fbpx

Переваги СЕО просування

Рекомендуем к прочтению
переваги-сео-просування
Rate this post
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

SEO просування сайту – дієвий спосіб не загубитися серед конкурентів. Тільки перші позиції в пошукових системах здатні забезпечити стабільний потік відвідувачів на сайті, який можна конвертувати в реальних клієнтів. СЕО просування здатне вивести сайт в ТОП, варто лише попрацювати над
оптимізацією, дизайном і контентом, щоб залучати рентабельних клієнтів з пошукових систем. Переваги SEO полягають в тому, що можливо налаштувати рекламу в інтернеті за тими пошуковими запитами, які приведуть покупців, а отже витрачати бюджет тільки на цільових відвідувачів інтернет-ресурсу.

Читайте також: Що таке SEO? Основні етапи робіт по просуванню сайтів

Чому SEO важливо?

SEO – це комплексний підхід до просування, що передбачає збільшення продажів. Завдання SEO просування – підняти сайт якомога вище у пошуковій видачі згідно необхідних пошукових запитів. SEO-спеціалісти розуміються не тільки на пошуковій оптимізації, але й дизайні, контекстній рекламі, класичному маркетингу і веб-аналітиці.
Пошукова оптимізація дає трафік на сайт з пошукових систем. Такий трафік називають пошуковим або органічним. SEO просування впливає на комерційні фактори. Часто покращуючи дизайн і інтерфейс, веб-сайт піднімається в позиціях пошукової видачі, збільшується конверсія, відповідно приходить більше клієнтів. Цей канал трафіку, як і будь-який інший, має низку переваг.

Основні плюси SEO просування

Розглянемо найбільш важливі переваги СЕО просування сайтів:

  1. Покращення юзабіліті. Клієнту стає легше зв’язатися з вами, знайти і оплатити товар або послугу. Це впливає і на SEO-просування, і на конверсію в цілому. Зручність користування впливає на просування сайту.
  2. Впізнаваність бренду. Якісна оптимізація і добре продумана структура ресурсу, зручний опис товару або послуги допомагає користувачу запам’ятати сайт і повертатися назад вже по брендових запитах. Клієнти цінують персоналізований контент, який отримують в потрібний час і в зручному місці. Вони обов’язково повертаються, щоб зробити замовлення знову. Тому так важливо підготувати ТЗ для копірайтерів на написання тексту, продумати більш зручний інтерфейс сайту, додати на сторінки форми зворотного зв’язку і інший функціонал для здійснення цільових дій та впізнаваності бренду.
  3. Ненав’язливість. Користувачі самі шукають товар або послугу і для цього забивають запити в пошуку. Важливо, що вони шукають це в режимі реального часу. Тому органічний трафік – один з найбільш якісних і недорогих каналів залучення трафіку.
  4. Тривалий результат. Аналізуючи показники відвідуваності, інші характеристики інтернет-ресурсу, виявити запити, за якими на нього переходять, щоб визначити найбільш пріоритетні інструменти для просування. Після оптимізації пошукові запити піднімаються вище й вище за ранжуванням, поки не дійдуть до ТОП-10 позицій. Цей часовий проміжок може становити 2 – 6 місяців. Проте й результат буде тривалим.
  5. Низька вартість. Пошуковики не стягують плату за кліки в органічній видачі, тому не потрібно платити за користувачів, які прийшли з пошуку. Проте у пошукове просування потрібно вкладати гроші, але невеликі порівняно з іншими видами інтернет-реклами. Плюс при оптимізації сайту робота йде над поліпшенням всього проекту – допрацьовується структура, сторінки сайту, контент-маркетинг. Замовник отримує і цільовий трафік, і поліпшення сайту, на відміну від інших видів реклами.

Яким сайтам потрібне СЕО просування?

Замовити SEO-просування для сайту, що створюється з нуля – хороша ідея. Адже після запуску не потрібно буде витрачати бюджет і час на переробку та редагування ресурсу для SEO-просування. Якщо ж замовляєте рекламу для давно створеного сайту – відновите  поточні позиції в пошукових системах і трафік.
Висококонкурентні тематики займають більше часу, але комплексний підхід до просування дозволяє досягти видимих результатів дуже швидко. Для якісного просування, що принесе результат, варто врахувати деякі рекомендації:

  • перед початком робіт варто продумати стратегію подальших дій, проаналізувати конкурентів, після цього скласти детальний план роботи, який узгодити з клієнтом;
  • щоб сайт відразу почав ранжуватися пошуковими системами і підніматися в топ видачі, краще провести SEO до його релізу;
  • технічний аудит дозволяє знайти помилки на сайті, які заважають пошуковикам правильно його сканувати та індексувати: дублі сторінок, закриті від пошукових роботів важливі відділи, биті посилання, повільне завантаження сайту;
  • визначити список запитів, який потрібно просувати в пошуку. При цьому можна працювати з досить широким списком запитів, обробляючи попит на кожному етапі залучення клієнтів – побудова знання про бренд, охоплення «гарячого» попиту, ухвалення рішення про покупку, робота з існуючою клієнтською базою;
  • варто переглядати та оновлювати семантичне ядро відповідно до розширення асортименту, послуг компанії або регіонів роботи. Додавати  нові конкурентоспроможні запити. Так вдасться максимально охопити аудиторію і виключити з трафіку користувачів, які в неї не входять;
  • вузькоспеціалізовані театики за високочастотними запитами просунути набагато простіше, ніж товари широкого вжитку на кшталт бруківки;
  • важливо аналізувати ефективність ключових запитів спільно з фахівцями з контекстної реклами і прибрати з семантичного ядра ті, які не сприяють збільшенню продажів.

Таким чином, бачимо, що перші позиції у пошуковій системі не лише залучають клієнтів, але й підвищують впізнаваність бренду/послуги. Хороший сайт, оптимізований нами, сприятиме залученню цільової аудиторії, а, отже, клієнтів та покупців. Зверніться до нас! Спеціалісти агентства інтернет-реклами Best Marketing працюють, щоб Ваш сайт вийшов в ТОП!

Rate this post

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Rate this post

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

seo
Маркетинг

Що таке SEO? Основні етапи робіт по SEO оптимізації

SEO – скорочена назва англійського терміну «search engine optimization», перекладається як «пошукова оптимізація сайту».SEO оптимізація виконується для просування сайту по вибраному ключовому запиту на перші сторінки в

Читать полностью »
таргетована-реклама-в-соцмережах
Маркетинг

Як працює таргетована реклама в соцмережах

Соціальні мережі стали вигідним майданчиком для продажів, варто лише вдало налаштувати таргетовану рекламу. Соціальні мережі дозволяють знайти покупців автоматично, використовуючи дані про вік, рід занять та

Читать полностью »
БЕСПЛАТНАЯ РЕКЛАМА В ИНТЕРНЕТЕ – 9 ЭФФЕКТИВНЫХ МЕТОДОВ
Маркетинг

Безкоштовна реклама в Інтернеті: 9 ефективних методів

Створити рекламу в інтернеті безкоштовно для тих, хто тільки починає розбиратися в маркетингу, може бути складно. Експерти іноді заходять в глухий кут навіть з платними варіантами просування,

Читать полностью »
Таргетированная-реклама
Маркетинг

Таргетована реклама: що це, для чого вона потрібна, як ефективно використовувати?

Таргетована реклама в останні роки стала потужним рекламним інструментом, який дозволяє охопити величезну цільову аудиторію. Просування в соціальних мережах і на інтернет-ресурсах видається простішим, ніж застосування

Читать полностью »
види-контекстної-реклами
Маркетинг

Види контекстної реклами

Контекстна реклама – це реклама на веб-сайті, яка відповідає змісту сторінки.  Автоматизовані системи відображають різні види контекстної реклами, пов’язані із вмістом вашого сайту, на основі

Читать полностью »
ppc-спеціаліст
Маркетинг

PPC спеціаліст з контекстної реклами: хто такий і чим займається?

PPC спеціаліст – фахівець, який налаштовує та веде контекстну рекламу в Google Ads та інших системах. В його обов’язки входить залучення нових користувачів на сайт. PPC спеціаліст

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?