fbpx

ТОП інструментів інтернет-маркетингу

Рекомендуем к прочтению
інструменти-інтернет-маркетингу
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Інтернет-маркетинг – це використання інтернету для реклами товарів та послуг. Бренди/магазини можуть використовувати різні інструменти для продажу своїх товарів або послуг. Серед доступних сьогодні рекламних інструментів варто виділити маркетинг у соціальних мережах, контент-маркетинг, таргетована реклама, сео просування сайту тощо. Ці інструменти інтернет-маркетингу забезпечують підвищення відвідуваності вашого веб-сайту та збільшення рентабельності інвестицій.
Допомогти вам у веденні бізнесу онлайн можуть агентства інтернет-маркетингу. Завдяки маркетинговим кампаніям в інтернеті ви можете рекламувати свій бізнес 24 години на день. Крім того, різні часові пояси не вплинуть на ваші кампанії. Цільові клієнти можуть отримати доступ до вашого веб-сайту та придбати товари та послуги у будь-який час доби.

Інтернет-маркетинг і його позитивний вплив на ведення бізнесу онлайн

Загалом, інтернет-маркетинг включає будь-які рекламні стратегії та тактики, які бізнес здійснює в інтернеті для досягнення цільового ринку. Сьогодні більшість споживачів шукають інформацію в інтернеті перед тим, як купувати товари чи замовляти послуги, тому це відмінний спосіб стимулювати збут і просунути бренд. Завдяки інтернет-маркетингу всі бажаючі, від міжнародних компаній до малих та середніх підприємств, мають доступ до мільйонів потенційних клієнтів. Digital-маркетинг має важливу перевагу над традиційним. Його доступність та варіативність дає можливість значно швидше очікувати на результат. Підприємці мають в арсеналі широкий вибір інструментів. Використовуючи їх, рекламні кампанії вдається зробити цілеспрямованими, а тому й успішними.

Основні інструменти інтернет-маркетингу

Реклама в інтернеті дозволяє підприємствам адаптувати свої рекламні технології відповідно до потреб їх цільової аудиторії. Це гарантує, що ваша послуга або товар вчасно досягне потенційних клієнтів. Крім того, це зміцнює імідж бренду компанії. Досягнення описаних цілей реалізується шляхом використання спеціальних інструментів, а саме пошукового просування, контекстної реклами, контенту та соцмереж. Інструменти інтернет-маркетингу є ефективними та доступними, тож не дивно, що вони включені до будь-якого бізнес-плану та маркетингової стратегії. Сьогодні поговоримо про наш ТОП інструментів інтернет-маркетингу та познайомимося з їхніми особливостями і можливостями.

SEO

seo-інструмент-маркетингу

При ранжуванні видачі пошукові системи враховують сотні факторів, але базовим моментом є якість контенту. Вміст має бути унікальним, грамотним і повністю розкривати тему запиту. Також потрібно враховувати, що сайтам з “топу” природної видачі більше довіряють користувачі.
SEO дозволяє оптимізувати веб-сторінку, виділяючи її серед подібних конкурентних сторінок. Успішна SEO-кампанія працює на довгострокову перспективу. Пошукова оптимізація дає помітні результати тільки через 3-6 місяців грамотної роботи. Проте якісна пошукова оптимізація продовжує залучати користувачів, навіть якщо роботи в цьому напрямку будуть мінімізовані.

Читайте також: Переваги SEO просування

SMM

Соціальні медіа відіграють вирішальну роль у сучасній рекламі. Це найпотужніший засіб масової інформації в інтернеті, адже їх щодня переглядають мільйони людей. Потенційні клієнти не лише використовують при виборі коментарі та відгуки, розміщені іншими споживачами, а й залюбки дослухаються до рекомендацій інфлюенсерів. Ключем до успіху в маркетингу соціальних мереж є зосередження уваги на платформах, на яких ви, найімовірніше, знайдете свій цільовий ринок – Instagram і Facebook.

Читайте також: Чому вашому бізнесу потрібне SMM просування?

Контекстна реклама

Контекстна реклама – це реклама в інтернеті, покази якої здійснюються для користувачів, що вже проявили зацікавлення до певного товару або послуги.
Сервіси показу платних оголошень розміщуються в результатах тематичної пошукової видачі. Така реклама відображається у верхній, бічній, нижній частині сторінки з результатами пошуку. Це найпопулярніший інструмент інтернет-маркетингу, так як він дозволяє дуже швидко отримати цільовий трафік та займає більше 80% всього ринку реклами в інтернеті.

Читайте також: Що таке контекстна реклама?

Контент-маркетинг

Написання статей або публікацій у блогах, пов’язаних з вашим бізнесом та подання їх для публікації на інших веб-сайтах – ще один чудовий спосіб безкоштовно взаємодіяти з цільовим ринком. Незважаючи на те, що масове розповсюдження однієї статті в інтернеті не має тих самих переваг від SEO, надсилаючи ексклюзивну статтю на певний сайт все одно можна отримати багато переваг. Контент-маркетинг підвищує ваш авторитет та дає доступ до аудиторії, яка інакше не могла б знати про вас.

Читайте також: Контент-маркетинг: що це і для чого потрібно?

Таргетована реклама

Таргет – це оголошення, які спрямовані на показ певній цільовій аудиторії. За основу таргет бере загальнодоступну інформацію, опубліковану в профілях користувачів. Так, таргетована реклама з високою точністю визначає цільову аудиторію і показує ймовірно цікаві товари та послуги. Відповідь на запитання, звідки соцмережі черпають таку інформацію, проста. Коли користувач реєструє свій аккаунт, на запит соцмережі вказує свої дані про вік, місце проживання, роботу та хобі, стать, сімейний стан. Ставить уподобання та підписується на спільноти, групи, осіб, інформацію, контент яких вважає корисним та цікавим.
Рекламодавцю залишається вибрати необхідне поєднання: студент, що відвідує кав’ярню вранці, чи молода мама, яка купує дитячий одяг в інтернеті. Це забезпечує точні налаштування на аудиторію. Наприклад, можна знайти жителів певного району чи любителів екстремального відпочинку, клієнтів доставки їжі чи користувачів доглядової косметики.

Читайте також: Як працює таргетована реклама в соцмережах

Вам не потрібно обирати інструменти маркетингу в інтернеті, адже замовляючи просування бізнесу від агентства Best Marketing, Ви обираєте досвідчених помічників, які порадять найоптимальніше рішення!

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

cpm-cost-per-mille
Маркетинг

CPM в інтернет-рекламі: що це і як розрахувати

Складно собі уявити просування будь-якого сучасного успішного проекту без продуманої рекламної кампанії, виконанням якої повинні займатися професійні агентства інтернет-реклами. CPM – це варіант платної реклами, при

Читать полностью »
что-такое-лендинг
Маркетинг

Що таке лендінг і як він працює?

Лендінг пейдж (посадкова сторінка) – один з інструментів маркетингу, який дозволяє збільшити аудиторію, вплив в інтернеті, створити ефективну рекламу для конкретного товару або послуги. Така сторінка

Читать полностью »
plugin-wordpress
Маркетинг

Плагіни WordPress. 5 кроків для знайомства та як їх вибрати

Вебсайт може бути звичайною інформаційною візиткою, а може і реальним інструментом заробітку. Особливо це стосується комерційних сайтів та веб-аплікацій, якими користуються як продуктом. Для ефективної

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?