fbpx

Хто такий таргетолог і чим він займається?

Рекомендуем к прочтению
таргетолог
Просмотров: ➤
Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn
Содержание:

Діджиталізація розвивається стрімкими темпами, особливо в сфері маркетингу. Попит на інтернет-маркетологів збільшується, з’явилися нові напрямки та професії. Таргетолог відноситься до цього переліку. Етимологія слова “таргетинг” від англ target говорить про суть професії та відповідає на питання, хто такий таргетолог – людина, котра потрапляє в ціль. Суть цієї професії в тому, щоб запускати рекламу в соцмережах з урахуванням всіх параметрів та особливостей цільової аудиторії. Фахівець працює таким чином: вивчає специфіку вашого бізнесу/бренду, ознайомлюється зі споживачами, що користуються послугами/товаром, які надає бізнес, щоб максимально точно окреслити портрет цільового користувача. Дані про свій вік, стать, розташування, користувач вводить самостійно при реєстрації акаунту.

Читайте також: Як визначити цільову аудиторію? 

Таргетолог – це фахівець, що відстежує не лише особисті дані, соціальний статус, а й поведінку в соцмережах: зацікавлення, вподобані групи та дописи. На основі цих даних можна зрозуміти, якими послугами користується людина, які товари купує. З таких характеристик і формується портрет потенційної аудиторії, на яку націлена таргетована реклама та якій буде показане рекламне оголошення. 

Фаховий працівник здатний налаштувати рекламу для вузької ніші, проте варто розуміти, що таргет – це постійне тестування. Все, чим може керуватися таргетолог, це поведінкові стимули, основу яких вивчають соціологія та психологія. Технічно оформити рекламну кампанію недостатньо, потрібно ще й визначити потреби і “болі” аудиторії. Інтернет-маркетинг, спрямований на те, щоб спонукати людину купити продукт, викликати інтерес та здійснити цільову дію.

Обов'язки таргетолога

Таргетолог – спеціаліст, що вміє залучати цільову аудиторію на заданий майданчик, це може бути соцмережа, сайт чи месенджер. Найзатребуванішими ресурсами є Інстаграм та Фейсбук. Таргетологи працюють з “холодною” аудиторією. Їх завдання полягає в тому, щоб:

  • виявити критерії заданої аудиторії;
  • налаштувати покази рекламного оголошення на аудиторію, що зацікавлена, таким чином, бюджет використовується оптимально, а реклама більш ефективна, адже її бачать лише ті, кому вона буде цікава;
  • відкоригувати покази оголошення на певний сегмент аудиторії. Він може бути вибраний під певну категорію товарів. Так, є можливість максимально звузити та підлаштувати завдання: рекламувати товар лише жіночій аудиторії до 45 років, або чоловікам від 35; 

До обов’язків таргетолога відносять:

  1. аналіз та розробка поетапного плану рекламної кампанії;
  2. обговорення з клієнтом майданчиків для розміщення;
  3. складання креативів, що спонукають до цільової дії;
  4. відстеження відгуків та зворотній зв’язок від потенційної аудиторії, цільові дії та їх вартість;
  5. планування рекламного бюджету. Частина бюджету витрачається на те, щоб запустити попередні тести. Серед них обирають 2-3 найефективніших, на які витрачають основну частину фінансів;
  6. запуск маркетингової кампанії через особистий кабінет, контроль та аналіз того, як просувається рекламна кампанія;
  7. перевірка ефективності того чи іншого оффера, оптимізація ставки;
  8. відстеження реакцій користувачів в соцмережах: кількість вподобань та реакцій, повідомлень в месенджері;
  9. визначення ефективності рекламної кампанії за кількістю конверсій.

Основним завданням, над яким працює таргетолог – якомога ефективніше взаємодіяти з користувачами, що забезпечить ефективність маркетингової кампанії, використовуючи при цьому оптимальний бюджет. Також необхідно підготувати лендінг – сторінка, яку відвідає потенційний клієнт. З тією ж метою, що й банер, що спонукає до дії. Сторінка, на яку після кліку потрапляє користувач, має бути підготовлена таким чином, щоб тут хотілось зробити покупку. Зазвичай це односторінковий сайт, який легко можна створити на безкоштовній платформі.

Як стати таргетологом?

У вузах не вчать професії таргетолога, немає офіційних державних програм для навчання. В цій сфері все швидко змінюється та трансформується. Існують різноманітні курси від практикуючих професіоналів, які можна відвідувати офлайн чи онлайн. Курси тривають від 1 до 4 місяців. Часто під час курсів є можливість пройти стажування або отримати рекомендації для подальшого працевлаштування. Існують різноманітні способи підвищення кваліфікації: воркшопи, семінари, вебінари, майстер-класи. Загалом вистачає близько 30 днів по кілька годин навчання, аби освоїти нову професію, а щоб стати хорошим спеціалістом потрібно практикуватися та здобувати реальний досвід. На YouTube є багато безкоштовних каналів, що містять структуровані лекції і дозволяють освоїти теоретичний матеріал та інструментарій самостійно. Обговорення в групах чи тематичних форумах дозволить поглибити знання та набути нових навичок. Проте найкраще здобувати новий досвід на реальних кейсах та, аналізуючи свої помилки, вдосконалюватись.

Скільки заробляє таргетолог?

Заробітна плата таргетолога зростає з кваліфікацією та навичками. Середня оплата праці молодого фахівця в Україні варіюється від 7000 грн. Багато залежить від обсягу роботи та місцезнаходження компанії роботодавця. В столиці заробітна плата може відрізнятися від регіонів в декілька разів.  Важливий і обсяг роботи, який виконує фахівець. За даними work.ua по Україні заробітна плата сягає 23 тисячі, в середньому фахівець заробляє 15 000 грн. Все залежить від кількості проектів, над якими працює таргетолог. Робочий день може бути ненормований, за місяць можна працювати одночасно над 4 – 6 проектами. Існують різні види оплати: фіксована або змішана, де крім обговореної фіксованої суми додають відсоток від витрат на рекламу, зазвичай, це 10 – 15%. 

Чим таргетолог відрізняється від SMM спеціаліста?

Таргетологи та менеджери по роботі з соцмережами виконують різний перелік завдань. Без роботи таргетолога безперечно неможливо уявити маркетингову кампанію. Та SMM-спеціаліста від таргетолога відрізняє те, що він зобов’язаний вести рекламні кампанії, продумувати та складати контент-план, отримувати та аналізувати зворотній зв’язок, аналізувати трафік, створювати контент. Таргетологи ж налаштовують, а не створюють рекламу, сегментують аудиторію, налаштовують рекламу під кожен сегмент, тестують та аналізують, коригують рекламну кампанію, тобто виконують більш вузькоспеціалізовані обов’язки, працюючи більше над просуванням серед потенційної аудиторії.   Зв’яжіться з нами! Таргетологи Best Marketing знають, яким має бути таргетолог, щоб забезпечити успішну рекламну кампанію та потік клієнтів!

Оцените статью по шкале от 1 до 5

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на linkedin
LinkedIn

Мы знаем как сделать рекламу,
которая подойдет под ваш бизнес

Просто заполните форму. После чего наш маркетолог свяжеться с Вами.

Хочешь получить бесплатную консультацию от Анатолия Малиновского?

Анатолий Малиновский

Founder of Best Marketing

Просим ответственно относиться к записям! Помните “Время = Деньги”

Постоянно новый контент. Следите за нами в соц. сетях!

Подпишитесь на наш блог

и получайте актуальные новости и фишки по маркетингу и развитию своего бизнеса

Комментарии

ответить с помощью Facebook

Рекомендуемые Вам Похожие Статьи

ретаргетинг
Маркетинг

Ретаргетинг: що це і коли його використовувати?

Реклама приваблює потенційних клієнтів на сайт, приводить на сторінку в соціальних мережах, але більша частина цієї аудиторії покидає цільової ресурс без покупки. Щоб гроші на

Читать полностью »
переваги-сео-просування
Маркетинг

Переваги СЕО просування

SEO просування сайту – дієвий спосіб не загубитися серед конкурентів. Тільки перші позиції в пошукових системах здатні забезпечити стабільний потік відвідувачів на сайті, який можна конвертувати

Читать полностью »
таргетована-реклама-в-соцмережах
Маркетинг

Як працює таргетована реклама в соцмережах

Соціальні мережі стали вигідним майданчиком для продажів, варто лише вдало налаштувати таргетовану рекламу. Соціальні мережі дозволяють знайти покупців автоматично, використовуючи дані про вік, рід занять та

Читать полностью »
контекстная-реклама
Маркетинг

Що таке контекстна реклама і як вона виглядає. Основні поняття і види

Один з найважливіших етапів просування сайту – робота з контекстною рекламою. Такий вид подачі матеріалу передбачає рекламу, яка показується пошуковою системою збоку або у верхній

Читать полностью »
види-контекстної-реклами
Маркетинг

Види контекстної реклами

Контекстна реклама – це реклама на веб-сайті, яка відповідає змісту сторінки.  Автоматизовані системи відображають різні види контекстної реклами, пов’язані із вмістом вашого сайту, на основі

Читать полностью »
content-marketing
Маркетинг

Контент-маркетинг: що це і для чого потрібно?

Що таке контент-маркетинг? Кожен день люди переглядають величезну кількість інформації, що знаходиться в інтернеті. Багато хто й не замислюється, що читаючи статті, блоги, рекламні брошури,

Читать полностью »

Оставьте заявку

И мы позвоним вам как можно быстрее

Остання пропозиція!

Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Упс ... Ви не встигли :(

3 дні тестової реклами в подарунок від маркетингового агентства Best Marketing

Встигнете заповнити?