fbpx

Основні етапи розробки сайту

Рекомендуем к прочтению
розробка-веб-сайту
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Проектування та розробка сайту складається з кількох етапів. Хочете дізнатися, як проходить процес перетворення вашої ідеї на готовий проект, від збору початкової інформації від замовника до створення сайту? Хоча точний процес дещо різниться залежно від проекту, основні етапи створення сайтів залишаються незмінними. Для цього й потрібен план розробки сайту.
Перший етап – це збір інформації про запит та потреби. В процесі розмови з клієнтом потрібно визначити, який саме сайт потрібен, які цілі ставить, які задачі хоче закрити з допомогою сайту. Потрібна інформація про його бізнес в інтернеті? Тоді це буде сайт-візитка. Продавати товари? Потрібен інтернет-магазин. Якщо клієнт зацікавлений у швидких продажах, підійде односторінковий сайт, вибудуваний згідно маркетингових потреб.
Для з’ясування всіх потреб та побажань клієнта використовують бриф. Це документ, в якому замовник відповідає на ваші запитання та допомагає вияснити кінцеву мету.
Повний цикл та етапи розробки сайту можуть тривати від місяця до року. Все залежить від кількості функцій та складності реалізації. Отже, далі розказуємо основні етапи розробки сайту.

Визначення цілей та вибір типу сайту

Першим кроком у розробці успішного веб-сайту є збір інформації. При розробці зовнішнього вигляду веб-сайту потрібно враховувати багато речей, тому важливо спочатку поставити запитання, які допоможуть чітко зрозуміти бізнес та потреби сайту. Що слід врахувати:

  1. призначення. Яке призначення сайту? Ви хочете надати інформацію, просувати послугу, продати товар?
  2. цілі. Що ви сподіваєтесь досягти створенням цього веб-сайту? Дві найпоширеніші цілі – це прибуток або обмін інформацією.
  3. цільова аудиторія. Чи існує конкретна група людей, яка допоможе вам досягти поставлених цілей? Корисно сформувати свого ідеального клієнта. Враховуйте його вік, стать чи інтереси – це допоможе визначити найкращий стиль дизайну вашого сайту.
  4. зміст. Яку інформацію буде шукати цільова аудиторія на вашому сайті? Конкретну інформацію, певний товар чи послугу?

Написання технічного завдання

Другий етап – це створення прототипу та скелету сайту. Використовуючи інформацію, зібрану з першого етапу, ми спочатку складаємо план. Тут ми розробляємо карту сайту – список усіх основних тем і підтем для вашого ресурсу. Це дає нам розуміння щодо того, який вміст буде на сайті, і є важливим для розробки послідовної, зрозумілої навігаційної системи. Це також момент, коли вирішуємо, які технології слід впроваджувати – форми для зв’язку, власні типи публікацій, конкретні плагіни тощо.

Розробка дизайну сайту

Після завершення другого етапу компанія та клієнт повинні зрозуміти, які функції передбачає проект. Спираючись на інформацію, зібрану до цього моменту, визначаємо зовнішній вигляд сайту. Кольори, шрифти, зображення, розташування елементів на майбутньому сайті. Цільова аудиторія – один із ключових факторів, який при цьому слід врахувати. Наприклад, сайт, орієнтований на підлітків, буде виглядати набагато інакше, ніж той, що призначений для фінансової установи. Такі елементи, як логотип вашої компанії або кольори в дизайні допомагають зміцнити ідентичність компанії на веб-сайті. Дизайнер створює ескізи та конструкції на основі уподобань та вимог замовника. На цьому етапі дуже важливо, щоб проект мав професійний та функціональний дизайн. Тривалість другого етапу залежить від масштабу проекту і може варіюватися від тижня до місяця.

Домен і хостинг

Цей етап починається з кодування HTML. В результаті ви отримаєте статичні сторінки з адаптивним дизайном, які можна побачити в інтернеті. Тривалість кодування HTML займає приблизно той же проміжок часу, що і розробка дизайну сайту – від тижня до місяця, і залежить виключно від розміру проекту. Публікація дозволяє надати загальний доступ, завантажити на хостинг і прив’язати домен. Перевірка коду на валідність теж відноситься до цього етапу.

Верстка сайту

Цей етап є одним з найважливіших, що вимагає часу та значних зусиль. Тут запускається процес усіх функцій кодування проекту. На цьому етапі проект поступово стає все більш функціональним. Як результат, після завершення верстки ви отримаєте альфа-версію проекту. Тривалість становить від одного до 6-9 місяців. Всі окремі графічні елементи з попереднього проекту використовують для створення функціонального веб-сайту. Сюди входять не лише вигляд головної сторінки, але й мобільні адаптивні перегляди, забезпечуючи доступність сайту якомога більшій аудиторії.

Тестування

На цьому етапі розглядають остаточні деталі та тестують веб-сайт. Згодом, тестування відбувається в різноманітних браузерах та пристроях. Аби сайт завантажувався як слід з різних комп’ютерів, смартфонів, планшетів та браузерів. До початку цього етапу ви вже отримали альфа-версію проекту. Тим не менше, у ньому багато помилок. Для належної роботи проводять функціональне тестування. Використовують як ручне, так і автоматизоване тестування, щоб забезпечити найкращий результат для клієнтів та проект без помилок. В результаті отримуєте повну робочу версію проекту. Тривалість етапу тестування може становити від одного тижня до одного місяця. Слід перевірити такі речі, як повна функціональність форм чи інших сценаріїв, наявність проблем із сумісністю в останню хвилину (перегляд на різних веб-браузерах), гарантуючи, що сайт оптимізовано для правильного перегляду в останніх версіях браузера. Тестування швидкості завантаження сайту і оптимізація – це два етапи, які дозволяють виявити слабкі місця сайту. Наприклад, якщо він завантажується дуже повільно, то оптимізувавши якість зображень, сайт завантажується швидше. Відповідно, відвідувачі не покидають його в першу хвилину. Це сприяє збільшенню відвідуваності. Отримавши остаточне схвалення, настав час завантажити файли на сервер. Тут ще раз варто переконатися, що всі файли були завантажені правильно, і що сайт продовжує працювати.

Здача сайту

На цьому етапі проект заповнений реальним вмістом, він встановлений на реальних серверах, а всі внутрішні системи переведені з тестового режиму в реальний. Це означає офіційний запуск вашого веб-сайту, оскільки він зараз доступний для загального перегляду.

Технічне обслуговування

Розробка веб-сайту не обов’язково закінчується після здачі клієнту. У вас можуть виникнути ідеї щодо вдосконалення функціональних можливостей або додавання нових функцій.
Один із способів залучити постійних відвідувачів на ваш сайт – регулярно оновлювати вміст та інтерфейс. Якщо вам не комфортно самостійно керувати оновленнями та/або просто вважаєте за краще витрачати свій час на ведення бізнесу, а не турбуватися про веб-сайт, можете звертатися до розробників.
Звертайтеся до нас, обговоримо, порозуміємось, розробимо веб-сайт для Вашого бізнесу! Якісно оформлений сайт – запорука успіху бізнесу. Сайт, зроблений та оптимізований фахівцями Best Marketing точно приведе клієнтів!

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

что-такое-лендинг
Маркетинг

Що таке лендінг і як він працює?

Лендінг пейдж (посадкова сторінка) – один з інструментів маркетингу, який дозволяє збільшити аудиторію, вплив в інтернеті, створити ефективну рекламу для конкретного товару або послуги. Така сторінка

Читать полностью »
БЕСПЛАТНАЯ РЕКЛАМА В ИНТЕРНЕТЕ – 9 ЭФФЕКТИВНЫХ МЕТОДОВ
Маркетинг

Безкоштовна реклама в Інтернеті: 9 ефективних методів

Створити рекламу в інтернеті безкоштовно для тих, хто тільки починає розбиратися в маркетингу, може бути складно. Експерти іноді заходять в глухий кут навіть з платними варіантами просування,

Читать полностью »
банерна-реклама
Маркетинг

Що таке банерна реклама в інтернеті та її ефективність

Банерна реклама – це метод просування товарів, послуг або брендів, при якому рекламодавець розміщує на сторонніх майданчиках графічні об’єкти рекламного характеру.Банерна реклама подається у вигляді

Читать полностью »
просування-в-інстаграм
Маркетинг

10 порад ефективного просування в Інстаграм від Best Marketing

Соціальні мережі так щільно увійшли в наше життя, що давно перестали бути просто місцем для спілкування з друзями. Сьогодні за допомогою SMM просування можна рекламувати практично будь-який

Читать полностью »
Таргетированная-реклама
Маркетинг

Таргетована реклама: що це, для чого вона потрібна, як ефективно використовувати?

Таргетована реклама в останні роки стала потужним рекламним інструментом, який дозволяє охопити величезну цільову аудиторію. Просування в соціальних мережах і на інтернет-ресурсах видається простішим, ніж застосування

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?