SEO просування сайту – дієвий спосіб не загубитися серед конкурентів. Тільки перші позиції в пошукових системах здатні забезпечити стабільний потік відвідувачів на сайті, який можна конвертувати в реальних клієнтів. СЕО просування здатне вивести сайт в ТОП, варто лише попрацювати над
оптимізацією, дизайном і контентом, щоб залучати рентабельних клієнтів з пошукових систем. Переваги SEO полягають в тому, що можливо налаштувати рекламу в інтернеті за тими пошуковими запитами, які приведуть покупців, а отже витрачати бюджет тільки на цільових відвідувачів інтернет-ресурсу.
Читайте також: Що таке SEO? Основні етапи робіт по просуванню сайтів
Чому SEO важливо?
SEO – це комплексний підхід до просування, що передбачає збільшення продажів. Завдання SEO просування – підняти сайт якомога вище у пошуковій видачі згідно необхідних пошукових запитів. SEO-спеціалісти розуміються не тільки на пошуковій оптимізації, але й дизайні, контекстній рекламі, класичному маркетингу і веб-аналітиці.
Пошукова оптимізація дає трафік на сайт з пошукових систем. Такий трафік називають пошуковим або органічним. SEO просування впливає на комерційні фактори. Часто покращуючи дизайн і інтерфейс, веб-сайт піднімається в позиціях пошукової видачі, збільшується конверсія, відповідно приходить більше клієнтів. Цей канал трафіку, як і будь-який інший, має низку переваг.
Основні плюси SEO просування
Розглянемо найбільш важливі переваги СЕО просування сайтів:
- Покращення юзабіліті. Клієнту стає легше зв’язатися з вами, знайти і оплатити товар або послугу. Це впливає і на SEO-просування, і на конверсію в цілому. Зручність користування впливає на просування сайту.
- Впізнаваність бренду. Якісна оптимізація і добре продумана структура ресурсу, зручний опис товару або послуги допомагає користувачу запам’ятати сайт і повертатися назад вже по брендових запитах. Клієнти цінують персоналізований контент, який отримують в потрібний час і в зручному місці. Вони обов’язково повертаються, щоб зробити замовлення знову. Тому так важливо підготувати ТЗ для копірайтерів на написання тексту, продумати більш зручний інтерфейс сайту, додати на сторінки форми зворотного зв’язку і інший функціонал для здійснення цільових дій та впізнаваності бренду.
- Ненав’язливість. Користувачі самі шукають товар або послугу і для цього забивають запити в пошуку. Важливо, що вони шукають це в режимі реального часу. Тому органічний трафік – один з найбільш якісних і недорогих каналів залучення трафіку.
- Тривалий результат. Аналізуючи показники відвідуваності, інші характеристики інтернет-ресурсу, виявити запити, за якими на нього переходять, щоб визначити найбільш пріоритетні інструменти для просування. Після оптимізації пошукові запити піднімаються вище й вище за ранжуванням, поки не дійдуть до ТОП-10 позицій. Цей часовий проміжок може становити 2 – 6 місяців. Проте й результат буде тривалим.
- Низька вартість. Пошуковики не стягують плату за кліки в органічній видачі, тому не потрібно платити за користувачів, які прийшли з пошуку. Проте у пошукове просування потрібно вкладати гроші, але невеликі порівняно з іншими видами інтернет-реклами. Плюс при оптимізації сайту робота йде над поліпшенням всього проекту – допрацьовується структура, сторінки сайту, контент-маркетинг. Замовник отримує і цільовий трафік, і поліпшення сайту, на відміну від інших видів реклами.
Яким сайтам потрібне СЕО просування?
Замовити SEO-просування для сайту, що створюється з нуля – хороша ідея. Адже після запуску не потрібно буде витрачати бюджет і час на переробку та редагування ресурсу для SEO-просування. Якщо ж замовляєте рекламу для давно створеного сайту – відновите поточні позиції в пошукових системах і трафік.
Висококонкурентні тематики займають більше часу, але комплексний підхід до просування дозволяє досягти видимих результатів дуже швидко. Для якісного просування, що принесе результат, варто врахувати деякі рекомендації:
- перед початком робіт варто продумати стратегію подальших дій, проаналізувати конкурентів, після цього скласти детальний план роботи, який узгодити з клієнтом;
- щоб сайт відразу почав ранжуватися пошуковими системами і підніматися в топ видачі, краще провести SEO до його релізу;
- технічний аудит дозволяє знайти помилки на сайті, які заважають пошуковикам правильно його сканувати та індексувати: дублі сторінок, закриті від пошукових роботів важливі відділи, биті посилання, повільне завантаження сайту;
- визначити список запитів, який потрібно просувати в пошуку. При цьому можна працювати з досить широким списком запитів, обробляючи попит на кожному етапі залучення клієнтів – побудова знання про бренд, охоплення «гарячого» попиту, ухвалення рішення про покупку, робота з існуючою клієнтською базою;
- варто переглядати та оновлювати семантичне ядро відповідно до розширення асортименту, послуг компанії або регіонів роботи. Додавати нові конкурентоспроможні запити. Так вдасться максимально охопити аудиторію і виключити з трафіку користувачів, які в неї не входять;
- вузькоспеціалізовані театики за високочастотними запитами просунути набагато простіше, ніж товари широкого вжитку на кшталт бруківки;
- важливо аналізувати ефективність ключових запитів спільно з фахівцями з контекстної реклами і прибрати з семантичного ядра ті, які не сприяють збільшенню продажів.
Таким чином, бачимо, що перші позиції у пошуковій системі не лише залучають клієнтів, але й підвищують впізнаваність бренду/послуги. Хороший сайт, оптимізований нами, сприятиме залученню цільової аудиторії, а, отже, клієнтів та покупців. Зверніться до нас! Спеціалісти агентства інтернет-реклами Best Marketing працюють, щоб Ваш сайт вийшов в ТОП!