Види контекстної реклами

Контекстна реклама – це реклама на веб-сайті, яка відповідає змісту сторінки.  Автоматизовані системи відображають різні види контекстної реклами, пов’язані із вмістом вашого сайту, на основі націлювання на ключові слова. Основний принцип контекстної реклами – відповідність рекламного повідомлення змісту веб-сторінки, на якій воно демонструється. Контекстна реклама забезпечує вибіркову комунікацію: її бачать ті користувачі, які проявили інтерес до відповідної теми, а значить, є потенційними клієнтами рекламодавця.
Відповідність контекстного рекламного оголошення інтересам користувача і тематиці веб-сайту визначається на підставі принципу ключових слів. Ключові слова служать індикаторами інтересу користувача не тільки до певної тематики, а й до конкретного предмету (товару, послуги). Привілеєм контекстної реклами є таргетування. Адже вона орієнтується на інтереси користувача. За допомогою налаштувань ретаргетингу, нагадування відвідувачеві про ваш бренд буде з’являтися у вигляді медійної реклами, тим самим збільшуючи ймовірність повернення і завершення конверсії.
Щодо видів контекстної реклами, то це поняття відносне, адже вона давно перестала обмежуватися якимись явними рамками, а нові можливості для рекламодавців з’являються постійно: пошукова, тематична, поведінкова, медійна, банерна контекстна реклама. Публікується у вигляді зображень, відео, текстових варіантів відповідно до пошукових запитів, інтересів або поведінки в інтернеті, і відповідає тематиці майданчика, на якому розміщується.

Читайте також: Що таке контекстна реклама і як вона виглядає

Цілі контекстної реклами

Оголошення у вигляді контекстної реклами – ефективний варіант, така реклама допомагає збільшити продажі, а також залучити цільову аудиторію на сайт рекламодавця. Поки йдуть покази, реклама активно залучає нових клієнтів та нагадує про бренд/послугу. На веб-сайтах різні види контекстної реклами розміщуються на бічній панелі або внизу сторінки після основного тексту. Їх вміст збігається із запитами, що зберігаються у файлах cookie браузера користувача.
Контекстна реклама дає можливість:

  • збільшити кількість відвідувань;
  • підвищити кількість продажів;
  • представити сайт широкій аудиторії;
  • повідомити про зміну ціни чи проведення акції, чи випуск нового продукту;
  • підняти імідж бренду/компанії.

Пошукова контекстна реклама

Пошукова контекстна реклама – вид контекстної реклами, при якому рекламні оголошення відображаються на сторінці видачі результатів пошукової системи. Хто вони – ваші потенційні клієнти, які будуть шукати вас в пошуковій системі? Вони вже активно шукають ті товари, які ви пропонуєте? Відповідність теми оголошення інтересам користувача визначається за пошуковим запитом.
При розміщенні контекстної реклами рекламодавець обов’язково вказує ключові слова, наявність яких в пошуковому запиті робить доцільним показ рекламного оголошення саме цьому користувачеві. Таким чином, пошукова реклама виражає взаємність інтересів рекламодавця і споживача, який звертається в пошуках інформації, товарів або послуг.

Медійна реклама

Медійна реклама в інтернеті – популярний і дієвий інструмент просування. При грамотних розрахунках цільова аудиторія не зможе пройти мимо, не помітивши адресований їй меседж. Цей вид реклами спрямований на привернення уваги, вона знайомить потенційних клієнтів з брендом, товаром, послугою. Вирізняє цей вид і особливість подачі, адже представлена вона переважно в графічному форматі.  Впізнаваність бренду – один з визначальних факторів для прийняття рішення. Перше питання, яке потрібно задати собі: скільки люди вже знають про ваш бренд? Чи хочете ви підвищити його впізнаваність? Якщо так, то медійні оголошення – кращий вибір. Налаштовується медійна реклама за соціально-демографічними ознаками, залишаючи широкий простір для орієнтування: фінансовий та сімейний стан, професії і інтереси, інше. Добре працює для підвищення впізнаваності бренду, так як оголошення розміщуються повсюдно, тож логотип рекламодавця неможливо не запам’ятати. Незважаючи на існуючу теорію «банерної сліпоти», хорошу медійну рекламу помічають і звертають на неї увагу.

Банерна реклама

Для правильного використання банерної реклами та відповідної віддачі від оголошень, потрібно зрозуміти її мету. Контекстна кампанія, налаштована правильно, підвищує якісний трафік на ваш сайт і збільшує конверсію. Це пов’язано з показом виключно цільовій аудиторії, що стимулює до перегляду оголошення. Як правило, банери застосовують для підвищення впізнаваності товару, торгової марки, бренду, або для поширення інформації про діючі акції, знижки, спецпропозиції. До того ж, гроші знімаються тільки за кліки – не за покази, тому в силах грамотного спеціаліста вибрати правильні ключові слова і досягти більш високого коефіцієнту конверсії по переходах.

Читайте також: Банерна реклама в інтернеті та її ефективність

Типи контекстної реклами

Оголошення можуть розміщуватися на сайтах, в додатках і на інших ресурсах партнерів рекламних систем. Вони можуть бути як статичними, так і динамічними. Основні типи рекламних кампаній:

  • текстовий – найпоширеніший формат;
  • динамічний контент, який формується з урахуванням інтересів користувача на основі файлу, що містить інформацію про товарний асортимент у вигляді зображення та тексту;
  • інтерактивна реклама в форматі відео. Як майданчик найчастіше використовують YouTube;
  • графічний блок (банер).

Різні види контекстної реклами допоможуть підвищити конверсії та переходи на сайт. Скориставшись послугами компанії Best Marketing, Ви швидко переконаєтесь в її дієвості та ефективності! Дозвольте клієнтам дізнатися про Ваш бренд більше – налаштуйте рекламу з нами!

Залишити коментар

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?