fbpx

Основні алгоритми Google

Рекомендуем к прочтению
алгоритми Google
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:
Google дуже прискіпливо ставиться до контенту сайтів та регулярно змінює і вдосконалює свої алгоритми фільтрів. Формування пошукових запитів постійно змінюється, тому якщо знати алгоритми Google, шанси, що пошукова система “полюбить” ваш сайт, зростають. Щоб не втратити клієнтів та отримувати нових, власникам бізнесу слід враховувати основні алгоритми при просуванні сайту Як і в будь-якій пошуковій системі, алгоритми Гугл постійно змінюються для того, щоб принести користь користувачам. Пошукова система аналізує поведінку людей на конкретному сайті. Від того чи відвідують сайт, залишаються на ньому деякий час, діляться посиланнями, гугл аналізує, чи цей сайт вартий місця в ТОПі.

Як працюють алгоритми Google

Суттєвий вплив на ранжування сайтів мають багато алгоритмів, введених Гуглом не випадково. Вони істотно змінюють результати пошукової видачі. Рекомендуємо ознайомитися з ними, аби мати уявлення, як алгоритми впливають на ваш трафік та позицію в пошуку, щоб оптимізувати наповнення та роботу сайту. Фільтри вводились поступово, одні відповідали за контент, інші за посилання, боролись з “піратським” контентом.
Всі алгоритми Google покликані забезпечити: актуальність інформації, наповнення сайту, популярність контенту.
Унікальний контент, який зуміє не лише привабити, а й завоювати увагу цільової аудиторії, відіграє важливу роль у просуванні сайту. Наприклад, алгоритм Google Panda бореться з неякісним контентом. Якщо інформація на сайті – копіпаст чиєїсь сторінки або переповнена ключовими словами, пошукова система опускає такий сайт донизу.
Гугл намагається запропонувати найточніший варіант, що відповідатиме пошуковому запиту, намагаючись позбавитись від застарілої або неточної інформації. Якщо на веб-сайті часто пишуть ключові слова та хештеги, не пов’язані з текстом, пошукова система дає шанс, проте якщо сайт не виправдовує очікувань, банить.

Google Panda

google-panda
В лютому 2011 року був введений алгоритм ранжування Google Panda. Він оцінює якість вмісту сайтів, визначає рейтинг релевантних сайтів, коригує та приховує заспамлені сайти. Google Panda був розроблений для того, аби автоматично видаляти з пошуку сторінки з неякісним та неоригінальним контентом. Завдяки фільтру пошукова система видає лише ті сторінки, які точно відповідають запиту, користувач не витрачає час на перегляд сайтів, створених для агресивного сео-просування. Чим корисніший та незаспамлений ресурс, тим вищу сходинку він займає в ТОПі, тоді як сайти з плагіатом та низькоякісним контентом – виключаються зі списку. Найважливіші показники, на які звертає увагу Google Panda, це: унікальність, грамотне оформлення текстів, обсяг контенту, посилання на активні сайти. Грає роль і поведінка користувачів на сайті, це час який користувач проводить на ресурсі, кількість переходів, перелінкування, відсоткове співвідношення відмов. Щоб уникнути фільтрації, потрібно публікувати змістовний контент, орієнтуватись на зацікавленість користувача, яку він проявляє на сайті.

Google Penguin

google penguin

Penguin – алгоритм, що фільтрує якість посилань. Позбавляючись від неякісних посилань, збільшує шанси для органічної видачі релевантних посилань. Запущений в дію 24 квітня 2012, часто оновлювався, а з 2016 року працює в режимі реального часу.
Які сайти блокує пінгвін?

  • куплені посилання;
  • посилання на неякісний ресурс;
  • сітку посилань, що створюються спеціально для нарощування спаму;
  • з недоречним, невідповідним сторінці змістом.

Щоб захистити свій ресурс варто уважно стежити за беклінками, спостерігати за змінами та позбавлятися невідповідних посилань.

Google Rank Brain

алгоритм google rank brain
Алгоритм RankBrain запущений в жовтні 2015. Його мета – надати користувачеві релевантні результати. Система машинного навчання дозволяє розшифровувати сенс та краще орієнтуватися в запитах, в яких немає ключових слів для пошуку. RankBrain – це система машинного навчання, що дозволяє Google краще розшифровувати і розуміти сенс запитів користувачів і надавати більш релевантні результати в залежності від контексту. Йдеться про те, що штучний інтелект розпізнає не просто різні граматичні форми одного слова, але й синоніми та навіть смислове навантаження слова.  Тепер пошукова система в змозі відрізняти семантику слів, завдяки базі даних Knowledge Graph, в якій міститься вся інформація про можливе смислове навантаження слів та різноманітні семантичні зв’язки. Таким чином штучний інтелект навіть зв’язує не пов’язані напряму запити та видає найбільш відповідні результати. Безпосередній фактор ранжування допомагає аналізувати, наскільки якісним є наповнення сайту. Система самонавчається, беручи за основу популярний користувацький контент. Перевагу отримує, звичайно ж, корисний та інформативний сайт. Ця інформація верифікується та вноситься в наступну версію.

Google Bert

google bert
Google BERT є алгоритмом пошукової системи, що покращує релевантність за рахунок того, що здатний аналізувати не лише ключові слова або фрази, а цілі речення. Раніше Google розпізнавав лише окремі слова, а зараз здатний аналізувати цілі речення, враховуючи частки та прийменники. Для цього використовується нейронна мережа, користуючись якою пошукова система розуміє запити, введені різною мовою. На цей час алгоритм на стадії тестування в США, його можна застосувати для 10% запитів. В перспективі буде доступним для більшості країн та мов. Якщо раніше Гугл аналізував кожне слово в запиті, то тепер він буде розуміти не лише ключові фрази, а й допоміжні, такі як словосполучення та прийменники.

Smith

Цей алгоритм  обробляє довгі об’ємні тексти. Вдосконалення цієї системи сприятиме оптимізації сайту. Модернізований інструмент зможе впоратися з набагато довшими реченнями, ніж його попередник BERT. Спочатку текст буде розділений на окремі частини, за якими в кожній з них визначатиметься відповідність пошукових запитів. Алгоритм здатен визначати, наскільки речення фрагменту відповідають запиту, та наскільки весь текст відповідає запиту. Таким чином, SMITH покликаний розуміти весь текст загалом.

EAT

eat google
Алгоритм E-A-T ставить за мету боротьбу за якісний, точний та змістовний контент. Переклад абревіатури E-A-T означає “Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness”, що означає “експертність, авторитетність, вірогідність”. Для редакторів сайту чи копірайтерів цей алгоритм пропонує видавати лише ту інформацію, в якій людина є фаховим спеціалістом. Так, вона повинна ділитися інформацією, в правдивості якої впевнена. Якщо це медичний сайт – то статті має писати спеціаліст вузького профілю та надавати посилання лише на перевірені, оригінальні джерела. Цей фільтр допоможе YMYL-сайтам – веб-ресурсам, що поширюють контент, який впливає на здоров’я, безпеку, фінансову стабільність користувачів. До таких відносяться: 
  • інтернет-магазини чи інші ресурси, де люди можуть переказувати кошти;
  • сайти, що публікують фінансову тематику (страхові компанії, біржі, агентства нерухомості);
  • медична тематика (аптеки, портали про здоров’я);
  • юридичні сайти та законодавча інформація;
  • наукові дослідження та статті.
В протилежному випадку, такі сайти будуть втрачати свої позиції в пошуку.

YMYL

Алгоритм YMYL тісно пов’язаний з ЕАТ. Це абревіатура від Your Money Your Life (ваші гроші – ваше життя). Цей фільтр перевіряє сайти, що публікують медичну, юридичну, фінансову тематику, непевна інформація з яких загрожує вашому здоров’ю чи фінансовому стану. Вперше цей алгоритм вступив у дію у 2018 році, тоді він стосувався лише медичних ресурсів. За заявою керівництва, вони розширили теми, що можуть загрожувати безпеці життєдіяльності, приносити шкоду та ставати джерелом маніпуляцій. За концепцією, Google може попросити автора статті пред’явити свою експертність в певній тематиці.

Google Passage Ranking

10 лютого 2021 року Google запустили в роботу Passage Ranking. Завдяки цьому алгоритму, пошукова система буде видавати як результат пошуку всі сайти, які містять навіть часткову інформацію, що відповідає запиту. Навіть якщо інша частина тексту не буде цікавити користувача, але документ містить вичерпну відповідь на запит, такий ресурс займе вище місце серед результатів пошуку. Отже, стаття, яку видає Google на запит, не обов’язково повинна бути вся присвячена темі пошукового запиту. Це допоможе тим ресурсам, які раніше погано ранжувались, адже пошук буде розпізнавати фрагменти тексту та видавати їх в рядку результатів.

Core Web Vitals

Core Web Vitals (CWV) – складова пошукового алгоритму Google Page Experience. Ціллю цього фільтру є відділення тих ресурсів, з якими найкомфортніше взаємодіяти користувачам. Створили його на реальному досвіді відвідувачів сайтів. Складовими алгоритму є: мірило швидкості; інтерактивності; індикатор стабільності верстки. Ряд досліджень довели, що швидкість завантаження сайту відіграє важливу роль, адже якщо сайт погано завантажується, користувачу нічого не коштує перейти на інший сайт та скористатись інформацією на ньому. Середня швидкість відкриття сайту, що прийнятна для юзерів – 2,5 – 4 секунди. Сайти, що завантажуються довше 4 секунд опускатимуться нижче в ранжуванні.

Алгоритми Google стають все вимогливішими до наповнення та оптимізації веб-сайтів. Інформація повинна бути експертною та актуальною, а сайт швидко завантажуватись. Щоб ваш ресурс вийшов в топ ранжування гугл, зверніться до спеціалістів Best Marketing! Ми знаємо, чим наповнити вашу сторінку!

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

seo
Маркетинг

Що таке SEO? Основні етапи робіт по SEO оптимізації

SEO – скорочена назва англійського терміну «search engine optimization», перекладається як «пошукова оптимізація сайту».SEO оптимізація виконується для просування сайту по вибраному ключовому запиту на перші сторінки в

Читать полностью »
як-накрутити-підписників-інстаграм
Маркетинг

Як накрутити підписників в інстаграм: 8 перевірених методів

Інстаграм давно став успішною платформою для інтернет-продажів і просування бізнесу. Головна умова досягнення мети і популяризації бізнесу – визначити, як накрутити підписників в інстаграм. Створення

Читать полностью »
чат-бот
Маркетинг

Що таке чат-бот і для чого він використовується?

Чат-бот – це Програмне забезпечення, призначене для спілкування з користувачами на сайті – це чат-бот. Чат-боти можуть бути наділені такими функціями, як інформування, довідка, допомога

Читать полностью »
Как-быстро-набрать-подписчиков-в-Facebook--проверенные-методы
Маркетинг

Як швидко збільшити кількість підписників у фейсбуці: перевірені способи

Facebook можна назвати однією з найбільш успішних майданчиків для спілкування та ведення бізнесу. Щодня кількість активних користувачів соціальної мережі збільшується, їх активність зростає в геометричній

Читать полностью »
ретаргетинг
Маркетинг

Ретаргетинг: що це і коли його використовувати?

Реклама приваблює потенційних клієнтів на сайт, приводить на сторінку в соціальних мережах, але більша частина цієї аудиторії покидає цільової ресурс без покупки. Щоб гроші на

Читать полностью »
cpm-cost-per-mille
Маркетинг

CPM в інтернет-рекламі: що це і як розрахувати

Складно собі уявити просування будь-якого сучасного успішного проекту без продуманої рекламної кампанії, виконанням якої повинні займатися професійні агентства інтернет-реклами. CPM – це варіант платної реклами, при

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?