fbpx

Що таке комплексний інтернет-маркетинг та його переваги

Рекомендуем к прочтению
комплексний інтернет-маркетинг
Rate this post
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Просування бізнесу в інтернеті – питання, яке хвилює багатьох власників бізнесу, продавців товарів та послуг. Яким чином це реалізувати? Існує не один, а кілька способів, і кожен напрямок обіцяє впізнаваність та продажі. SEO-оптимізація сайту, просування в соціальних мережах, таргет, контекстна реклама, контент-маркетинг – ці методи дають неабияку ефективність. Проте комплексний інтернет-маркетинг ставить за мету збільшити віддачу, використовуючи усі інструменти одночасно. Користувачі взаємодіють з рекламою відразу в декількох стратегічних напрямках, тож це дає шанси вашому бізнесу не лише бути впізнаваним, а й збільшити трафік та продажі. Використовуючи можливість взаємодіяти з кількома ресурсами одночасно, комплексний інтернет-маркетинг піднімає ваш сайт в ТОП, клієнти запам’ятовують ваш продукт/послугу, що дає змогу закріпити свій власний бренд та зробити результати взаємодії успішними. Не купивши цього разу, користувач повернеться, або таргетована реклама покаже оголошення ще раз, спонукаючи до покупки.

Що таке комплексний інтернет-маркетинг?

Комплексне просування відбувається відразу в кількох напрямках. Перше, що треба зробити – створити сайт або оновити наявний, звертаючи увагу на такі нюанси:

  • виправлення технічних помилок, можливо, сайт “висне” і користувачі не залишаються там довше, ніж на 10 секунд, оптимізація скриптів;
  • грамотне текстове наповнення, чітка структурована інформація про ваш продукт/бренд та контактні дані для зв’язку;
  • публікація в блозі сайту нових інформаційних статей та відеороликів. 

Такі кроки для SEO оптимізації сайту роблять його помітним для пошукових систем. Підіймає інтернет-ресурс в ТОП пошукова система в тому випадку, якщо наповнення відповідає запиту користувачів.

Ранжування сайтів відбувається на досить жорстких умовах. Пошукова система аналізує різні фактори:

  • унікальність контенту, що публікується, та його змістове наповнення;
  • швидкість завантаження сайту та його адаптованість до перегляду на різних пристроях;
  • тривалість перегляду вашого сайту: чи користувач зайшов і вийшов, чи залишився розглядати товар та читати блог;
  • кількість переходів на ваш сайт, в тому числі з інших джерел.

Проаналізувати помилки та виправити недоліки сайту – важливий крок. Звичайно, це дасть результат не відразу, проте в довгостроковій перспективі чудово спрацює.

Налаштування рекламної кампанії також може включати контекстну, медійну рекламу, публікацію на зовнішніх ресурсах, просування в соціальних мережах. Знання необхідних алгоритмів, а також веб-аналітика сприяють тому, що комплексний інтернет-маркетинг приносить результати. Адже команда, яка працює над вашим проєктом, обирає найбільш ефективні способи просування та спрямовує зусилля в цей напрямок. 

Контекстна реклама підбирається під запит користувача, тому формує лояльне ставлення до оголошень. На перший погляд, ці оголошення мають вигляд звичайних, проте розміщуються в пошуковій видачі в спеціально відведеному місці, вгорі над органічною видачею, під пошуковими результатами, на другій та наступних сторінках. Цю рекламу зручно налаштовувати в Google Ads.

Потенційні покупці точно мають сторінку в соцмережах, тому завдяки SMM є можливість рекламувати товар чи послугу, доносити інформацію та впливати на вибір, а також комунікувати з аудиторією. 

Знайти потрібну аудиторію та підняти продажі допоможе таргетинг. Ви можете задати всі параметри щодо віку, статі, місця проживання чи захоплення, соціального статусу і уподобань та знайти свого потенційного покупця.

Розміщення контенту на зовнішніх ресурсах допомагає привабити клієнтів, адже створивши яскраві банери та подавши цікаво інформацію на сторонніх тематичних ресурсах, збільшуються переходи на ваш сайт, впізнаваність бренду, ви отримуєте клієнтів.

Читайте також: Контент-маркетинг: що це  для чого потрібно?

E-mail маркетинг (розсилки електронною поштою). Тут можна нагадати клієнту про акції, надіслати секретний промокод чи повідомити новину.

Просування на YouTube (відеомаркетинг) – перспективний майданчик, адже аудиторія тут присутня завжди. Це досить зручний канал ще й тим, що створивши рекламний відеоролик в YouTube, перейти на нього можна з Google, адже його буде видно в пошуковій видачі.

Читайте також: Відеореклама для просування бізнесу та її ефективність

Переваги комплексного інтернет-маркетингу

Завдяки комплексному інтернет-маркетингу можна досягнути тих же цілей, що й завдяки традиційному. Питання лише, який з них бюджетніший та менш енергозатратний. Просування бренду, пошук клієнтів, продажі – набагато легше реалізувати на інтернет-майданчиках, а завдяки їхньому комплексному використанню досягнути чималих результатів.

Які ще переваги комплексного маркетингу?

  • ваш бізнес стає конкурентоспроможним, збільшуються продажі та впізнаваність бренду/послуги;
  • перед вами – різноманітність майданчиків для пошуку зацікавленої аудиторії;
  • отримуєте точні дані для подальшої веб-аналітики, а отже можливість для вдосконалення;
  • продажі через різні онлайн канали, більший трафік та охоплення;
  • можливість створення ефективного алгоритму просування та пошук нових майданчиків;
  • покращення юзабіліті сайту, наповнення інформацією блогу, що діє в довгостроковій перспективі;
  • тестування нових можливостей та удосконалення наявних методів;
  • можливість гнучкого керування бюджетом.

Чому комплексний інтернет маркетинг ефективний?

Ефективна стратегія просування бізнесу на ринку вимагає повного набору інструментів та залучення всіх онлайн-каналів. Це й забезпечує ефективність комплексного просування. Деякі методи працюють лише в довгостроковій перспективі і на їх результат потрібно чекати, він прийде в поступово. Інші навпаки приносять моментальну віддачу та підвищення лідів, трафіку й продажів. Проте неможливо сказати, що якийсь із них не важливий, адже кожен дає свій ефект та приваблює відвідувачів на сайт, канал чи сторінку в соцмережах. Ставити цілі та аналізувати ефективність того чи іншого методу – значить використати бюджет з максимальною користю для бізнесу. 

Варто наголосити, що всі інструменти працюють злагоджено, ніяких протиставлень тут немає, кожен маркетинговий алгоритм має місце в певній ситуації. Завдяки інструментам просування ваш бренд залишиться впізнаваним, збільшиться число заявок, а продажі підуть вгору. Скористатися послугами агентства комплексного інтернет-маркетингу Best Marketing   значить дати своєму бізнесу друге дихання! Адже наші фахівці будуть працювати не лише над миттєвим результатом, а й над довгостроковою перспективою. Клієнтам буде легко вас знайти, а продажі зростуть!

Rate this post

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Rate this post

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

переваги-сео-просування
Маркетинг

Переваги СЕО просування

SEO просування сайту – дієвий спосіб не загубитися серед конкурентів. Тільки перші позиції в пошукових системах здатні забезпечити стабільний потік відвідувачів на сайті, який можна конвертувати

Читать полностью »
таргетолог
Маркетинг

Хто такий таргетолог і чим він займається?

Діджиталізація розвивається стрімкими темпами, особливо в сфері маркетингу. Попит на інтернет-маркетологів збільшується, з’явилися нові напрямки та професії. Таргетолог відноситься до цього переліку. Етимологія слова “таргетинг”

Читать полностью »
розробка-веб-сайту
Маркетинг

Основні етапи розробки сайту

Проектування та розробка сайту складається з кількох етапів. Хочете дізнатися, як проходить процес перетворення вашої ідеї на готовий проект, від збору початкової інформації від замовника до створення

Читать полностью »
БЕСПЛАТНАЯ РЕКЛАМА В ИНТЕРНЕТЕ – 9 ЭФФЕКТИВНЫХ МЕТОДОВ
Маркетинг

Безкоштовна реклама в Інтернеті: 9 ефективних методів

Створити рекламу в інтернеті безкоштовно для тих, хто тільки починає розбиратися в маркетингу, може бути складно. Експерти іноді заходять в глухий кут навіть з платними варіантами просування,

Читать полностью »
ретаргетинг
Маркетинг

Ретаргетинг: що це і коли його використовувати?

Реклама приваблює потенційних клієнтів на сайт, приводить на сторінку в соціальних мережах, але більша частина цієї аудиторії покидає цільової ресурс без покупки. Щоб гроші на

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?