fbpx

Що таке банерна реклама в інтернеті та її ефективність

Рекомендуем к прочтению
банерна-реклама
Rate this post
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Банерна реклама – це метод просування товарів, послуг або брендів, при якому рекламодавець розміщує на сторонніх майданчиках графічні об’єкти рекламного характеру.
Банерна реклама подається у вигляді картинки, анімації або flash-об’єкту з гіперпосиланням. Що таке банерна реклама і за якою логікою вона працює? Користувачеві подобається зображення, він клікає по ньому і потрапляє на інший сайт. Банерна реклама в інтернеті користується попитом в аудиторії, адже вона привертає увагу до пропонованого продукту. Це дає можливість перейти на сайт та ознайомитися з новими на ринку послугами/продуктами.
Розмістити таку рекламу рекомендовано на сайтах з великим трафіком, що користуються популярністю, насичені корисним та цікавим контентом. Варто врахувати, що при виборі майданчика для розміщення рекламного банера тематика обидвох сайтів має бути подібною, а контент сайту та зацікавленість користувачів були схожими. Тоді цільова аудиторія буде підібрана з високою точністю, що збільшить продажі.

Переваги банерної реклами в інтернеті

Банерна реклама в інтернеті недарма користується популярністю. Адже має ряд переваг:

  • Широке охоплення аудиторії. При правильному підборі тематичних майданчиків, на яких розміщена банерна реклама, конверсія може бути дуже високою.
  • Позитивний вплив на впізнаваність бренду. Банерна реклама дозволяє впроваджувати інтерактивні елементи. Банер може розміщуватися поверх іншого контенту, персоніфікувати повідомлення. Яскраве зображення і місткий текст рекламного оголошення підсвідомо запам’ятовуються. Це один з видів розкрутки ресурсу в інтернеті, який служить не тільки для залучення цільової аудиторії, а й сприяє впізнаваності компанії, створення позитивного іміджу.
  • Орієнтація на конкретну аудиторію. Використання таргетингу і налаштування показів тільки цільовій аудиторії дозволяють раціонально розміщувати банерну рекламу в інтернеті і залучати тільки тих потенційних клієнтів, які можуть бути зацікавлені в продукті.
  • Просте управління. Розміщення банерної реклами в інтернеті супроводжується онлайн-статистикою. Можна в будь-який момент змінити налаштування.
  • Великою перевагою є те, що банери розміщуються в соцмережах, де цільовій аудиторії відображається оголошення відповідно до віку, інтересів, статі, місця проживання, а точні критерії залежать від конкретної пропозиції.

В додатках для гаджетів зараз теж є можливість розміщення такої реклами, лише потрібно уважно вибирати схожий за тематикою додаток або задати критерії своєї цільової аудиторії. Варто бути уважним та давати на сайті ті ж пропозиції, що і в рекламі.

Читайте також: Що таке таргетована реклама

Або ще: Що таке цільова аудиторія і як її визначити

Кому підходить банерна реклама

Коли про продукт ніхто не знає – його не шукають, чи не так? В даному випадку показ реклами налаштовується для аудиторії, яка потенційно є цільовою за інтересами, статтю, віком, рівнем доходу і іншими параметрами. То ж банерна реклама слугує для таких цілей:

  1. Відмінний спосіб нагадати про себе – грамотно продумана реклама викликає позитивні емоції у аудиторії.
  2. Якщо ви незадоволені продажами, банерна реклама може змінити ситуацію. Показ реклами продукту або лінійки товарів саме вашій цільовій аудиторії спровокує збільшення попиту, і, відповідно, збільшить виручку.
  3. Якщо ваш бізнес готовий до нового ривка – випускає на ринок нові товари та послуги або збирається запустити будь-яку акцію, варто звернутися до варіантів інтернет-реклами, в яких велика іміджева і креативна складова.

Щоб розмістити банер в інтернеті, необхідно вибрати тематику майданчиків і варіанти місць для реклами. Найкраще – коли банер розташований в шапці сайту або збоку (ліворуч або праворуч), так як користувачі не завжди долистують сторінку до кінця. Таке розташування допоможе збільшити охоплення і підвищити CTR.
При виборі майданчиків орієнтуватися потрібно на схожі за тематикою до вашого бізнесу. Для кожної тематики рекомендується опрацювати свій варіант рекламної пропозиції.
Наприклад, рекламодавець займається товарами для сну – матраци, подушки і ковдри. Рекламу можна показувати на сайтах по тематиках: «меблі», «ліжка», «постільна білизна». Пропозиції можуть бути різні: оновлення спального місця, матрац під розміри нового каркаса ліжка, подушки в подарунок при покупці матраца.
Продумавши ідею реклами і варіанти майданчиків, необхідно створити якісний і яскравий креатив, який буде викликати інтерес у користувачів. Саме унікальний стиль буде кидатися їм в очі – варто застосувати фірмовий шрифт, власний логотип та дотримуватися колірної гами бренду.
Так, банерна реклама буде ефективною і для починаючого бізнесу, і для брендів, які прагнуть оновити свою пропозицію, привабити більше клієнтів. Тут можна розраховувати на швидкий результат, адже кількість клієнтів напряму залежатиме від того, який бюджет закладений на рекламну кампанію.
Зверніться в компанію Best Marketing, і ми детально розкажемо про всі переваги банерної реклами для Вашого бізнесу. А наші фахівці потурбуються про всі нюанси з запуску рекламної кампанії. Ваш бренд має бути впізнаваним!

Rate this post

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Rate this post

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

розробка-веб-сайту
Маркетинг

Основні етапи розробки сайту

Проектування та розробка сайту складається з кількох етапів. Хочете дізнатися, як проходить процес перетворення вашої ідеї на готовий проект, від збору початкової інформації від замовника до створення

Читать полностью »
Как-быстро-набрать-подписчиков-в-Facebook--проверенные-методы
Маркетинг

Як швидко збільшити кількість підписників у фейсбуці: перевірені способи

Facebook можна назвати однією з найбільш успішних майданчиків для спілкування та ведення бізнесу. Щодня кількість активних користувачів соціальної мережі збільшується, їх активність зростає в геометричній

Читать полностью »
что-такое-лендинг
Маркетинг

Що таке лендінг і як він працює?

Лендінг пейдж (посадкова сторінка) – один з інструментів маркетингу, який дозволяє збільшити аудиторію, вплив в інтернеті, створити ефективну рекламу для конкретного товару або послуги. Така сторінка

Читать полностью »
crm-sistema
Бизнес

CRM система: що це і для чого вона потрібна?

Визначення CRM CRM (англ. Customer relationship management) розшифровується як «Управління відносинами з клієнтами» і відноситься до бізнес-систем, розроблених для взаємодії з вашими клієнтами. Мета CRM-системи полягає

Читать полностью »
просування-в-інстаграм
Маркетинг

10 порад ефективного просування в Інстаграм від Best Marketing

Соціальні мережі так щільно увійшли в наше життя, що давно перестали бути просто місцем для спілкування з друзями. Сьогодні за допомогою SMM просування можна рекламувати практично будь-який

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?