fbpx

Що таке SEO? Основні етапи робіт по SEO оптимізації

Рекомендуем к прочтению
seo
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

SEO – скорочена назва англійського терміну «search engine optimization», перекладається як «пошукова оптимізація сайту».
SEO оптимізація виконується для просування сайту по вибраному ключовому запиту на перші сторінки в результатах пошуку Google, Яндекс та інших пошукових системах. Завдяки просуванню збільшується відвідуваність сайту, відбувається зростання продажів.
SEO спеціаліст – це професійний інтернет-маркетолог, який планує, здійснює пошукову оптимізацію і SEO просування сайтів.

етапи-робіт-по-сео

Основні етапи робіт по SEO

  1. визначається домен, який потрібно підняти;
  2. фіксуються характеристики ресурсу – вік, контент;
  3. аналізуються конкуренти;
  4. аналізуються результати звітів аналітики Google і Яндекс, визначаються бар’єри для просування – фільтри, санкції;
  5. визначаються терміни, складаються плани;
  6. проводяться заходи з оптимізації сайту;
  7. складання звітів;
  8. даються рекомендації для закріплення досягнутого рівня.

Види SEO оптимізації

Пошукова оптимізація ділиться на два види: внутрішня і зовнішня.

Внутрішня оптимізація сайту

При проведенні внутрішньої оптимізації виконуються такі завдання:

  1. формулювання тематики, збір семантичного ядра – списку ключових запитів, по яких буде відбуватись просування. Ключові запити розміщуються на сторінках сайту.
  2. наповнення контентом. Кожна сторінка оформляється з використанням тегів title, description, keywords, атрибутів canonical, мікророзмітки schema. Також картинки і фотографії підписуються за допомогою тега alt. Важливі ключові слова розміщуються в тегах і ближче до заголовку H1. Рекомендовано розміщувати тільки унікальні ілюстрації. У графічних редакторах при збереженні вибирається опція «Для розміщення в інтернеті».
  3. на кожній сторінці розташовується унікальний текст. Розміщення матеріалів, скопійованих з інших проектів, негативно впливає на рейтинг. Цікаві та корисні тексти збільшують час перебування користувачів на веб-сторінці, що позитивно оцінюється пошуковими системами. Кількість символів в статті може бути різною: головний критерій – повністю описати вирішення задачі користувача, який перейшов з пошуку. При створенні унікальних текстів застосовуються технології копірайтингу. Пошукові системи також звертають увагу на періодичність появи нових сторінок. Чим частіше відбувається оновлення, тим вищий рейтинг сайту. В середньому успішні проекти публікують одну-дві статті в тиждень.
  4. створення перелінковки. На головній сторінці розміщуються посилання з ключовими запитами, які серед користувачів пошуку користуються великою популярністю. Такі запити називають високочастотними, так як вони при пошуку використовуються дуже часто. На інших сторінках розміщуються середньо- і низькочастотні запити.
  5. створення карти сайту. Всі сторінки відкриваються без помилок. Посилання, які ведуть на недоступні ресурси, видаляються.
  6. файли для роботів robots.txt і sitemap.xml. Завдяки директивам в цих файлах вказується, які адреси потрібно індексувати, а які сторінки не дозволяється враховувати для індексації.
  7. програмування зручного меню і привабливого дизайну. При цьому враховується та обставина, що веб-проект відвідуватимуть як з настільних комп’ютерів, ноутбуків, так і з мобільних телефонів. Тому дизайн адаптується по різній висоті і ширині вікон браузерів.
  8. скорочення часу завантаження в браузерах різних пристроїв – настільних комп’ютерів, мобільних телефонів. Файли з розширенням .js завантажуються асинхронно завдяки використанню атрибута «async». Також оптимізуються схеми завантаження картинок, стилів, графічних та інших файлів.

Зовнішня оптимізація сайту

Зовнішня оптимізація охоплює такі види робіт:

  • аналіз зовнішніх посилань.

Список всіх посилань, які ведуть на веб-ресурс, доступні через інструменти Google Аналітики і Яндекс Метрики.
Зовнішні посилання можуть або сприяти просуванню, або гальмувати зростання позицій. Завдання СЕО спеціаліста – використовувати тільки посилання для зростання позицій. Для цього використовуються інструменти пошукових систем по відхиленню небажаних посилань.
Високо цінуються зовнішні посилання з авторитетних ресурсів за схемою «А посилається на Б, Б не посилається на А». Якщо сайти посилаються один на одного за схемою «А посилається на Б, Б посилається на А», то такий обмін посиланнями не вважається природним приростом посилань.
Бажано розміщувати зворотнє посилання на головній сторінці авторитетного донора. Якісні зовнішні посилання відкриті для індексації роботами, тобто є прямими, і без атрибута «nofollow». Якщо в зворотних посиланнях присутній атрибут «nofollow», який повідомляє роботам, що дане посилання закрите для індексації, не є рекомендацією для переходу, то такі посилання краще відхиляти, уникати при просуванні. Посилання «nofollow” не передає ваги іншому сайту, тому розміщення такого посилання часто даремне.
Часто посилання закриваються від індексації за допомогою файлу robots.txt або в коді верстки за допомогою noindex.

  • розміщення посилань на інших веб-проектах.

Поступове зростання маси посилань, поява 1-2 прямих посилань на тиждень з авторитетних донорів сприяє підвищенню позицій. Для отримання якісних посилань рекомендується запропонувати власникам цільових онлайн-ресурсів власні статті, експертні огляди, провести опитування, які взаємовигідні для співпраці обох сторін.
Створення корисних текстів також стимулює появу нових якісних посилань. Нові якісні посилання дають зростання відвідуваності, що позитивно впливає на рентабельність інтернет-проекту.
Розміщення посилань на ресурсах з негативною репутацією, з ознаками спаму і може знизити позиції.
Програмні роботи позитивно оцінюють розміщення посилань в Google Картах і Яндекс Довіднику. Чим докладніше буде представлена інформація про компанію – адреса, телефон, фотографії співробітників і офісу, тим більша ймовірність, що при локальному пошуку – в рамках міста, району – сайт виявиться на перших позиціях.

  • соціальні мережі.

Розміщення контенту в соціальних мережах з ключовими словами і посиланнями, які супроводжуються позитивними відгуками, репостами, ретвітами, рекомендаціями користувачів, зростанням числа підписників, оцінюється пошуковими системами як позитивний фактор для підвищення позицій.
Цікавий контент на сторінках Твіттер, Фейсбук, Інстаграм, YouTube і взаємодія з користувачами підвищує лояльність, довіру до бренду, що також веде до успішного SEO просування.

Читайте також: Чому вашому бізнесу потрібне SMM просування

  • вивчення конкурентів.

При вивченні конкурентів аналізуються всі доступні параметри внутрішньої оптимізації:

  • які ключові фрази розміщені на сторінці;
  • яка структура сторінки;
  • які мета-теги використовуються;
  • які додаткові елементи просування застосовуються – мікророзмітки, атрибути «async», «canonical».

В рамках SEO аудиту, наприклад, через Ahrefs, Semrush, Moz, аналізуються посилання на проекти конкурентів.
Результати подібного порівняння дають розуміння того, як потрібно відкоригувати просування, на яких веб-сторінках можна розмістити нові посилання тощо.

Переваги SEO

У порівнянні з іншими заходами в рамках інтернет-маркетингу SEO просування має наступні переваги:

  • за позиції в пошукових результатах пошуковики грошей не беруть, тому багато програмістів розглядають SEO просування як один з ефективних способів реклами бізнесу. Тільки за допомогою зовнішньої і внутрішньої оптимізації можна підняти онлайн-проект в топ 10 в пошуку.
  • користувачі Google і Яндекс високо цінують якість пошукової видачі, природність ранжування посилань. Ранжування в інтернет-пошуку – швидка можливість знайти нових клієнтів і покупців;
  • користувачі рідко переглядають другу, третю сторінки пошуку, тому відвідуваність сайту залежить від того, чи знаходиться сайт серед перших десяти посилань пошукової видачі;
  • системи пошуку не афішують алгоритми ранжування, але пропонують веб-майстрам робити сайти для людей з урахуванням вимог до якості сайтів.

Для якісних налаштувань сайтів були розроблені безкоштовні аналітичні інструменти, такі як Google Analytics, Яндекс Метрика, Bing Webmaster. За допомогою цих інструментів СЕО фахівці відстежують ранжування сайту.
SEO – складний комплекс заходів для підняття сайту в пошуку. В області просування сайтів можуть домогтися успіхів тільки досвідчені фахівці, які знають всі тонкощі внутрішньої і зовнішньої оптимізації. Тому рекомендуємо замовити пошукову оптимізацію в компанії Best Marketing. Надішліть заявку через форму зворотного зв’язку або зателефонуйте, щоб здійснити ефективне просування в інтернеті.

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

комплексний інтернет-маркетинг
Маркетинг

Що таке комплексний інтернет-маркетинг та його переваги

Просування бізнесу в інтернеті – питання, яке хвилює багатьох власників бізнесу, продавців товарів та послуг. Яким чином це реалізувати? Існує не один, а кілька способів,

Читать полностью »
Почему нужно вести бизнес онлайн
Бизнес

Чому варто вести бізнес онлайн: аргументи розвитку інтернет бізнесу

Незмінною умовою успішного існування будь-якого бізнесу завжди було вміння враховувати умови зовнішнього середовища, яке постійно змінюється. Це особливо актуально в наш цифровий вік, час стрімких

Читать полностью »
види-контекстної-реклами
Маркетинг

Види контекстної реклами

Контекстна реклама – це реклама на веб-сайті, яка відповідає змісту сторінки.  Автоматизовані системи відображають різні види контекстної реклами, пов’язані із вмістом вашого сайту, на основі

Читать полностью »
чат-бот
Маркетинг

Що таке чат-бот і для чого він використовується?

Чат-бот – це Програмне забезпечення, призначене для спілкування з користувачами на сайті – це чат-бот. Чат-боти можуть бути наділені такими функціями, як інформування, довідка, допомога

Читать полностью »
SMM-стратегия
Маркетинг

SMM стратегія: що це? План створення стратегії просування в соціальних мережах

Розміщення реклами в соціальних мережах і публікація постів тільки здаються простим завданням. За кількома рядками тексту, красивою картинкою або цікавим роликом ховається потужна SMM стратегія, яка

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?