефективність SMM протягом тривалого часу.

Прямий вплив на оборот

Просування в соціальних мережах не тільки привертає аудиторію, а й безпосередньо збільшує продажі. Серед методик збільшення продажів виділяють такі як:

  • інструменти візуального впливу (дизайн, форми і т. п.);
  • застосування воронки продажів (швидкий доступ до замовлення, автоматичні інструкції на сайті);
  • запуск «сарафанного радіо» завдяки репостам.

І перераховувати подібні технології можна довго. Досить згадати чат-боти, які сильно полегшують працю підприємця.

Якщо ви вирішили розвиватися в цьому напрямку, необхідно подбати про грамотну організацію праці. Неможливо одночасно якісно розвивати свою справу і займатися її рекламою.
При цьому спроба звалити цю роботу на іншого співробітника, наприклад на секретаря, заздалегідь приречена на провал. Результат від такого суміщення практично нульовий.
Компанія Best Marketing займається просуванням бізнесу в соцмережах професійно. Якщо ви хочете знайти кваліфікованих фахівців, то це саме те, що вам потрібно.

3/5 - (1 vote)

Оцените статью по шкале от 1 до 5

3/5 - (1 vote)

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

види-контекстної-реклами
Маркетинг

Види контекстної реклами

Контекстна реклама – це реклама на веб-сайті, яка відповідає змісту сторінки.  Автоматизовані системи відображають різні види контекстної реклами, пов’язані із вмістом вашого сайту, на основі

Читать полностью »
seo
Маркетинг

Що таке SEO? Основні етапи робіт по SEO оптимізації

SEO – скорочена назва англійського терміну «search engine optimization», перекладається як «пошукова оптимізація сайту».SEO оптимізація виконується для просування сайту по вибраному ключовому запиту на перші сторінки в

Читать полностью »
Таргетированная-реклама
Маркетинг

Таргетована реклама: що це, для чого вона потрібна, як ефективно використовувати?

Таргетована реклама в останні роки стала потужним рекламним інструментом, який дозволяє охопити величезну цільову аудиторію. Просування в соціальних мережах і на інтернет-ресурсах видається простішим, ніж застосування

Читать полностью »
Почему нужно вести бизнес онлайн
Бизнес

Чому варто вести бізнес онлайн: аргументи розвитку інтернет бізнесу

Незмінною умовою успішного існування будь-якого бізнесу завжди було вміння враховувати умови зовнішнього середовища, яке постійно змінюється. Це особливо актуально в наш цифровий вік, час стрімких

Читать полностью »
контекстная-реклама
Маркетинг

Що таке контекстна реклама і як вона виглядає. Основні поняття і види

Один з найважливіших етапів просування сайту – робота з контекстною рекламою. Такий вид подачі матеріалу передбачає рекламу, яка показується пошуковою системою збоку або у верхній

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?