fbpx

PPC спеціаліст з контекстної реклами: хто такий і чим займається?

Рекомендуем к прочтению
ppc-спеціаліст
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

PPC спеціаліст – фахівець, який налаштовує та веде контекстну рекламу в Google Ads та інших системах. В його обов’язки входить залучення нових користувачів на сайт. PPC спеціаліст з контекстної реклами налаштовує її таким чином, щоб потенційні покупці, що шукають товар або послугу, зустрічали відповідне рекламне оголошення.
Це фахівець, який планує, запускає та відповідає за оптимізацію кампаній контекстної реклами. Його обов’язки – це розробка стратегії, ключові слова і рекламні тексти, бюджет, оцінювання поведінки відвідувачів на сайті й рентабельність рекламних кампаній.
PPC реклама (Pay-Per-Click) – це реклама в інтернеті, яка з’являється при перегляді відео, при пошукових запитах в Google. Оголошення для сайтів створені, щоб більше користувачів переходили та обирали саме цей контент. Отже, контекстна реклама покликана підняти трафік. Наповнення PPC-оголошень може бути різним, проте їх можна розділити за типом контенту: текстові, графічні та відео. Завдання PPC-спеціаліста – генерувати контент, який зацікавить користувача, а повідомлення були оригінальними та запам’яталися. Фахівець з контекстної реклами не тільки впливає на те, що користувачі побачать в пошуку, але також допомагає бізнесу/бренду залучати нових клієнтів.

Читайте також: Що таке контекстна реклама?

Обов'язки PPC спеціаліста

Головна ціль, до якої зводяться обов’язки PPC спеціаліста, – збільшення трафіку на сайті. Він повинен залучати якомога більшу кількість потенційних клієнтів, таким чином збільшуючи ймовірність покупок.
Перед PPC спеціалістом ставлять такі завдання:

  1. формування стратегії запуску контекстної реклами;
  2. дослідження загального стану сторінки, поточні рекламні кампанії, пошук предмету блокувань, аналіз роботи сповіщень, огляд балансу акаунту. Складання плану кампанії на основі аудиту сайту.
  3. налаштування рекламної кампанії. Спеціаліст відкриває необхідний сервіс і в кабінеті вносить відповідні дані: країну, формат оголошення, дані клієнта, налаштовує стратегії і повідомлення і т.д.;
  4. аналітика – робота з графіками, таблицями. Кожен крок покупця необхідно відстежувати і аналізувати;
  5. підготовка креативних заголовків та оголошень;
  6. пошук оптимальних ілюстрацій для кожного оголошення;
  7. аналіз ефективності реклами та збільшення конверсій;
  8. формування медіа бюджетів та медіа планів;
  9. залучення цільового трафіку;
  10. аналіз статистики, порівняння ефективності різних каналів і одного каналу за різні періоди;
  11. спостереження за поведінкою користувачів сайті;
  12. відстежування дзвінків, з метою дізнатися кількість дзвінків, які забезпечила реклама;
  13. підведення підсумків роботи за всіма кампаніями і майданчиками;
  14. оптимізація кампанії;
  15. організація звітності і синхронізація роботи з веб-дизайнером, менеджером, маркетологом.

Для ефективної рекламної кампанії потрібен PPC спеціаліст, який буде вирішувати багато питань: вибір стратегії конкуренції, підбір слів з урахуванням попиту і конкуренції, складання сотень грамотних оголошень, оптимізація сайту під контекстну рекламу, моніторинг змін ставок конкурентів і витрати бюджету, аналіз поведінки відвідувачів на сайті, організація збору та обробки статистики, робота по підвищенню конверсії, аналіз проміжних результатів і корекція дій.

Читайте також: Види контекстної реклами

Як стати PPC спеціалістом

Вас не навчать як стати PPC спеціалістом у вузах і інститутах. Контекстології немає серед переліку професій. Однак існує два шляхи отримання знань:

  • Самоосвіта. При набутті досвіду і знань спочатку потрібно буде вивчити велику кількість інформації. Рекомендується вивчати тематичні блоги, статті та форуми. Там подають інформацію по основних системах контекстної реклами і системах аналітики: Google Adwords і Google Analytics.
  • Інший шлях – це пройти онлайн-курси по контексту і отримати теоретичну та водночас практичну базу. Фахівці з великим досвідом допоможуть розібратися у всіх тонкощах професії і дадуть відповідь на будь-які питання. Після проходження програми курсу Ви осилите потужний digital-інструмент.

Таким чином, налаштовувати ефективні рекламні кампанії і стати професіоналом можливо, завдяки наполегливості та навчальним інструментам.

Скільки заробляє PPC спеціаліст?

Зарплата Middle PPC спеціаліста з контексту по Україні починається від 12 000 грн. Щоб претендувати на такий оклад фахівця потрібно відмінно розбиратися в теорії, користуватися інструментами інтернет-сервісів і вміти грамотно складати оголошення для кампаній. Вимагають досвід роботи з Facebook Ads, Google Analytics, Google Adwords та іншими медійними інструментами.
Кандидат повинен мати практичний досвід по налаштуванню і запуску рекламних кампаній у Facebook та Instagram та постійно вдосконалюватися і вчитися роботі із контекстною та таргетованою рекламою. Досвід в SEO / PPC буде вважатися перевагою, хоча деякі компанії вимагають досвід роботи від 3 місяців і до 2 років. Початківцю необхідно вчитися на своїх помилках у більш досвідчених колег, не боятися запитувати і працювати над собою.
Дуже цінуються такі особисті якості, як аналітичний склад розуму та уважність до деталей, відповідальність, посидючість, самостійність, здатність мислити стратегічно і орієнтуватися у великому потоці інформації. Потрібно оперативно розбиратися в аналітиці рекламних кампаній, самостійно приймати рішення, аби швидко отримувати результат від своєї роботи. Знання мов, особливо англійської, також високо цінується в цій сфері.
Від 20 000 грн отримує PPC спеціаліст з досвідом роботи від 2 років. Такий фахівець відмінно розбирається у всіх інструментах рекламних кабінетів, використовує системи автоматизації контекстної реклами (стратегій, ставок), Формує ТЗ програмістам, аналітикам при необхідності, працює над автоматизацією ручних процесів. Здатний планувати рекламні бюджети, а також аналізувати та оптимізувати ефективність рекламних кампаній; працювати над визначенням можливих проблем і їх усуненням. Вміти працювати з великими обсягами даних, знати та використовувати такі інструменти, як Google Tag Manager, Яндекс.Метрика.
Досвід роботи з e-commerce та різними проектами і бюджетами буде перевагою.
Таким чином, PPC спеціаліст має куди рости. Це значна робота над собою, прикладені зусилля й  саморозвиток, що винагороджуються заробітною платою, що може зростати та становити більше тисячі доларів за місяць.
Поки Ви у роздумах, чи освоювати нову професію, зв’яжіться з нашим агентством Best Marketing та скористайтеся послугами PPC спеціаліста! Правильне налаштування PPC реклами веде до збільшення прибутку бізнесу!

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

tiktok-dlya-biznesu
Маркетинг

Тікток для бізнесу

TikTok, що нараховує більше 800 мільйонів активних користувачів по всьому світу, є одним з  додатків для соціальних мереж в світі, які найшвидше розвиваються. Фактично, Тікток для

Читать полностью »
таргетолог
Маркетинг

Хто такий таргетолог і чим він займається?

Діджиталізація розвивається стрімкими темпами, особливо в сфері маркетингу. Попит на інтернет-маркетологів збільшується, з’явилися нові напрямки та професії. Таргетолог відноситься до цього переліку. Етимологія слова “таргетинг”

Читать полностью »
Почему нужно вести бизнес онлайн
Бизнес

Чому варто вести бізнес онлайн: аргументи розвитку інтернет бізнесу

Незмінною умовою успішного існування будь-якого бізнесу завжди було вміння враховувати умови зовнішнього середовища, яке постійно змінюється. Це особливо актуально в наш цифровий вік, час стрімких

Читать полностью »
ретаргетинг
Маркетинг

Ретаргетинг: що це і коли його використовувати?

Реклама приваблює потенційних клієнтів на сайт, приводить на сторінку в соціальних мережах, але більша частина цієї аудиторії покидає цільової ресурс без покупки. Щоб гроші на

Читать полностью »
чат-бот
Маркетинг

Що таке чат-бот і для чого він використовується?

Чат-бот – це Програмне забезпечення, призначене для спілкування з користувачами на сайті – це чат-бот. Чат-боти можуть бути наділені такими функціями, як інформування, довідка, допомога

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?