fbpx

Що потрібно знати, замовляючи чат-бот?

Рекомендуем к прочтению
замовлення чат-бота
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Комунікація з клієнтами через чат-бот — основа, на якій будується вдалий бізнес. Різноманіття послуг та товарів, а також брендів, які їх пропонують, дозволяють клієнтам обирати кращий сервіс, де будуть швидко реагувати на їх звернення. На сьогодні для таких цілей вдало використовують соцмережі та месенджери, тепер це бізнес-майданчики, що використовуються для продажів та просування бізнес-ідей. Однією із переваг, яку дають ці платформи є можливість створення чат-ботів. Це програма, що відповідає готовими повідомленнями, що записані в ній у вигляді шаблонів. 

Чат-бот може стати альтернативою мобільного додатку. Найпопулярнішими месенджерами є  Facebook, Telegram та Viber, що робить ваш бізнес ще ближчим до клієнта. Відповідь віртуального помічника – це заготовлений сценарій, що автоматично видається в ту ж секунду. Чат-бот вдало використовується для того, аби повідомити, нагадати клієнту про свою пропозицію, додаткові послуги, збільшити лояльність існуючих клієнтів та знайти нових. 

Завдяки використанню чат-бота можна легко задовольнити запит клієнта незалежно від часу доби та без перерв. Різні боти виконують завдання від простих відповідей на запитання до надання консультацій. Відповідь клієнту надходить моментально, програма генерує результат, співставляючи з базою даних менше, ніж за секунду.

Читайте також: Що таке чат-бот?

Особливості роботи чат-ботів

Чат-бот – це алгоритм, частково чи повністю автоматизований за допомогою ІТ-сервісу, який здатний вести діалог з клієнтом. Основна функція чат-ботів – збільшити охоплення та привести якомога більше клієнтів. Зважаючи на те, що сучасні люди в більшості активні користувачі соцмереж, то легко розв’язати проблему взаємодії та зробити їх покупцями через різні месенджери. Чат-боти поділяють на прості – в такому випадку на складні питання, які не заготовлені в базі, відповідає фахівець, а не програма. Складніші мають в основі штучний інтелект. Клієнт отримує відповідь на своє питання від віртуального помічника, незалежно від того, наскільки чітко воно було сформульоване. Додаткові переваги цієї технології полягають в наступному:

  • багатозадачність. Чат-боти можуть відповідати в декількох діалогах одночасно, що в цьому плані дає значну перевагу перед колл-центрами;
  • доступність 24/7. Це дозволяє підтримувати зв’язок із користувачами в будь-який зручний для них час. Це дуже допомагає утримати клієнта, адже йому не потрібно чекати, щоб отримати відповідь до ранку чи до понеділка, проблема вирішиться миттєво;
  • щоб не витрачати час працівників, які можуть займатися іншими більш важливими справами, можна проаналізувати найбільш часто задавані питання та прописати відповіді на них у чат-боті. Таким чином, клієнт отримає свою відповідь без проблем, а менеджер буде звільнений від рутинної роботи;
  • оперативна обробка. Чат-бот дає інформацію про продукт, таким чином, користувач стає “лідом”, який згодом перетворюється в клієнта. Важливо, так прописати всі відповіді, щоб чат-бот завжди знаходив відповіді на запит клієнта, давав уточнювальні питання та інші шляхи вирішення;
  • стиль спілкування. Надто офіційний тон замінити на невимушений, і спілкування з чат-ботом не відрізнити від живої людини. 

Нюанси, які слід врахувати при створенні чат-боту

Створюючи чат-бот слід звернути увагу на наступне:

  • сценарій взаємодії з клієнтом. Програма чат-боту дозволяє відстежити  залученість опитуваних, її показники та кількість відправлених повідомлень. Завдяки чат-ботам ваші клієнти стають покупцями. За допомогою такого технічного помічника можна створити опитування та отримати зворотний зв’язок, а інформацію використати на свою користь. Можливо, деякі питання потребують розгорнутої відповіді, або користувачі потребують персоналізованих пропозицій. Від першого звернення і до замовлення клієнта вас може відділяти кілька грамотно сформульованих запитань; 
  • сфера бізнесу. Медичні центри, косметологія, освітні проекти, держустанови, банки, страхові компанії, турфірми, готельно-ресторанна сфера залюбки користуються послугами чат-ботів. Інтернет-магазини пропонують таким чином підібрати підходящий для клієнта товар, інформують про вигідні ціни на певну групу товарів чи розпродаж. Медичні центри записують на прийом та дають відповідь на часті запитання. Технічна підтримка, розклад занять та навіть оплата уже доступна в такому форматі для освітніх заходів, не кажучи вже про те, як зручно замовити доставку їжі, забронювати столик в ресторані чи місце в кінотеатрі;
  • поступова автоматизація. Автоматизований алгоритм підходить не всім і не відразу. Для початку можна зробити спливаюче вікно з вітальним повідомленням, а безпосередньо на питання відповідатиме менеджер. Поступово накопичивши інформацію, яка найбільше користується попитом, можна збільшувати ступінь автоматизації. Спеціальна програма навчиться “розмовляти” з клієнтом. Діє простий принцип – на запитання користувача програма шукає відповідь в базі даних та швидко видає результат. В діалозі людина краще може зрозуміти, що їй потрібно, з більшою ймовірністю здійснить покупку; 
  • Коли запити переважно шаблонні – чат-бот може впоратися, проте якщо потрібно долучити функціональність, надавати змістовні консультації, важливий індивідуальний підхід до ситуації – в такому випадку неможливо замінити відповідального за це спеціаліста на чат-бот без втрати якості надання послуг вашого бізнесу;
  • цілі створення чат-бота. Обрати найефективніший месенджер для досягнення поставленої цілі можна, враховуючи вашу потенційну аудиторію та можливості, які дає кожен з них. За номером телефону можна знайти людину у Viber, а в Facebook є багато інформації, на основі якої добре запускати таргетовану рекламу. В Телеграмі – молодь, що зацікавлена в розвитку та удосконаленні. 

Де комунікувати з клієнтами вирішувати вам. А створення чат-ботів довірте фахівцям агентства Best Marketing! Аудиторія має дізнатися про ваш бізнес!

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

просування-в-інстаграм
Маркетинг

10 порад ефективного просування в Інстаграм від Best Marketing

Соціальні мережі так щільно увійшли в наше життя, що давно перестали бути просто місцем для спілкування з друзями. Сьогодні за допомогою SMM просування можна рекламувати практично будь-який

Читать полностью »
алгоритми Google
Маркетинг

Основні алгоритми Google

Google дуже прискіпливо ставиться до контенту сайтів та регулярно змінює і вдосконалює свої алгоритми фільтрів. Формування пошукових запитів постійно змінюється, тому якщо знати алгоритми Google,

Читать полностью »
переваги-сео-просування
Маркетинг

Переваги СЕО просування

SEO просування сайту – дієвий спосіб не загубитися серед конкурентів. Тільки перші позиції в пошукових системах здатні забезпечити стабільний потік відвідувачів на сайті, який можна конвертувати

Читать полностью »
інструменти-інтернет-маркетингу
Маркетинг

ТОП інструментів інтернет-маркетингу

Інтернет-маркетинг – це використання інтернету для реклами товарів та послуг. Бренди/магазини можуть використовувати різні інструменти для продажу своїх товарів або послуг. Серед доступних сьогодні рекламних

Читать полностью »
ppc-спеціаліст
Маркетинг

PPC спеціаліст з контекстної реклами: хто такий і чим займається?

PPC спеціаліст – фахівець, який налаштовує та веде контекстну рекламу в Google Ads та інших системах. В його обов’язки входить залучення нових користувачів на сайт. PPC спеціаліст

Читать полностью »
види-контекстної-реклами
Маркетинг

Види контекстної реклами

Контекстна реклама – це реклама на веб-сайті, яка відповідає змісту сторінки.  Автоматизовані системи відображають різні види контекстної реклами, пов’язані із вмістом вашого сайту, на основі

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?