Як працюють алгоритми Google
Суттєвий вплив на ранжування сайтів мають багато алгоритмів, введених Гуглом не випадково. Вони істотно змінюють результати пошукової видачі. Рекомендуємо ознайомитися з ними, аби мати уявлення, як алгоритми впливають на ваш трафік та позицію в пошуку, щоб оптимізувати наповнення та роботу сайту. Фільтри вводились поступово, одні відповідали за контент, інші за посилання, боролись з “піратським” контентом.
Всі алгоритми Google покликані забезпечити: актуальність інформації, наповнення сайту, популярність контенту.
Унікальний контент, який зуміє не лише привабити, а й завоювати увагу цільової аудиторії, відіграє важливу роль у просуванні сайту. Наприклад, алгоритм Google Panda бореться з неякісним контентом. Якщо інформація на сайті – копіпаст чиєїсь сторінки або переповнена ключовими словами, пошукова система опускає такий сайт донизу.
Гугл намагається запропонувати найточніший варіант, що відповідатиме пошуковому запиту, намагаючись позбавитись від застарілої або неточної інформації. Якщо на веб-сайті часто пишуть ключові слова та хештеги, не пов’язані з текстом, пошукова система дає шанс, проте якщо сайт не виправдовує очікувань, банить.
Google Panda
Google Penguin
Penguin – алгоритм, що фільтрує якість посилань. Позбавляючись від неякісних посилань, збільшує шанси для органічної видачі релевантних посилань. Запущений в дію 24 квітня 2012, часто оновлювався, а з 2016 року працює в режимі реального часу.
Які сайти блокує пінгвін?
- куплені посилання;
- посилання на неякісний ресурс;
- сітку посилань, що створюються спеціально для нарощування спаму;
- з недоречним, невідповідним сторінці змістом.
Щоб захистити свій ресурс варто уважно стежити за беклінками, спостерігати за змінами та позбавлятися невідповідних посилань.
Google Rank Brain
Google Bert
Smith
EAT
- інтернет-магазини чи інші ресурси, де люди можуть переказувати кошти;
- сайти, що публікують фінансову тематику (страхові компанії, біржі, агентства нерухомості);
- медична тематика (аптеки, портали про здоров’я);
- юридичні сайти та законодавча інформація;
- наукові дослідження та статті.
YMYL
Google Passage Ranking
Core Web Vitals
Core Web Vitals (CWV) – складова пошукового алгоритму Google Page Experience. Ціллю цього фільтру є відділення тих ресурсів, з якими найкомфортніше взаємодіяти користувачам. Створили його на реальному досвіді відвідувачів сайтів. Складовими алгоритму є: мірило швидкості; інтерактивності; індикатор стабільності верстки. Ряд досліджень довели, що швидкість завантаження сайту відіграє важливу роль, адже якщо сайт погано завантажується, користувачу нічого не коштує перейти на інший сайт та скористатись інформацією на ньому. Середня швидкість відкриття сайту, що прийнятна для юзерів – 2,5 – 4 секунди. Сайти, що завантажуються довше 4 секунд опускатимуться нижче в ранжуванні.
Алгоритми Google стають все вимогливішими до наповнення та оптимізації веб-сайтів. Інформація повинна бути експертною та актуальною, а сайт швидко завантажуватись. Щоб ваш ресурс вийшов в топ ранжування гугл, зверніться до спеціалістів Best Marketing! Ми знаємо, чим наповнити вашу сторінку!