Банерна реклама – це метод просування товарів, послуг або брендів, при якому рекламодавець розміщує на сторонніх майданчиках графічні об’єкти рекламного характеру.
Банерна реклама подається у вигляді картинки, анімації або flash-об’єкту з гіперпосиланням. Що таке банерна реклама і за якою логікою вона працює? Користувачеві подобається зображення, він клікає по ньому і потрапляє на інший сайт. Банерна реклама в інтернеті користується попитом в аудиторії, адже вона привертає увагу до пропонованого продукту. Це дає можливість перейти на сайт та ознайомитися з новими на ринку послугами/продуктами.
Розмістити таку рекламу рекомендовано на сайтах з великим трафіком, що користуються популярністю, насичені корисним та цікавим контентом. Варто врахувати, що при виборі майданчика для розміщення рекламного банера тематика обидвох сайтів має бути подібною, а контент сайту та зацікавленість користувачів були схожими. Тоді цільова аудиторія буде підібрана з високою точністю, що збільшить продажі.
Переваги банерної реклами в інтернеті
Банерна реклама в інтернеті недарма користується популярністю. Адже має ряд переваг:
- Широке охоплення аудиторії. При правильному підборі тематичних майданчиків, на яких розміщена банерна реклама, конверсія може бути дуже високою.
- Позитивний вплив на впізнаваність бренду. Банерна реклама дозволяє впроваджувати інтерактивні елементи. Банер може розміщуватися поверх іншого контенту, персоніфікувати повідомлення. Яскраве зображення і місткий текст рекламного оголошення підсвідомо запам’ятовуються. Це один з видів розкрутки ресурсу в інтернеті, який служить не тільки для залучення цільової аудиторії, а й сприяє впізнаваності компанії, створення позитивного іміджу.
- Орієнтація на конкретну аудиторію. Використання таргетингу і налаштування показів тільки цільовій аудиторії дозволяють раціонально розміщувати банерну рекламу в інтернеті і залучати тільки тих потенційних клієнтів, які можуть бути зацікавлені в продукті.
- Просте управління. Розміщення банерної реклами в інтернеті супроводжується онлайн-статистикою. Можна в будь-який момент змінити налаштування.
- Великою перевагою є те, що банери розміщуються в соцмережах, де цільовій аудиторії відображається оголошення відповідно до віку, інтересів, статі, місця проживання, а точні критерії залежать від конкретної пропозиції.
В додатках для гаджетів зараз теж є можливість розміщення такої реклами, лише потрібно уважно вибирати схожий за тематикою додаток або задати критерії своєї цільової аудиторії. Варто бути уважним та давати на сайті ті ж пропозиції, що і в рекламі.
Читайте також: Що таке таргетована реклама
Кому підходить банерна реклама
Коли про продукт ніхто не знає – його не шукають, чи не так? В даному випадку показ реклами налаштовується для аудиторії, яка потенційно є цільовою за інтересами, статтю, віком, рівнем доходу і іншими параметрами. То ж банерна реклама слугує для таких цілей:
- Відмінний спосіб нагадати про себе – грамотно продумана реклама викликає позитивні емоції у аудиторії.
- Якщо ви незадоволені продажами, банерна реклама може змінити ситуацію. Показ реклами продукту або лінійки товарів саме вашій цільовій аудиторії спровокує збільшення попиту, і, відповідно, збільшить виручку.
- Якщо ваш бізнес готовий до нового ривка – випускає на ринок нові товари та послуги або збирається запустити будь-яку акцію, варто звернутися до варіантів інтернет-реклами, в яких велика іміджева і креативна складова.
Щоб розмістити банер в інтернеті, необхідно вибрати тематику майданчиків і варіанти місць для реклами. Найкраще – коли банер розташований в шапці сайту або збоку (ліворуч або праворуч), так як користувачі не завжди долистують сторінку до кінця. Таке розташування допоможе збільшити охоплення і підвищити CTR.
При виборі майданчиків орієнтуватися потрібно на схожі за тематикою до вашого бізнесу. Для кожної тематики рекомендується опрацювати свій варіант рекламної пропозиції.
Наприклад, рекламодавець займається товарами для сну – матраци, подушки і ковдри. Рекламу можна показувати на сайтах по тематиках: «меблі», «ліжка», «постільна білизна». Пропозиції можуть бути різні: оновлення спального місця, матрац під розміри нового каркаса ліжка, подушки в подарунок при покупці матраца.
Продумавши ідею реклами і варіанти майданчиків, необхідно створити якісний і яскравий креатив, який буде викликати інтерес у користувачів. Саме унікальний стиль буде кидатися їм в очі – варто застосувати фірмовий шрифт, власний логотип та дотримуватися колірної гами бренду.
Так, банерна реклама буде ефективною і для починаючого бізнесу, і для брендів, які прагнуть оновити свою пропозицію, привабити більше клієнтів. Тут можна розраховувати на швидкий результат, адже кількість клієнтів напряму залежатиме від того, який бюджет закладений на рекламну кампанію.
Зверніться в компанію Best Marketing, і ми детально розкажемо про всі переваги банерної реклами для Вашого бізнесу. А наші фахівці потурбуються про всі нюанси з запуску рекламної кампанії. Ваш бренд має бути впізнаваним!