10 порад ефективного просування в Інстаграм від Best Marketing

Соціальні мережі так щільно увійшли в наше життя, що давно перестали бути просто місцем для спілкування з друзями. Сьогодні за допомогою SMM просування можна рекламувати практично будь-який бізнес і добре заробляти. Правда, стати успішним в просуванні в Інстаграм можна тільки добре пропрацювавши свій профіль. Захопити ринок допоможе грамотне смм просування. Вироблення чіткої стратегії просування в Інстаграм дозволяє спілкуватися з користувачами, підвищуючи їх лояльність і відкриваючи для бізнесу ефективний канал для продажів.
Орієнтуючись на знання інтересів аудиторії, можна адаптувати пропозиції компанії під них, формуючи позитивний імідж і, тим самим, посилюючи переваги перед конкурентами.
SMM просування по суті – це комплекс маркетингових заходів та інструментів, націлений на використання соціальних мереж для реклами компаній або брендів, а також для вирішення різних бізнес-задач.
У сучасних реаліях Social Management є невід’ємною частиною маркетингової і комунікаційної стратегії будь-якого бренду, адже SMM просування вирішує цілий спектр завдань:

  • підвищує лояльність аудиторії до бренду;
  • збільшує трафік клієнтів;
  • підвищує впізнаваність бренду.

SMM просування можливе в будь-якій соціальній мережі, але безсумнівний лідер серед всіх – Instagram. Ми підготували для вас наші 10 порад ефективного просування в Інстаграм.

Читайте також: Чому вашому бізнесу потрібне SMM просування

Правильне оформлення профілю

оформлення-профілю-в-інстаграм

Профіль в Instagram – візитна картка компанії в соціальній мережі. Користувач «зустрічає по одязі» – оцінює зовнішній вигляд аккаунта, коли приймає рішення: підписатися або йти далі.
Перше, що бачить людина в вашому обліковому записі Інстаграм – інформацію про вас. Тому в описі профілю коротко потрібно сказати, про що він, чому на вас потрібно підписатися. Якщо це бренд – що він продає.
Причому зробити це потрібно якомога більше захоплююче, щоб користувач відрізнив вас від інших. Не просто «Продаю одяг», а «Продаю речі, які хочеться носити щодня».
Тут немає неважливих дрібниць. Назва профілю на латиниці – нік вводиться при реєстрації аккаунту в Instagram. Він повинен бути унікальним, відображати суть профілю і містити не більше 30 символів.
Якщо говорити про просування в Інстаграм, то профіль повинен відповідати двом основним вимогам:

  1. Інформативність. Компанію можна легко знайти за назвою і ключовими словами в пошуку Instagram. Навіть при першому погляді користувачеві зрозуміла тематика аккаунта. Вказані ціни, контактні дані та інформація про товари. Користувачі можуть швидко оформити замовлення або поставити питання зручним їм способом.
  2. Привабливість. Всі розділи профілю (аватар, хайлайти, фото в стрічці) оформлені в єдиному стилі. Використовуються якісні зображення. Профіль компанії виділяється серед конкурентів. За інших рівних умов користувач швидше запам’ятає красиво оформлений профіль Інстаграм.

Використання геотегів

Геотеги в Інстаграм – це відмітка, яка вказує на конкретне місце розташування публікації, аж до адреси певної квартири. Малий це чи середній бізнес, місцевий бренд з одним оффлайновим бутиком чи мережа магазинів, однаково важливий контакт з локальними клієнтами. У тому випадку, коли ваша професійна діяльність територіально прив’язана до якогось місця, геотег може бути хорошим робочим інструментом при smm просуванні.

Хештеги

Хештеги ー це хороший спосіб розширити аудиторію. Коли ви використовуєте хештег, пост з’являється на сторінці цього хештега. Якщо ви використовуєте його в історії, він може бути включений в відповідну історію з цим хештегом, яка також відображається на сторінці хештега. Люди можуть підписатися на хештеги. Це означає, що вони можуть побачити ваш пост з хештегом у своїй стрічці, навіть якщо вони (поки) не підписані на вашу сторінку.
хештеги-інстаграм

Конкурси

Для підвищення залученості, охоплення і приросту аудиторії в Інстаграмі добре підходять конкурси. З їх допомогою легко підвищити лояльність існуючих і швидко отримати нових підписників.
Розглянемо кілька прикладів для проведення конкурсів в Інстаграм:

  • Giveaway (роздача призів) – це розіграш подарунків в обмін на певну дію, найчастіше підписку. Розігруються цінні призи – техніка, косметика, гаджети та інші подарунки від спонсорів. Для участі в конкурсі потрібно лише підписатися на аккаунт організатора і всі акаунти спонсорів – це найпростіший варіант. Існують й додаткові варіанти участі – репост або лайк постів, виконання завдання, наприклад, зробити і викласти фотографію. Це роздача призів випадковим чином – не потрібно зробити щось краще за всіх, достатньо брати участь.
  • Популярними в Інстаграм є розіграші товару/послуги за лайк і позначку друзів. Можна розіграти якийсь ваш ексклюзивний товар між підписниками.
  • Хештег-конкурси в Instagram. Якщо у вас вже є певна впізнаваність і лояльна аудиторія, ця техніка відмінно підійде для підвищення залученості. Що потрібно: придумайте унікальний хештег і попросіть підписників виставляти фотографію, позначаючи його. Автори найоригінальніших фото отримують приз.

Відповіді на коментарі

Кожен власник бізнесу, що займається просуванням в Instagram підтвердить, що спілкування в коментарях важливе не тільки для підтримки лояльності користувачів. Алгоритми соцмережі Інстаграм влаштовані таким чином, що кількість і якість коментарів безпосередньо впливає на охоплення поста. Ось чому всі блогери намагаються кожен пост завершувати питанням або зверненням до аудиторії: хороша залученість сприяє збільшенню числа показів допису і потрапляння в розділ рекомендацій. Чим більше коментарів – тим вище ймовірність, що пост буде стрімко набирати охоплення.

Не нав’язуйте товар чи послугу, а покажіть вигоду

Інстаграм – це унікальна платформа для просування брендів і послуг. Тут затребувані різні курси і семінари, оригінальні речі, зроблені вручну, розважальні програми та багато іншого. Слід зазначити, що різні категорії продукції вимагають різного підходу при підготовці до рекламної кампанії по просуванню в Інстаграм. Наприклад, в деяких випадках потрібна гарна картинка, а в інших – правильно складена пропозиція з описом послуги. Значна частина користувачів зізнаються, що на них впливає  історія бренду та її подача. Варто утримуватися від занадто наполегливих продажів: краще направити свій творчий потенціал для створення фотографій товарів та опису вашої унікальної історії створення бренду, адже занадто зухвалий текст та 10 постів в день не тільки збиває з пантелику, але і починає дратувати користувача.

Цікавий контент

Щоб контент-план працював, важливо розуміти, якого типу пости викладати, як їх чергувати і розбивати на рубрики. При цьому не забувайте відштовхуватися від Вашої тематики, ніші і цільової аудиторії.
Контент в Інстаграм умовно можна розділити на кілька категорій:

  1. Інформаційний – розповідає підписникам інформацію про ваш продукт.
  2. Розважальний – публікації, які піднімають настрій, захоплюють, стимулюють коментувати і ставити лайки.
  3. Продаючий – закликає користувачів зробити покупку і розповідає про її переваги.
  4. Іміджевий – дає користувачам уявлення про бренд. Наприклад, пости про місію, філософію, мету компанії.

Сенс будь-якого облікового запису – це продажі, проте такими постами не варто зловживати, щоб не дратувати постійним тиском на покупку Вашого товару. Існують важливі нюанси:

  • Вкажіть ціну. Клієнти не хочуть витрачати час на запит цін і, тим більше, на очікування відповіді;
  • Дайте посилання. Якщо Ви продаєте через сайт, то не забудьте сказати, що посилання в описі профілю;
  • Озвучте умови доставки і оплати.

Контент при просуванні в Інстаграм не повинен бути суто інформаційним, варто його чергувати з розважальним. Розважальні пости створюють атмосферу абстрактності і розслаблення, вони допомагають аудиторії стати більш лояльною до вас. А ще великий плюс такого контенту в тому, що його краще лайкають, зберігають і коментують.

Читайте також: Контент-маркетинг: що це і для чого потрібно?

Якісні фотографії

Наявність зображення товару завжди було частиною онлайн-покупок, а візуальна платформа Instagram вивела цю можливість на новий рівень. Велика частина споживачів вважають якісні і детальні зображення ціннішими при здійсненні покупок, ніж опис продукту чи відгуки інших клієнтів. Показуйте свої товари і послуги при смм просуванні в найкращому вигляді. Створіть для товару оригінальну обгортку або коробочку. Не нехтуйте деталями, ними чудово можна доповнити фото, аби воно “заговорило”. Додайте до фото свіжих емоцій і чуттєвості, нехай воно розповість вашу історію.

Таргетована реклама і реклама у відомих блогерів

Ви можете використовувати внутрішню кнопку «Просувати» під постами Instagram, щоб залучити людей або навіть отримати заявки. Але набагато ефективніше запускати рекламу через Ads Manager в Facebook. Оптимально вибирати цілі «Трафік», «Повідомлення» або «Генерація лідів». Якщо у вас є сайт, інтернет-магазин, можна запускати кампанію з метою «Конверсія».
Підбирайте оптимальні для своєї цільової аудиторії і тестуйте різні варіанти. Чим точніше ви вибираєте інтереси, тим більше шансів бути показаним потрібній аудиторії. Можна створити відразу кілька оголошення з різним наповненням, креативом. Наприклад, щоб точніше потрапити в аудиторію людей, яким потрібен ваш продукт або послуга. Як варіант: комбінувати варіант з смм просуванням з метою «Залучення» і запускати «Трафік» безпосередньо на аккаунт, товари, послуги.
Лідери думок і блогери – це люди які мають контакт зі своєю аудиторією підписників. При смм просуванні ви можете обирати як невеликі акаунти, так і блогерів мільйонників, тут йдеться про прийнятну вартість реклами. Запропонуйте лідерам думок співпрацю по бартеру – надішліть свій товар на огляд за чесну рекомендацію або надайте безкоштовну послугу.

Читайте також: Все про таргетовану рекламу

Аналіз результатів

Коли справа стосується відстеження залученості, всі розуміють, що деталі дуже важливі. KPI – ключові показники ефективності, важливе маркетингове поняття. І якщо мова йде про просування в Instagram, то тут найчастіше аналізують:

  • зміну числа підписників;
  • охоплення;
  • кількість відвідувань аккаунта;
  • число відвідувань сайту через акаунт (якщо в блозі є посилання на основний сайт);
  • число звернень (заявок).

Аналіз лише одного показника не має сенсу, важливо розуміти загальну картину. Коли мова заходить про аналіз активності при просуванні в Instagram, найчастіше мають на увазі коефіцієнт залучення. Це досить проста формула: залученість = лайки + коментарі. Яка різниця, яке число стоїть біля слова «підписники», якщо вони нічого не купують і не коментують.
Тому при смм просуванні важливо також аналізувати трафік. Це особливо актуально, коли запускають певну контент-стратегію. Відстежується число унікальних відвідувачів і, якщо все йде добре, воно буде рости. Дивляться як на щоденні показники, так і на місячний приріст. Справа в тому, що людям подобається спілкуватися з компаніями та іншими людьми. Соціальних мереж не існує без взаємодії, а при просуванні в Instagram залученість має більше значення, ніж на інших платформах.
Важливо відстежувати всі ключові дані облікового запису Instagram, такі як зростання кількості підписників, залученість, використання хештегів, акаунти конкурентів, клікабельність.
Instagram дозволяє компанії/бренду отримати продажі, охоплення та впізнаваність. Спеціалісти компанії Best Marketing з радістю допоможуть з смм просуванням вашого аккаунту та зроблять його корисним, красивим та наповненим. Якщо ви власник бізнесу, радимо звернути увагу на просування в Істаграм, адже тут ви можете знайти свою аудиторію, та що найголовніше – покупця та клієнта. Поки Ви думаєте, в інших вже купують!

Залишити коментар

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?